تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820577586




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور گسترده کارکنان بانک مهر اقتصاد در راهپيمايي روز قدس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ مرداد ۱۳۹۳ (۱۳:۵۷ب.ظ)
حضور گسترده کارکنان بانک مهر اقتصاد در راهپيمايي روز قدس کارکنان بانک مهر اقتصاد به همراه مردم روزه‌دار قم در راهپيمايي روز قدس به دنيا اعلام کردند که مثل هميشه حامي ملت مظلوم فلسطين و ديگر مسلمانان در اقصي نقاط عالم هستند.
به گزارش خبرگزاري موج، کارکنان بانک مهر اقتصاد به همراه ملت مومن، انقلابي و روزه‌دار شهر قم همانند همه عرصه‌هاي دفاع از اسلام و انقلاب از مسير‌هاي ده‌گانه تعيين شده استان قم حرکت و در حرم مطهر حضرت معصومه(س) تجمع نمودند تا حماسه‌اي ديگر بيافرينند و جلوه ديگري از ولايت‌مداري و نوع‌دوستي خود را به رخ جهانيان بکشانند.
شرکت کنندگان در راهپيمايي روز قدس با سردادن شعارها و با در دست داشتن پلاکاردهايي حاوي فرمايشات امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري در خصوص اهميت مسئله قدس و نيز پرچم‌هاي ايران مسير ميدان مطهري تا حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) را پيمودند و انزجار خود را از اقدامات استکبار جهاني در کشورهاي اسلامي به ويژه کشور فلسطين و غزه ابراز کردند.
کارکنان بانک مهر اقتصاد به همراه مردم روزه‌دار قم در راهپيمايي روز قدس به دنيا اعلام کردند که مثل هميشه حامي ملت مظلوم فلسطين و ديگر مسلمانان در اقصي نقاط عالم هستند و با شعارهاي «مرگ بر آمريکا»«مرگ بر اسرائيل»، «مرگ بر انگليس» و «مرگ بر ضد ولايت فقيه» تمام خشم و نفرت خود را عليه سردمداران استکبار و ابرقدرت‌هاي استعمارگر ابراز نمودند.
در اين راستا سازمان‌هاي مختلفي از جمله بانک مهر اقتصاد ، نيز با پخش پوستر و پلاکارد سهم خود را در زمينه بزرگداشت اين حماسه بزرگ ادا داشتند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن