تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از آدم بد اخلاق توبه نمى‏پذيرد. عرض شد: اى رسول خدا، چرا؟ فرمودند: چون ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820556042




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حدود يک سوم جمعيت استان قم، به عنوان سپرده گذار بانک مهر اقتصاد هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ مرداد ۱۳۹۳ (۱۳:۴۲ب.ظ)
مديرکل شعب بانک مهر اقتصاد در استان قم: حدود يک سوم جمعيت استان قم، به عنوان سپرده گذار بانک مهر اقتصاد هستند مديرکل شعب بانک مهر اقتصاد استان قم گفت: در جذب منابع در سال 92 و چهار ماهه اول سال جاري، رتبه اول در استان قم را به خود اختصاص داده ايم که اين نشان از استقبال و اعتماد مشتريان به بانک مهر اقتصاد مي باشد که درحدود يک سوم جمعيت استان قم بعنوان سپرده گذار بانک مهر اقتصاد مي باشند.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدرضا پاطلا در ديدار با استاندارقم گفت : اين بانک از سال 72 فعاليت خود را آغاز نموده است و هم اکنون با 800 شعبه در سراسر کشور مشغول ارائه خدمات به آحاد بسيجيان و مردم مي باشد.
وي افزود: بانک مهر اقتصاد براي رفاه حال مشتريان خود خدمات متنوعي را در نظر گرفته است که اين خدمات در حال توسعه و گسترش مي باشد که يکي از اين خدمات پرداخت وام قرض الحسنه و تسهيلات به مشتريان و همچنين سرمايه گذاري در بخش هاي مختلف صنعت از جمله صنايع فولاد، مس، آلومينيوم، خودرو سازي و بنادر مي باشد که نتايج حاصل از آن در اقتصاد مقاومتي مورد استفاده قرار مي گيرد .
وي اظهار داشت : بانک مهر اقتصاد داراي 18 شعبه در سطح استان قم مي باشد که منابعي در حدود 11 هزار ميليارد مديريت مي نمايد و در بين بانک هاي استان در رتبه دوم قرار گرفته ايم و در جذب منابع در سال 92 و چهار ماهه اول سال جاري، رتبه اول در استان قم را به خود اختصاص داده ايم که اين نشان از استقبال و اعتماد مشتريان به بانک مهر اقتصاد مي باشد که درحدود يک سوم جمعيت استان قم بعنوان سپرده گذار بانک مهر اقتصاد مي باشند.
مدير کل شعب بانک مهر اقتصاد در استان قم ادامه داد: اين بانک آمادگي پرداخت تسهيلات به صاحبان صنايع، کارخانجات، کسبه ، تجار و بازرگانان و همچنين انعقاد قرارداد با اصناف و حرفه‌هاي مختلف را دارد و در حال حاضر نيز با مشارکت در پروژه هاي عمراني و غيرعمراني بخش خصوصي و غير خصوصي نقش بسزايي در تکميل پروژه هاي مشتريان خود دارد.
پاطلا افزود : بانک مهر اقتصاد خواهان ترويج فرهنگ قرض الحسنه در استان مي باشد تا با جذب اين منابع بتواند مشکلات و گرفتاري ها مردم را برطرف سازد و بانک مهر اقتصاد بحمد اله صد در صد منابع قرض الحسنه خود را به مصرف نيازمندان رسانيده است.
وي گفت: در راستاي پياده سازي بانکداري اسلامي، کليه ابلاغيات و دستور العمل ها بانک منطبق با شرع مي باشد و سعي کرده ايم که بحث ربوي را از معاملات حذف و احکام شرعي را در سيستم خود پياده نمائيم که در اين زمينه کلاس هاي آموزشي براي کليه کارکنان برگزار گرديد که کليه کارکنان در سطح کشور در اين کلاس ها شرکت نموده و با کليه ابلاغيات و دستور العمل ها بانکداري اسلامي آشنا شده و در سطح کليه شعب در حال اجرا مي باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن