تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803954787




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توصیه شهدا برای حفظ انقلاب اسلامی(21)


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: توصیه شهدا برای حفظ انقلاب اسلامی(21) تهران - ایرنا - «شهدا» در اندیشه بلند و تابناک بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از جایگاه ویژه ای برخوردارند، تا جاییکه حضرت امام خمینی(ره) آنان را شمع محفل بشریت توصیف کردند.


هجوم ارتش بعثی به خاک ایران، عرصه متفاوتی را در قیاس به سایر عرصه های نبرد گشود، عرصه ای که نه با «حمله»، بلکه با دفاع جانانه جوانان کشور، پیروزی جاودانه ای را نصیب ایرانیان کرد.
اما این پیروزی جاودان، ثمره خون شهیدانی است که هر یک با لبیک گویی به ولی فقیه زمان و پیرمراد خود، راهی جبهه ها شدند تا نهال طیبه انقلاب اسلامی را حفظ کرده و به بلوغ برسانند.
شهدا در صحیفه شریف تاریخ دفاع مقدس، هریک برگ زرینی هستند، از این رو، خوانش گفته ها، اندیشه و نگرش شهدا و نیز انتقال آنها به نسل جدید می تواند چراغ راهی برای آیندگان باشد.
نشر شاهد وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران مجموعه 15 جلدی را با عنوان «گزیده موضوعی وصیت نامه شهدا» منتشر کرده و گروه اجتماعی ایرنا با رجوع به این کتاب و به تاسی از توصیف امام خمینی(ره) از شهدا مبنی بر اینکه «شهدا شمع محفل بشریتند»، به بازنشر گفته ها و اندیشه های زلال آنان پرداخته است.
باشد که با مطالعه آنها، از باده پر از معرفتی که شهدا سرکشیدند، ذره ای نصیب تشنگان رهپو شود:

** شهید جندی آقا حدوخواجه
- امروز تمام محرومان جهان امیدشان را به انقلاب اسلامی ما دوخته اند تا روزی به کمک آنها بشتابیم و آنها را از چنگال ستمگران نجات دهیم.

** شهید حسن آژانگ
- خمینی کبیر(ره)، قلب تپنده امت حزب الله و نوح کشتی انقلاب اسلامی ما است.
درود بی پایان بر روان پاک طیبه شهدا، از آدم تا خاتم و از خاتم تا خمینی(ره) و همچنین به امت شهیدپرور و پدر و مادر شهدا که اسطوره های شجاعت، استقامت و شکیبایی هستند.

** شهید حسن اتفاقی
- از شما ملتی که ایثارگرانه در جنگ تحمیلی، سختی ها و در زمان حمله دشمنان به این انقلاب، با مشت های محکم تان به دهان دشمنان کوبیده اید و نگذاشتید که آنها این انقلاب را شکست دهند، تشکر می کنم.

** شهید حسن احمدی
- اگر از انقلاب اسلامی که یک نعمت الهی است، قدردانی نکنید، خدای ناکرده آن را از شما می گیرند، شما در قبال خون شهدا مسوولید.

** شهید حسین علی امجدی زاده
- بنابر تکلیف و به دستور رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره)، باید جوانان به جبهه ها روند و هرچه زودتر به این جنگ خاتمه بدهند.
بنا به فرموده امام(ره)، در وجودم این احساسات به وجود آمد و در درونم انقلابی به پا شد تا بتوانم به ندای «هل من ناصر ینصرنی» حسین زمان، خمینی بت شکن لبیک بگویم.

** شهید حسینعلی ترابی قارنه
- اگر ولایت فقیه نباشد، حرکت و جنگ های ما بیهوده است، ولایت فقیه ستون و بارگاه انقلاب اسلامی است.

** شهید حسین علی حشمی پور نجف آبادی
- امام(ره) با شعار الله اکبر و لااله الا الله انقلاب را رهبری کرد و کشتی انقلاب اسلامی را که در اقیانوس متلاطم و طوفانی غوطه ور بود را به ساحل نجات رسانید.

** شهید حمید الهامی نیک
- خداوند قادر متعال بر من منت نهاد تا با دیگر عزیزان رزمنده این امت مسلمان در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور پیدا کنم و تا آنجا که ممکن است، دینی را که نسبت به انقلاب اسلامی دارم، ادا کنم.

** شهید حمید بنی هاشمی
- برای حفظ دستاوردهای انقلاب عازم جبهه های حق علیه ظلمت شدم، امیدوارم که خداوند به من توفیق عنایت کند تا بتوانم خاری را از سر راه اسلام بردارم.

** شهید حمید پژمان پور
- وقتی که امام(ره) و سالار شهیدان اینگونه مرگ را سعادت می دانند، بگذار من حقیر در راه اسلام فدا شوم، من به قصد کشتن دشمنان اسلام و این انقلاب اسلامی به این مکان مقدس پا گذاشتم تا بتوانم خدمتی ناچیز کرده باشم.
اگر در این راه کشته شدم، هیچ اندوهگین نشوید، چون آگاهانه این راه را انتخاب کردم.

** شهید حمید چیذری
- براساس مسوولیت و رسالتی که حس کرده بودم، برای پاسداری از انقلاب اسلامی و حراست از خون بهای 160 هزار شهید و مجروح به جبهه های حق علیه باطل شتافتم و علیه ضد خدا جنگیدم.

** شهید خدامراد برزگر احسان
- انقلاب بزرگتر از آن است که شهادت امثال من توقفی در حرکت آن به وجود آورد، انقلاب ما به فرد بستگی ندارد، شما نباید پس از شهادتم از انقلاب نگران و دلسرد شود بلکه باید به جوانان توصیه کنید، راه مرا که همان راه خدا و امام خمینی(ره) است، ادامه دهند.

** شهید خداوردی ترزبان
- ای دشمنان اسلام، اگر من صد پسر داشتم، به این انقلاب اسلامی و برای این رهبر کبیر انقلاب اسلامی آن را فدا می کردم، بگذار چشم آنان کور و خودشان نابود شوند و مثل شیطان بمانند.
فقط دعاگوی امام عزیز و انقلاب شکوهمندمان باشید تا خداوند آن ها را از دستمان نگیرد.

** شهید خسرو تقی زاده
- اگر شهید شوم، برای من گریه نکنید و ذره ای اشک نریزید زیرا با گریه شما، روح من آزار می بیند و ممکن است ضدانقلاب خوشحال شود.
شما در پشت جبهه که مسوولیت تان از من بیشتر است تا می توانید با کار و کوشش بیشتر و تولید فراورده های کشاورزی علیه ضد انقلاب مبارزه کنید.

** شهید خلیل بختیاری
- به امید جهانی شدن انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام امت خمینی بت شکن و به امید درک همگانی از انقلاب اسلامی.

** شهید داود حسینی
- از شما برادران، خواهران، دوستان و آشنایان که در راه انقلاب راهنمای من بودید و همچنان در راه بهبودی انقلاب تلاش می کنید، تشکر می کنم.

** شهید ذکی بهفر
- از همه به خصوص فرزندان و دامادهایم می خواهم که با تمام توان خود در راه اسلام و انقلاب اسلامی تلاش و کوشش کنند.

** شهید رحمان حسین زاده مرندی
- با ظلم و کفر بستیزید و نگذارید که ضد انقلاب لطمه ای به این انقلاب اسلامی وارد آورد، از رهبر عظیم الشان انقلاب حمایت کنید و رهبریت و مرجعیت او را به دنیا اعلام دارید.

** شهید رحمت الله اسدی
- شهیدان اسلام با ایثار جان خود، درخت نوپای انقلاب اسلامی را تاکنون آبیاری کردند و آن را امروز به دست ما سپردند.
ما همچون آنان از جان خود گذشته و ادامه دهنده راه آنان هستیم.

** شهید رحمت الله اوهانی
- باید دانست که مظلومیت انقلاب اسلامی عین مظلومیت امام حسین(ع) است.

** شهید رسول آقایی
- ما سراپای وجودمان نیازمند عنایات الهی است، نسبت به اسلام، حفظ و قوانین آن که اصلی ترین وظیفه مسلمانان است، علاقه نشان دهید زیرا انقلاب اسلامی نعمت الهی است و اطاعت این امام که نایب امام زمان(عج) است، واجب است.

** شهید رسول اباذری
- خدایا هنگام دل کندن از این بودن ها یادم باش، خدایا کمک کن تا یاران خمینی(ره) و پیروان صدیق مکتب تو در جنگ با دشمنان بشریت، استکبار جهانی و همه عوامل باشند و با صدور انقلاب اسلامی زمینه ظهور مهدی موعود را فراهم سازند.

** شهید رسول بسته ای
- خداوند همه مسلمین و مستضعفین را پیروز و موفق بدارد، به امید جهانی شدن انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره).

** شهید رسول بی مانند
- خداوند تبارک و تعالی پشتیبان این نهضت اسلامی است.
امت حزب الله به فرمان روح الله بر تمام سنگرهای کفر هجوم برده و آنها را نابود خواهند کرد و به حول و قوه الهی انقلاب اسلامی جهانگیر خواهند شد.

** شهید سیدعلی حسینی گوکی
- امیدوارم که این انقلاب پایدار شود چون در این راه بسیار خون ها دادیم، ما با خون خود نهال انقلاب را پایداری کردیم.

** شهید سیدمجتبی برهانی
- شهادت می دهم که این امام(ره) و انقلاب اسلامی به حق است و کشتگانش شهید و یارانش ماجور و مخالفانش معلون هستد.

** شهید سید محسن ثامنیان
- انقلاب اسلامی تاریخ پر از خون و جهاد تشیع را تداعی می کند؛ تاریخی که از خون امیرالمومنین(ع) و امام حسین(ع) و بقیه ائمه اطهار و شیعیان در طول تاریخ می باشد.

** شهید محمد باقر بلاغی
- به تمام دشمنان آیت الله خمینی(ره) و کسانی که دشمن این انقلاب اسلامی که آغازش از ایران بوده به خصوص منافقین که بزرگترین ضربه به این انقلاب زده اند، بگویید، ما هیچ ناراحت نیستیم که در راه امام عزیزمان که همان راه اسلام علی بن ابیطالب(ع) است، کشته شویم.

** شهید سیدمحمد حسین امامی الطریق
- خدایا امانت انقلاب اسلامی را که خود به ما ارزانی داشتی، به دست صاحب اصلی اش مهدی فاطمه(س) برسان و این انقلاب را به انقلاب حضرتش متصل گردان.

** شهید سیدمهدی ابطحی
- فکر می کنم، قطره ای هستم که به دریای خروشان انقلاب اسلامی و به صف مجاهدان راه خدا پیوسته ام تا بدین وسیله دین خود را نسبت به اسلام و کشور ادا کنم.
امیدوارم که خداوند این جهاد را از من قبول کند.

** شهید میر محمود بنی هاشم
- ای امت حزب الله، در تشکیل ارتش بیست میلیونی کوشا باشیم که بسیج در پیروزی انقلاب اسلامی، سرکوبی ضدانقلابیون و پیروزی در جنگ نقش خیلی موثر دارد.

** شهید شعبانعلی ایثاری
- از خدای منان می خواهم تا سربازان اسلام را تا انقلاب مهدی(عج) محافظت کند تا آقامان بیاید و ما هم در این انقلاب شرکت کنیم.

** شهید شکرالله اسدیان
- بچه های من باید در خط رهبر انقلاب اسلامی ایران باشند.

** شهید شعبانعلی جهانگیری معز
- همیشه بلند صدا می زنم، ای رهبر عزیز، ای نایب امام زمان(عج)، تا آخرین قطره خونم از اسلام، مکتب جمهوری اسلامی و آیین مقدس قرآن دفاع خواهیم کرد.

** شهید شکرالدین بادیاد
- با ارزش ترین افراد این مملکت همین روحانیون عزیز و متعهد به اسلام و امام امت هستند.

** شهید شکراله اکبری
- بدانید ولایت فقیه و شاخه هایش یعنی روحانیت و تمام ارگان های اسلامی استمرار راه انبیا هستند.
اسلام پس از گذشت زمان ها، بار دیگر جان گرفته است، قلب اسلام ولایت فقیه است پس ولایت فقیه را سالم باید نگهدارید تا اسلام جانش سلامت باشد.

** شهید شعبان حبیبی
- وظیفه شرعی خود دانستم که با اطاعت از امر رهبر کبیر انقلاب به یاری رزمندگان جبهه های حق علیه باطل بشتابم تا دین خود را نسبت به انقلاب، خون شهیدان و اسلام ادا کنم.

** شهید شیرویه امام دوست
- قبل از همه باید خداوند را سپاس کرد زیرا مسیر عمر ما را در مسیر انقلاب اسلامی قرار داد.

** شهید علی اصغر ارونی
- شکرگزاری این نعمت بزرگ چیزی به جز پاسداری و حفاظت از دستاوردهای انقلاب الهی و خون مقدس شهیدان نیست.
اکنون که دشمنان با وقوع این انقلاب همه چیز خود را در خطر می بینند، با تمام نیرو درصدد نابودی یا منحرف کردن آن برآمده اند.
اجتمام ** س.ق ** 1880 ** 1071



11/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن