تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820524494




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران در مورد فلسطین به وظایف دینی خود عمل کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اكرمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
ایران در مورد فلسطین به وظایف دینی خود عمل کرده است
رئيس شورای فرهنگی نهاد رياست جمهوری گفت: 63 سال از تشكيل نظام جعلی اسرائيل می‌گذرد در طول اين سال‌ها هر آنچه مشاهده كرديم زور، تخريب و آواره ساختن بوده است.


حجت‌الاسلام "سيدرضا اكرمی" در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران افزود: با كمال تاسف ر‍‍‍ژيم غاصب صهيونيستی طی هفته‌های گذشته و در ماه مبارك رمضان با زير پا گذاشتن قوانين بین‌الملل و حقوق بشر سرزمين فلسطين و نوار غزه را هدف حملات خود قرار داده است.

وی اظهار داشت: هيچ نقطه‌ای همچون مساجد، مدارس، منازل و كليسا‌ها از تجاوز حضور صهيونسيت‌ها در امان نيست، به طور طبيعی می‌دانيم كه يقينا اسرائيل پيروز صحنه نخواهد شد چراكه ظلم پيروزی ندارد.

وی با اشاره به  سكوت معنا‌دار سازمان ملل و بی‌تحركی كشورهای به ظاهر اسلامی و عربی تا انديشمندان و دانشمندان به ظاهر مسلمان تصريح كرد: كشتار بی‌رحمانه كودكان و زنان غزه به دست اسرائيل جنايتكار با پشتيبانی امريكا به عنوان مدعی حقوق بشر صورت می‌گیرد .
اکرمی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با انجام اين عمليات وحشيانه چهره واقعی خود را به جهانيان نشان داد.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در  خصوص اینکه آیا فقدان رهبر در کشور های جهان اسلام منجر به تنش های اخیر شده است، گفت: بالاخره مسلمانان با داشتن سرمايه های متعدد خلا هايی نيز دارند كه يكی از اين خلا ها مسئله فقدان رهبر، وحدت، مديريت و ارتباطات است .

وی تاكيد كرد: در جامعه اسلامی در هر زمان بايد رهبری وجود داشته باشد كه مرجعيت رسول در آن تحقق يابد.

رئيس شورای فرهنگی نهاد رياست جمهوری با اشاره به سخنان امام(ره) كه فرمودند اگر هر يك از مسلمانان یعنی 1 ميليارد و 700 ميليون نفر در دنيا يك سطل آب بردارند و به سوي اسرائيل سرازير كنند اسرائيل را آب خواهد برد،  افزود: خدا  را شاكريم كه ايران اسلامي توانسته در اين مدت به وظايف دينی خودش عمل كند .   

انتهاي پيام/







تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن