تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820007683




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حرکت در مسير عاشورايي سيدالشهدا(ع) ضامن دوام و بقاي انقلاب اسلامي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ تير ۱۳۹۳ (۰:۲۵ق.ظ)
فرمانده لشکر عملياتي ۱۷ علي بن ابي طالب(ع) : حرکت در مسير عاشورايي سيدالشهدا(ع) ضامن دوام و بقاي انقلاب اسلامي است فرمانده لشکر عملياتي ۱۷ علي بن ابي طالب(ع) گفت: حرکت در مسير عاشورايي سيدالشهدا(ع) ضامن دوام و بقاي انقلاب اسلامي بوده و بيداري اسلامي در جهان نيز به برکت خون پاک و مطهر شهداي دفاع مقدس است.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار سيد علي سيدي فرمانده لشکر عملياتي 17 علي بن ابي طالب(ع)در ديدار رئيس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس قم با يادآوري خاطره جانفشاني هاي دلاورمردان خط شکن لشکر 17 در دوران دفاع مقدس، خط و مشي فرماندهان را بر مبناي ايمان، اهداف و تاکتيک هاي برگرفته از نهضت عاشورا دانست و خاطرنشان ساخت: همين تاکتيک ها بود که سبب پيروزي هاي غرور آفرين رزمندگان اسلام در مقابل رژيم تا بن دندان مسلح بعثي عراق شد.
وي گفت: حرکت در مسير عاشورايي سيدالشهدا(ع) ضامن دوام و بقاي انقلاب اسلامي بوده و بيداري اسلامي در جهان نيز به برکت خون پاک و مطهر شهداي دفاع مقدس است.
سيدي با بيان ضرورت انتقال فرهنگ گرانبهاي ايثار و شهادت به نسل جواني که آن دوران را نديده و درک نکرده اند، تاکيد کرد: لازم است با استفاده از خاطرات ارزشمند فرماندهان رده بالا و اسناد موجود، کارنامه عملکرد و ماموريت هاي لشکر 17 در سال هاي دفاع مقدس، حضور حماسي و موفق سال هاي اخير نيروهاي اين لشکر در مناطق شمالغرب کشور و همچنين انجام فعاليت هاي مهندسي و سازندگي در آن مناطق، جهت آگاهي بخشي به عموم افراد جامعه و نيز استفاده پژوهشگران دفاع مقدس، تدوين و ثبت گردد.
فرمانده لشکر 17 عملياتي علي بن ابي طالب(ع) همچنين آمادگي اين يگان را در پشتيباني و تخصيص ادوات و تجهيزات نظامي لازم جهت ارائه در موزه انقلاب و دفاع مقدس استان قم اعلام نمود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن