تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803947918




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توصیه شهدا برای حفظ انقلاب اسلامی(22)


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: توصیه شهدا برای حفظ انقلاب اسلامی(22) تهران - ایرنا - «شهدا» در اندیشه بلند و تابناک بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از جایگاه ویژه ای برخوردارند، تا جاییکه حضرت امام خمینی(ره) آنان را شمع محفل بشریت توصیف کردند.


هجوم ارتش بعثی به خاک ایران، عرصه متفاوتی را در قیاس به سایر عرصه های نبرد گشود، عرصه ای که نه با «حمله»، بلکه با دفاع جانانه جوانان کشور، پیروزی جاودانه ای را نصیب ایرانیان کرد.
اما این پیروزی جاودان، ثمره خون شهیدانی است که هر یک با لبیک گویی به ولی فقیه زمان و پیرمراد خود، راهی جبهه ها شدند تا نهال طیبه انقلاب اسلامی را حفظ کرده و به بلوغ برسانند.
شهدا در صحیفه شریف تاریخ دفاع مقدس، هریک برگ زرینی هستند، از این رو، خوانش گفته ها، اندیشه و نگرش شهدا و نیز انتقال آنها به نسل جدید می تواند چراغ راهی برای آیندگان باشد.
نشر شاهد وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران مجموعه 15 جلدی را با عنوان «گزیده موضوعی وصیت نامه شهدا» منتشر کرده و گروه اجتماعی ایرنا با رجوع به این کتاب و به تاسی از توصیف امام خمینی(ره) از شهدا مبنی بر اینکه «شهدا شمع محفل بشریتند»، به بازنشر گفته ها و اندیشه های زلال آنان پرداخته است.
باشد که با مطالعه آنها، از باده پر از معرفتی که شهدا سرکشیدند، ذره ای نصیب تشنگان رهپو شود:

** شهید علی اصغر آل حسینی
کافران، مشرکان و منافقین کورند و نمی فهمند که مجاهدان انقلاب اسلامی تا آخرین قطره خون خود را در راه استقرار حکومت الله و یاری روح خدا، این بزرگ رهبر مجاهد نستوه، نثار خواهند کرد. ما گور شیطان بزرگ (آمریکا) و همه شیطان های کوچک را با جریان سرخ سیل خون خود خواهیم کند و شعار توحید را با تمامی وجود در سراسر جهان فریاد خواهیم زد.

** شهید علی اصغر انصاری
آرزوی من شناخت اسلام و شناساندن اسلام به جوامع و صدور انقلاب و شهادت در راه خدا و اسلام است، بار خدایا، این قطره خون ناچیز مرا در دریای جوشانت و جان ناقابل مرا در راه گسترش اسلام از این حقیر بپذیر.

** شهید علی افشاری
ای خدای منان، چگونه می توانم شکرگزار باشم، از این منتی که بر ما نهادی که در این برهه از زمان باشیم.
برهه انقلاب و دگرگون شدن تمام نظام های کهنه و پوسیده و عصری که این مکتب حیات بخش پس از سال ها رکورد از انبوهی خاکستر سر بیرون آورد.
با طلوع دوباره اسلام، ماتریالسم کور و تمام مکتب های وارداتی پوچ و عبث به بن بست رسیدند، اسلام این مصلحان عزیز دوباره زنده شد و انقلاب اسلامی ما به رهبری این قاید عظیم الشان به ثمر رسید.

** شهید علی اقبالی
از خداوند منان درخواست می کنم، توفیق خدمت گزاری به اسلام عزیز، انقلاب اسلامی ایران و تمام مستضعفین را نصیب این حقیر بگرداند،ان شاءالله روزی می شود که پرچم توحید بر سراسر گیتی برافراشته شود.

** شهید علی اکبر اژه ای
صادق ترین افراد همان هایی هستند که از آغاز انقلاب تاکنون هر سختی را تحمل کرده و چوب ارتجاع، انحصار طلب و خودکامه بر آنها زده شده است.

** شهید علی اکبر استیری
و ما به ندای رهبر انقلاب مان لبیک گفتیم تا برای انقلاب اسلامی ایران و حفظ وطن و ناموس خود با کفار نبرد نماییم.

** شهید علی اکبر افچنگی
هدف از آمدن به جبهه این است که از اسلام، انقلاب و امام(ره) دفاع کرده و او را تنها نگذاریم تا دشمن و استکبار جهانی را به زانو آوریم.

** شهید علی اکبر امیری
در سایه رهبری های خردمندانه و پدرانه این پیر مجاهد به انقلاب اسلامی دست یافتیم و به برکت انقلاب اسلامی زمینه آگاهی و رشد و تکامل همگان فراهم شد.

** شهید علی اکبر ایرجی
ما تا آخرین لحظه، آخرین نفس و آخرین قطره خونمان در برابر دشمن اسلام و انقلاب ایستاده ایم و از اسلام، قرآن و دین رسول الله(ص) دفاع خواهیم کرد.


** شهید غلامرضا ادبی مهذب
انقلاب را تنها در دور اطراف خود به حساب نیاورید، انقلاب اسلامی برای نجات بشریت از قید استعباد، استعمار و استثمار است، در این راه دیانت باید در کنار سیاست باشد که جدایی این دو، انحراف محض است.
از همه دانش آموزان عزیزی که در محضر آنها کسب فیض کرده ام، حلالیت طلبیده و آنها را به استواری در اسلام وصیت می کنم، به هوش باشید که آینده انقلاب در ید توانای شما مومنان است که اگر به صلاح و سلاح مجهز شدید، سند رهایی این ملت مظلوم را امضا خواهید کرد.

** شهید غلامرضا اصغری
اگر این درخت نوپای انقلاب اسلامی که همانا اسلام اصیل و راستین است و دشمن این انقلاب که کافر مطلق و دشمن رسول و ائمه طاهرین است، احتیاج به آبیاری داشته باشد، این سعادت نصیب من شد که آن را آبیاری کنم.
با کمال یقین و با دل و جان با خونم آن را آبیاری خواهم کرد که این نهال نوپا تبدیل به درخت تنومندی شود و تا انقلاب مهدی (عج) تداوم پیدا کند.

** شهید غلامحسن احمدی
امیدوارم که در راه به ثمر رساندن خون شهدا و تحقق آرمان های مقدس انقلاب اسلامی کوتاهی و غفلت نکنیم و ادامه دهندگان راه شهیدان باشید.

** شهید غلامعلی احمدی
شهدای به خون خفته انقلاب خونین اسلام، خانواده معظم شهدا و جانبازان، مجروحین و مصدومین انقلاب و رزمندگان پرتوان و امت مبارز و دلاور ایران، پشت دشمنان انقلاب را بر زمین زده اند.

** شهید فاضل امیر صفری
اکنون که این انقلاب اسلامی به خون احتیاج دارد، باید رفت و خون داد تا پایه های اسلام استوار و ریشه این ابرنکبت های جهان سست شود و از بین برود.

** شهید فرج علی بازوند
چه چیزی بهتر از این که بیاییم، لحظه ای فکر کنیم، این انقلاب بر گرفته از انقلاب امام حسین(ع) و در رحمتی است که خداوند به روی این ملت باز کرده است.
بیایید از این رحمت الهی بهره ای بگیریم و به حسین زمان خمینی (ره) بت شکن لبیک گفته و به یاری عزیزانمان بشتابیم.
از دستاوردهای انقلاب پاسداری کنیم، راه شهدا را ادامه دهیم و نگذاریم خونشان هدر رود.

** شهید فریبرز ارجمندی
سلام بر مردم سلحشور، شهید پرور و همیشه بیدار ایران که فرزندان خویش را در راه اسلام فدا کردند و می کنند.
آنها همیشه در صحنه هستند و گوش به حرف رهبر انقلاب بی باکانه در مقابل دشمنان اسلام ایستاده و هیچ بهانه ای ندارند.

** شهید قاسم اخلاقی
پروردگارا، چگونه از این همه نعمت هایت سپاسگزاری کنم، نعمت هایی چون انقلاب اسلامی، رهبر کبیر انقلاب حضرت امام امت خمینی کبیر (ره)، بت شکن همه طاغوت ها.

** شهید قاسم اکبری
وظیفه شرعی و اسلامی خود می دانستم تا به جبهه بروم و تکلیف شرعی را به دستور امام زمان و نایب بر حقش امام خمینی(ره) انجام دهم.

** شهید افروغ قمصور
می رویم تا زنده بمانیم، می رویم تا رنگ دیگر به این انقلاب بزنیم و چون این انقلاب به گردن ما جوانان حق دارد، می رویم تا دین خود به آن را ادا کنیم.

** شهید قنبر اسماعیلی
طلوع انقلاب اسلامی به رهبری امام کبیرمان، خمینی بت شکن، حمایت از این انقلاب را بیش از پیش برای همه ما واجب می گرداند.

** شهید کاظم امینیان فتیده
این متجاوزین به خیال خام خود در اوایل هجومشان فکر می کردند، می توانند انقلاب را به شکست بکشانند و ملت انقلابی را زیر سلطه خود بگیرند ولی قضیه برعکس درآمد.

** شهید کرم رضا برهمنی
هیچ وقت از هیچ چیز هراس نداشته باشید، برای حفظ اسلام جنگ می کنید، مرگ منافقین با جمهوری اسلامی نزدیک است. ای راهیان کربلا، ای برادران، یکی از رسالت های عمده انقلاب اسلامی، صدور انقلاب به تمام جهان است.

** شهید کریم آزادی نقش
قریب به هفت سال است که دشمن متجاوز با حمله وحشیانه خود به مملکت نوپای اسلامی، آشکارا سعی در خاموش کردن شعله فروزان انقلاب اسلامی و شریعت دین اسلام کرد و تا آن جا که می توانسته برای رسیدن به اهداف شوم و پلید خود دست از اعمال هرگونه رفتار غیرانسانی برنداشته است.
برماست که دفع ظلم کرده و با مشت محکوم دهان متجاوز را خورد کنیم زیرا قبول ظلم تقویت ظالم است.

** شهید کریم برکم
انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) و روحانیت مبارز و پیرو خط ولایت فقیه مانند موج خروشان دریای بیکران است که تمام تفاله ها و آشغال های آن را به ساحل می گذارد.

** شهید لطف الله بصایری
خودتان را بشناسید تا خدای خود را بهتر بشناسید، بر اساس رسالت و مسوولیتی که برعهده دارم، برای پاسداری و حراست از انقلاب اسلامی که خون بهای هزاران شهید و معلول است، به جبهه رفتم و در این راه اگر دشمن را شکست دهیم، پیروزیم.
اگر کشته شویم هم در آن صورت پیروزیم.

** شهید مجتبی بخشنده
اکنون مدت 6 سال از شروع این انقلاب پرشکوه اسلامی می گذرد و به حمد الله این انقلاب روز به روز به پیروزی بیشتری دست یافته و دست جنایتکاران و وطن فروشان داخلی و خارجی را به خاک مذلت کشیده است.
دست کشورهای مزدور شرق و غرب از سر ملت شهید پرور ایران کوتاه شده است.

** شهید مجید ارجمندی
این جا میدان جنگ حق علیه باطل است، یک طرف رسالت انقلاب اسلامی ماست و در طرف دیگر ابرقدرت ها دست به دست هم داده اند تا این انقلاب را در هم شکنند.
وظیفه ماست که از حیثیت اسلام و انقلاب حراست کنیم.

** شهید مجید افتخار زاده
در این برهه از زمان که انقلاب اسلامی با خطراتی چند از سوی دشمنان داخلی و خارجی روبرو شده، نیاز به من، شما و دیگران وجود دارد.
من نیز بر حسب وظیفه ای که خدا و ائمه برایم تعیین کرده بودند، به سوی جبهه روانه شدم، رفتم تا شاید نقشی در انقلاب داشته باشم و بتوانم دینم را به نحو احسن به اسلام و جمهوری اسلامی و این انقلاب ادا کنم.

** شهید مجید امینی
اینها رنج کشیده هایی هستند که این انقلاب باید آنها را از این بدبختی بیرون آورد و غیر از این انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام(ره) هیچ انقلابی و حکومتی قادر به این کار نیست.

** شهید محسن آبرون
خدایا می دانی که انقلاب اسلامی در خطر است، به من بیاموز که همراه امامم بتوانم خدمتی به اسلام کنم چون اگر ما جوان ها به او یاری نرسانیم، ضد انقلاب ضربه های کاری بر آن فرود می آورد.
خدایا مرا یاری کن که تا آخرین نفسم در راه مکتبم جهاد کنم.
باری از این که این راه را برگزیده و می روم تا به خاطر تو قیام کنم،خوشحالم، باز هم مرا یاری کن.

** شهید محسن آزاد
اکنون کشوری که در حال جنگ هست، به این خوبی روی پای خود ایستاده، همه چیز گیر می آید، پس دیگر چه چیزی کم دارید.
اگر وصیت این برادر کوچک خودتان را گوش نمی کنید و دست از این حرف ها نمی کشید، لااقل خجالت از شهیدانی بکشید که با خود خود نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردند، از این حرف ها دست بردارید.

** شهید اشراقی
رهبر کبیر مستضعفین جهان با روشنگری های خود جهان اسلام را تکان داد، ابرقدرت های شرق و غرب بر آن شدند که از یک انقلاب جهانگیر اسلامی جلوگیری کنند اما خدا با ماست.
از این رو نقشه های حیله گرانه آنها از بین می رود و یک چشمه از این سدها که علیه انقلاب اسلامی گذاشته اند، جنگ تحمیلی عراق با ایران است.

** شهید محسن اصلی پور
به جبهه می روم زیرا در این انقلاب اسلامی وظیفه دارم تا بتوانم دینم را انجام داده و طرفداری خود را از این انقلاب پرشکوه اسلامی به اثبات رسانم.

** شهید محسن افخمی
پروردگارا، تو را سپاس می گویم که به من فرصت داد تا اسلام را بشناسم و در خاموشی جهل و شرک از دنیا نروم.
آری انقلاب اسلامی باعث شد تا من از زندگی مادی، پست و زودگذر دنیا خارج شوم، با دیدگاه توحیدی و بینش وسیع به جهان بنگرم و شهادت و مرگ را تولدی دیگر در جهت جاودانگی انسان بدانم.

** شهید محسن باباپور
همه امیدواریم، آن کسانی که ناآگاهانه به انقلاب ما دهن کجی می کنند، خداوند هرچه زودتر آنها را آگاه کند؛ کسانی که آگاهانه تیشه به ریشه اسلام و مسلمین می زنند و می خواهند قلب امام عزیزمان را بفشارند.

** شهید محمد بلدی
بدانید که انقلاب اسلامی ایران تا وقتی که ظلم و ستم است و فتنه و فتنه گر هست، پایانی ندارد و عمق اسلام زیاد است.

** شهید محمد بنی عامری
انقلاب امام حسین (ع) بزرگ ترین انقلاب اسلامی مستضعفین در مقابل زورگویان و ظالمان بود.
با غایب شدن صاحب الزمان(عج)، ظلم، ستم و فساد جهان را فرا گرفت.
در این زمان مردی از تبار پاک معطر حضرت محمد(ص) و خاندانش موسی زمان و ابراهیم زمان خمینی بت شکن(ره) آمد و
انقلاب حسین بن علی (ع) را دوباره زنده و ظلم را از ایران ریشه کن کرد.

** شهید محمد بهادر
و به ابرقدرت ها خواهم فهماند که اجازه نخواهم داد، کوچکترین خدشه ای به انقلاب، رهبر و میهنم وارد شود.
با یک دست قرآن و با دست دیگر سلاح را خواهم گرفت و انقلابم را به همه جهان صادر و همه مستضعفین روی زمین را آزاد خواهم کرد.
به امید صادر شدن انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) به همه جهان.

** شهید محمد ابراهیم احمد وند
انقلاب اسلامی ، انقلابی بس گران بها و عظیم است، به این انقلاب و رهبر آن امام خمینی(ره) وفادار مانده و هیچ گاه خیال باطل دور شدن از آن را بر خود نپذیرند.
اجتمام*ن.س*1880*1436



12/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن