تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821224997




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش قاچاق سوخت و گریس از ایران به پاکستان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: افزایش قاچاق سوخت و گریس از ایران به پاکستان اسلام آباد - ایرنا - سازمان حسابرسی و مالیات پاکستان (FBR) از افزایش بی سابقه قاچاق فرآورده های نفتی شامل بنزین، گازوییل و گریس از ایران به پاکستان خبر داد.


به گزارش ایرنا، روزنامه «اکسپرس تریبیون» چاپ اسلام آباد روز شنبه نوشت که سازمان مالیات پاکستان اعلام کرده است که با وجود تلاش ماموران گمرک و مالیات در نوار مشترک مرزی با ایران جهت جلوگیری از قاچاق سوخت، این روند با ورود مداوم فرآورده های نفتی همچنان ادامه دارد.

در گزارش انتشار یافته آمده است: قاچاق فرآورده های نفتی ایران به پاکستان هم اکنون به یک موضوع حساس تبدیل شده است.

اکسپرس تریبیون نوشت: سازمان حسابرسی و مالیات پاکستان اعلام کرد که مناطق خالی از سکنه در امتداد مناطق مرزی زمینی و آبی ایران و پاکستان مسیر کلیدی قاچاقچیان جهت انتقال فرآورده های نفتی می باشد اما مرزبان ساحلی و نیروهای سپاه مرزی پاکستان باید با اتخاذ تدابیر امنیتی بیشتر، از انجام فعالیت های غیرقانونی در مناطق مرزی جلوگیری کنند.

بر پایه گزارش اعلام شده، ماموران این نهاد مالیاتی در سال جاری نزدیک به 131 هزار و 238 لیتر انواع فرآورده های نفتی انتقال یافته به پاکستان را از قاچاقچیان مصادره کردند.

آساق**ا.ر**1392



11/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن