تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820072674




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جابجایی مسافر از طریق ناوگان عمومی افزایش می یابد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جابجایی مسافر از طریق ناوگان عمومی افزایش می یابد همدان - ایرنا - مدیرکل حمل و نقل و پایانه های همدان گفت: این سازمان با فرهنگ سازی دنبال افزایش 10 درصدی استفاده مسافران از ناوگان حمل و نقل عمومی است.


به گزارش ایرنا ˈنصرت اله حیدریˈ روز یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: هفت میلیون و 500 هزار مسافر سالانه توسط ناوگان مسافر بری این استان جابجا می شوند.
وی افزود: ترغیب شهروندان به استفاده از ناوگان عمومی به جای خودروی شخصی از اولویت های این سازمان است چون در اینصورت شاهد کاهش تلفات جاده ای خواهیم بود.
وی توضیح داد: ناوگان حمل و نقل عمومی کمتر از سه درصد از سوانح جاده ای را به خود اختصاص داده که این امر بیانگر امنیت بالای سفر در صورت استفاده از ناوگان عمومی است.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های همدان گفت: برای ارتقای سطح علمی رانندگان و افزایش اطلاعات ترافیکی و فنی این قشر برنامه های آموزشی پیش بینی شده است.
حیدری بیان کرد: همچنین مدیران فنی فعال در پایانه ها به منظور آشنایی هر چه بهتر با نقش اثرگذار آنان در افزایش امنیت سفر ، آموزش های تخصصی می بینند.
وی زیر پوشش قرار گرفتن سایر وسیله نقلیه باری را از دیگر برنامه های این سازمان برشمرد و اظهار کرد: 30 درصد جابجایی کالا توسط وانت بار صورت می گیرد در حالیکه نظارت دقیقی بر روند فعالیت آنان نیست.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های همدان افزود: اطلاعات رانندگان فعال در این صنف نیز جمع آوری شده و برنامه هایی برای هویت بخشی به آنها در دست بررسی است.
وی از آمادگی کامل پایانه ها برای جابجایی مسافر در طرح تابستانی خبر داد و گفت: چهار هزار و 80 خودرو در بخش حمل مسافر کار جابجایی شهروندان و مسافران را بر عهده دارند.
وی تاکید: توجه به حقوق مسافران و تکریم آنان باید به نحو شایسته صورت گیرد و نباید به گونه ای عمل کرد که مسافران از عملکرد مجموعه فعالان این حوزه ناراضی باشند.
استان همدان دارای 14 هزار و 35 دستگاه انواع وسیله باری و 3500 دستگاه وسیله مسافربری است و 19 هزار و 500 راننده در بخش حمل و نقل کالا و چهار هزار و 80 راننده در بخش مسافربری فعالیت دارند.
7525/2624



12/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن