تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804682020




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توصیه شهدا برای حفظ انقلاب اسلامی(11)


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob توصیه شهدا برای حفظ انقلاب اسلامی(11) تهران - ایرنا - «شهدا» در اندیشه بلند و تابناک بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از جایگاه ویژه ای برخوردارند، تا جاییکه حضرت امام خمینی(ره) آنان را شمع محفل بشریت توصیف کردند.


هجوم ارتش بعثی به خاک ایران، عرصه متفاوتی را در قیاس به سایر عرصه های نبرد گشود، عرصه ای که نه با «حمله»، بلکه با دفاع جانانه جوانان کشور، پیروزی جاودانه ای را نصیب ایرانیان کرد.
اما این پیروزی جاودان، ثمره خون شهیدانی است که هر یک با لبیک گویی به ولی فقیه زمان و پیرمراد خود، راهی جبهه ها شدند تا نهال طیبه انقلاب اسلامی را حفظ کرده و به بلوغ برسانند.
شهدا در صحیفه شریف تاریخ دفاع مقدس، هریک برگ زرینی هستند، از این رو، خوانش گفته ها، اندیشه و نگرش شهدا و نیز انتقال آنها به نسل جدید می تواند چراغ راهی برای آیندگان باشد.
نشر شاهد وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران مجموعه 15 جلدی را با عنوان «گزیده موضوعی وصیت نامه شهدا» منتشر کرده و گروه اجتماعی ایرنا با رجوع به این کتاب و به تاسی از توصیف امام خمینی(ره) از شهدا مبنی بر اینکه «شهدا شمع محفل بشریتند»، به بازنشر گفته ها و اندیشه های زلال آنان پرداخته است.
باشد که با مطالعه آنها، از باده پر از معرفتی که شهدا سرکشیدند، ذره ای نصیب تشنگان رهپو شود:

** شهید علی اصغر افضلی
- امیدوارم انقلاب اسلامی در تمامی جهات به خصوص نظامی، فرهنگی و اقتصادی به پیروزی های وسیعی نایل گردد، امیدوارم بتوانیم وظایف سنگینی را که بر دوش تک تک ماست، انجام داده و پیروز شویم تا انقلاب را به صاحب اصلی آن مهدی موعود(ع) تحویل دهیم.

** شهید علی اصغر امیریان
- سفارش من به دوستان و جوانان این مرز و بوم این است، چشم امید همه بدان هاست، راه شهدا را ادامه داده و تا آخرین قطره خون از اسلام و انقلاب ایران پاسداری کنند.

** شهید علی اصغر انوری قصرآبادی
- از صدر اسلام تا این زمان که شهیدان در خاک خفتند، برای اسلام، دین خدا و به پا داشتن نماز بوده، شما باید از انقلاب اسلامی ایران عزیزمان طرفداری کنید و گوش به فرمان امام زمان(عج) و نایب بر حقش امام خمینی(ره) باشید.

** شهید علی اصغری سرای
- همواره پشتیبان و ادامه دهنده راه ولایت فقیه و شهدای انقلاب اسلامی باشید، از شما خواهش می کنم که روحیه انقلابی و رزمندگی خود را بیشتر حفظ کنید تا دشمن را نا امید سازید، آگاه باشید، هرگاه سربازی از سربازان امام شهید می شود، مسوولیت بقیه در قبال انقلاب و مردم انقلابی سنگین تر می شود.

** شهید علی اصلاحی
- شما امیدان آینده انقلاب و وارث خون شهیدان می باشید تا می توانید دشمن ظالم و یاور مظلوم باشید.

** شهید علی اقبالی
- روحانیت در خط امام(ره) را تنها نگذارید، پشتیبان ولایت فقیه باشید، از تمام برادران و خواهران خواهش می کنم که مسجد را که به گفته امام عزیزمان، سنگر است، خالی نگذارند.

** شهید علی اکبر آسوده
- پس حالا که ما بذر انقلاب اسلامی را پاشیده ایم، باید بدانیم که به نتیجه نخواهد رسید، مگر با ایثار و جهاد، هر کس باید با وسع خودش برای این انقلاب الهی تلاش کند و بداند که خداوند در آخرت پاداش اعمال نیک و خالص بندگانش را بدون جواب نخواهد گذاشت.

** شهید علی اکبر آقایی
- ما باید برای آبیاری درخت تنومند اسلام آنقدر شهید دهیم که ظلم از سراسر گیتی برداشته شود و تا ظهور حضرت مهدی(عج) این نهضت را ادامه دهیم و جان خویش را فدای خدا، قرآن و خمینی(ره) کنیم.

** شهید علی اکبر آقایی دیزج بکان
- آرزو دارم برادرانم راه مرا ادامه دهند و انقلاب را به صاحب اصلیش امام زمان(عج) تحویل دهند، همیشه با ضد انقلابیون در جنگ باشید، حتی با چنگ و دندان.

** شهید علی اکبر احمدی فرد
- آگاه باش و با آنان که با اسلام و کشور بقیه الله در جنگ و ستیز هستند و قصد ضربه زدن به این انقلاب اسلامی و مردم را دارند، به سر جنگ پرداز و با آنان سازش نکن.

** شهید علی اکبر اسد
- چون مردم کوفه نباشید که خدای نکرده حسین زمان تنها بماند. از انقلاب اسلامی حمایت کنید، پشتیبان دولت اسلامی باشید.

** شهید علی اکبر اسداللهی
- سخنم را با ستایش و سپاس خدایی آغاز می کنم که ما را در زمانی آفرید که رهبری کبیر چون امام خمینی(ره) و انقلابی بزرگ چون انقلاب اسلامی و جنگی بزرگ چون جنگ اسلام علیه کفر داشتیم.

** شهید علی اکبر امامی
- ای عزیزان، در درجه اول درس خود را بخوانید که مدرسه شما جبهه است، شما هم در این سنگر می توانید یار و همرزم رزمندگان باشید.
در سنگر مدرسه درس های خود را به نحو احسن بخوانید که شما آینده این انقلاب و امید این مردم هستید، ای جوانان و نوجوانان، شما آینده این انقلاب و امید مردم هستید و باید راه این شهدا را ادامه دهید.

** شهید علی اکبر امینی
- من از مردم مسلمان و انقلابی ایران و تمام مسلمین جهان می خواهم که ادامه دهنده راه شهیدان باشند و هرچه زودتر دشمن را از مرز و بوم میهن اسلامی بیرون نمایند.
این انقلاب اسلامی ایران را به تمام کشورهای جهان صادر نمایند، ادامه دهندگان راه شهیدان باشند و نگذارند دشمن قوی شود.

** شهید علی اکبر ایرجی
- همیشه در صحنه باشید، نگذارید که منافقین و گروهک ها خود را در صحنه حاضر کنند و هر کدام ضربه به اسلام و انقلاب بزنند.
بودن شما در صحنه باعث ضربه خوردن به آنها است که اگر لحظه ای شما از صحنه بیرون روید، منافقین و گروهک ها پس پرده آماده اند که خود را در صحنه حاضر کنند و ضربه به اسلام و انقلاب بزنند.

** شهید غلامحسین احمدی
- جهت پیشبرد انقلاب و اسلام و خشنودی ولی عصر(عج)، پشتیبان روحانیت مبارز بوده، دستورات زندگی را شیعی وار از آنها اقتباس کرده به فرمایشات آنها دقیقا عمل کنید.

** شهید غلامحسین اخلاصی بروجنی
- تا آنجاییکه می توانید به این انقلاب کمک کنید، این انقلاب را تا سر حد پیروزی پیش برید و امام خود را فراموش نکنید.

** شهید غلامحسین اسلامی فر
- همیشه پیرو و مقلد امام بزرگوارمان خمینی(ره) عزیز و فرمانبردار اوامر مبارکش باشید، به منافقین و ضدانقلاب فرصت سوءاستفاده و مخالفت با اسلام را به هیچوجه ندهید.

** شهید غلامحسین اکبری
- امیدوارم که مردم همیشه، فعال و خروشان در صحنه حاضر باشند و در هر کجا که انقلاب اسلامی احتیاج به پاسداری داشت، به اماممان لبیک بگویند و از خون سرخ شهیدان پاسداری کنند.

** شهید غلامحسین امینی فرد
- از دستاوردهای انقلاب اسلامی حراست نمایید، بدانید که صاحب اصلی این انقلاب مهدی موعود(عج) می باشد و ما همه در برابر آزمایش بزرگ الهی قرار گرفته ایم، کوتاهی در امر انقلاب، خیانت به اسلام و راه خونین حسین(ع) است.

** شهید غلامحسین بالاقلعه
- و از شما برادران و خواهران مبارز می خواهم که ادامه دهنده راه شهدا باشید، همانگونه که تا به حال گوش به فرمان رهبر انقلاب، روحانیت بیدار و در خط ولایت فقیه بودید.
قدر انقلاب و امام را بدانید و بیشتر دقیق شوید، سعی کنید عظمت او را بیابید، خود را تسلیم او ساخته و در وجود امام(ره) ذوب کنید، همانطوری که امام در اسلام ذوب شده، صداقت و اخلاص خود را همچنان حفظ کنید.

** شهید غلامحسین بر سیاه
- از همه ملت ایران می خواهم که پشتیبان ولایت فقیه و روحانیت در خط رهبر کبیر انقلاب اسلامی باشند، اگر چنین نباشد، ضرر کرده اید.

** شهید غلامحسین بهرام پور
- همیشه پشتیبان ولایت فقیه بوده و در خط امام(ره) حرکت کنید، یک لحظه امام (ره) را تنها نگذارید که دشمنان سوءاستفاده و از راهی ضربه به انقلاب وارد کنند، انشاء الله به آنها فرصت داده نمی شود.

** شهید غلامرضا احمدی
- پیرو حقیقی ولایت فقیه باشید و با مشکلات بسازید که پیروزی نزدیک است.

** شهید غلامرضا اسماعیلی ندوشن
- از شما مردم همیشه در صحنه می خواهم که گوش به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی باشید و از فرمان های او سرپیچی نکنید، که عذاب خدا را خواهید دید.

** شهید غلامرضا برهان
- به مردم سفارش می کنم که قدر این انقلاب و جمهوری اسلامی را دانسته و هرچه در توان دارند، در حفظ و نگهداری آن بکوشند.
قدر رهبر انقلاب را دانسته و دست از شعار دادن بردارید و به عمل بپردازید.

** شهید قاسمعلی بهرامی
- از شما می خواهیم که در حفاظت از اسلام عزیز و انقلاب اسلامی کوشا باشید، بدانید که برای این انقلاب عظیم بهشتی ها، رجایی ها و باهنرها خون داده اند.

** شهید غلامعلی اکبری
- همه را به پیروی از ولی فقیه حاضر که همان امام امت خمینی کبیر(ره) و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر مستضعفان جهان می باشد، دعوت می کنم تا تداوم و گسترش انقلاب اسلامی در سراسر کره خاکی فزونی گیرد.

** شهید غلامرضا کورش الله بیگی
- از شما می خواهم که خط امام را رها نکنید چون فقط خط امام پیرو اسلام است، اسلام دین خدا و سعادت رساندن به انسان می باشد، تا آخرین قطره خون خود از اسلام و انقلاب اسلامی ایران حمایت کنید و همیشه پشتوانه امام و انقلاب باشید.

** شهید غلامعلی باپیرزاده
- حافظ امام(ره) و انقلاب اسلامی باشید، بر توست ای برادر که اسلحه را زمین نگذاری.

** شهید غلامعلی بدیحی
- وظیفه ما مسلمانان مومن به انقلاب، پاسداری و حفاظت از خون هزار شهید و هزار معلول می باشد.

** شهید فاضل امجدیان
- سنگرها انسان را می سازد و دانشگاه جبهه بسیار سازنده است، روزی مبادا ما زنده باشیم و به انقلاب اسلامی آسیبی برسد یا امام(ره) تنها بماند، روزی مبادا ما زنده باشیم و حکم خدا معطل بماند.

** شهید فتحعلی بنی هاشم
هموطنان گرامی ام، انتظار داریم که از این انقلاب که حاصل خون هزاران شهید است، خوب محافظت کنید چون ما بهشتی ها، رجایی ها، دستغیب ها، مدنی ها و طالقانی ها را از دست دادیم تا این که این انقلاب اسلامی پایدار بماند.

** شهید فخرالدین اسکندری
- ای مردم، آگاه باشید که امروز، روز امتحان است، هرچه سختی، دشواری و کمبود بکشید، به خاطر اسلام تحمل کنید، زیرا در غیر این صورت، دشمنان خوشحال خواهند شد که ما از انقلابمان، دلسرد شده ایم.

** شهید فرامرز ابراهیم زاده
- امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران با رهنمودهای امام گونه شان، هدایت و رهبری این انقلاب را به سوی خداوند متعال برعهده دارند، وصیت می کنم، بر هر مسلمانی واجب است تا از اوامر و فرمایشات ایشان اطاعت کند زیرا اطاعت از امام(ره)، اطاعت از انبیا و اوصیای خداست.

** شهید فرامرز بخشی پور
- از اوامر ولی که از قرآن و احادیث سرچشمه می گیرد، اطاعت کنید و هیچوقت اجازه ندهید، کسی سخنی بگوید که باعث تضعیف روحانیت شود.

** شهید فرزاد(مهدی) اسماعیل شارمی
- از شما عاجزانه می خواهم که پیرو این انقلاب و جمهوری اسلامی باشید، ادامه دهنده راه شهیدانی باشید که برای اسلام و قرآن جنگیدند و به شهادت رسیدند.

** شهید فرزام احمدی
- چنگ به ریسمان خداوند بزنید و متفرق نشوید. وصیتی که دارم این است که از پشتیبانی امام(ره) و انقلاب کوتاهی نفرمایید.

** شهید فرهام لاهوتی
- خواهرم، در مرگم چون مادرم صبر کن و برادرانم، همیشه در لباس مقدس انقلاب اسلامی باقی بمانید.

** شهید فریبرز انتصاری
- امیدارم که راه مرا ادامه دهید، از شما انتظار دارم که همانند گذشته صبر داشته باشید و در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی همواره کوشش کنید.
اجتمام ** 1880 ** 1071

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





01/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن