تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805370521




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«صدا» مظلوم‌ترین گروه در تلویزیون است/ اجرای امیرحسین صدیق در رادیو


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


فرهنگ و هنر > رادیو و تلویزیون چند خبر از رادیو و تلویزیون
«صدا» مظلوم‌ترین گروه در تلویزیون است/ اجرای امیرحسین صدیق در رادیو
آغاز تصویربرداری فیلم تلویزیونی « راز کوچه بن بست» در دربند، تأکید صدابردار سریال «فاخته» به مظلوم بودن گروه صدا در تلویزیون، اجرای امیرحسین صدیق در «اینجا شب نیست» رادیو جوان و بررسی موضوع فست فودها در «شوک» تازه‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون است.



به گزارش خبرگزاری مهر، تصویربرداری تله فیلم « راز کوچه بن بست» به کارگردانی امیر حسن ندایی و تهیه کنندگی زهرا اسحاقیان روز گذشته جمعه 10 مرداد و پس از اتمام تست گریم نهایی بازیگران اصلی در منطقه دربند تهران آغاز شد و طبق برنامه ریزی‌های انجام شده تا اواخر ماه جاری ادامه خواهد داشت. «راز کوچه بن بست» فیلمی‌در گونه پلیسی جنایی است که به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه اول سیما ساخته خواهد شد. این فیلم داستان کشف ماجرای قتل مردی به نام طاری است که طی آن، پرده از رازهای پنهان زندگی وی برداشته می‌شود. مسعود دلخواه، نیما شاهرخ شاهی، گلاره عباسی، مرتضی ضرابی، بهزاد داوری، حسن اسدی، مینا نوروزی فر، وحید شیخ زاده، مختار سائقی، ساقی زینتی، هما خاکپاش، شیوا مکی نیان، علی سخنگو و سوسن پرور بازیگران اصلی این تله فیلم هستند. «فاخته» ارزش خانواده‌های ایرانی را به نمایش گذاشت نشست مجموعه تلویزیونی «فاخته» عصر روز دوشنبه ششم مرداد در قالب شصت و یکمین نشست سکانس خانه فیلم فرهنگسرای فردوس با حضور محمود معظمی‌(کارگردان)، داود قچاق(تهیه کننده)، سامان شهامت(صدابردار)، مرتضی قیدی(مدیر تصویربرداری)، مهدی دیلم صالحی(طراح صحنه)، آرش بادپا(آهنگساز)، رحیم نوروزی، متین ستوده، کمند امیرسلیمانی، شهرام عبدلی(بازیگران) و محمدرضا لطفی (مجری و منتقد) نقد و بررسی شد. قچاق تهیه کننده مجموعه تلویزیونی فاخته در ابتدای این نشست گفت: تلاش‌ من در این مجموعه این بود كه ارزش‌ها و اعتبار خانواده‌های ایرانی را به نمایش بگذارم و فكر می‌كنم كه در این كار موفق شده‌ام. خودسازی منجر به توده سازی می‌شود. اگر خانواده خوب داشته باشیم به دنبال آن جامعه و کشور خوب خواهیم داشت؛ با توجه به این مهم محوریت تمامی‌کارهای من خانواده، احترام به والدین و ... است.
 
در بخشی دیگر از این نشست محمود معظمی‌ کارگردان سریال «فاخته، ارزش قائل شدن برای وقت مخاطب را از دغدغه‌های خود عنوان کرد و گفت: این ارزش قائل شدن شامل موارد بسیاری می‌شود که یکی از آنها دعوت از بازیگران محبوب مخاطبان است؛ بازیگران مجموعه تلویزیونی فاخته هر یک به تنهایی می‌توانند یک سریال را برای جذب مخاطب پوشش دهند حال حضور مجموعه این دوستان در سریال فاخته برای مخاطبان جذابیت دارد.

تفاوت‌های عروس «پدرسالار» و «فاخته» از زبان کمند امیرسلیمانی
 
كمند امیرسلیمانی بازیگر نقش مریم در سریال فاخته نیز در ادامه این نشست با اشاره به تفاوت‌های عروس سریال «پدرسالار» و «فاخته» تشریح کرد: من آن سریال را در اوج جوانی بازی کردم و در آن زمان حرف شنوی از بزرگ‌تر فامیل بسیار جذاب بود اما الان شرایط متفاوت است و شاید چنین عروسی در زمان حال قابل پذیرش نباشد. در حقیقت شخصیت آن عروس مناسب زمان خودش بوده و این عروس هم برای این زمان ساخته شده است.
 
وی افزود: طی چند سال اخیر نقش‌هایی که بازی کردم حالت تدافعی و استقلال داشت و در این سریال شخصیتی متفاوت با کاراکترهای قبلی بازی کردم و درگیری حسی و عاطفی مادرانه میان مادر و فرزند وجود داشت.
 
عبدلی: به فیلمنامه معترضم
 
شهرام عبدلی بازیگر نقش محسن در سریال فاخته در بخشی دیگر از این نشست با بیان این که فیلمنامه مجموعه فاخته را به صورت مشترک علی‌اکبر محلوجیان و احمد حامد نوشته‌اند، گفت: محلوجیان اگر قدیمی‌ می‌نوشت اما نوشته‌های وی دوست داشتنی و قابل لمس بود و همچنین ارتباط خوبی میان نویسنده، کارگردان و بازیگر وجود داشت اما متاسفانه از قسمت دهم که احمد حامد به گروه اضافه شد من احساس کردم فیلمنامه سلیقه‌ای نوشته می‌شود.
 
وی با بیان این که کاراکتر محسن در «فاخته» از نیمه سریال کمرش شکست و آنچه که می‌خواستم نشد، افزود: از قسمت دهم به بعد مدیون تماشاچی هستم چون فیلمنامه نویس من را رها کرد. به نظرم نویسنده فیلمنامه باید مشخص باشد اگر یک نفر وظیفه نگارش را به عهده بگیرد، اثر تولید شده بسیار بهتر خواهد بود.
 
همچنین در ادامه متین ستوده از دیگر بازیگران سریال فاخته گفت: کار در این مجموعه را با اعتماد آغاز کردم و تا آخرین لحظه با توجه به این که فیلمنامه در اختیار نویسنده دیگری قرار گرفت، با اعتماد جلو رفتم.
 
شهامت: «صدا» مظلوم‌ترین گروه در تلویزیون
 
سامان شهامت صدابردار مجموعه تلویزیونی فاخته در این نشست نقد و بررسی اظهار کرد: متاسفانه در تلویزیون مظلوم ترین گروه فیلمبرداری صدا است با توجه به این که تنها همان صدا است که باقی می‌ماند. سعی من در تمامی‌کارها گرفتن صدای سالم است و در صداگذاری نیز صداسازی می‌کنم. کار در مجموعه فاخته با توجه به محدودیت زمان و فیلمبرداری در اماکن پر سر و صدا بسیار دشوار بود ولی در مجموع راضی هستم.
 
قیدی: به دنبال ارتقا سطح سواد بصری مخاطبان بودم
 
مرتضی قیدی مدیر تصویربرداری فاخته گفت: اگر از فضاهای نامتعارف به جا استفاده شود قطعا کارایی خواهد داشت ولی متاسفانه چون طی سال‌های اخیر از این فضاها در همه جا استفاده شده کارایی خود را از دست داده است. در سریال فاخته از این فضا دوری کردم و درصدد ارائه تصویری بودم که ارتقاء سواد بصری مخاطبان را به همراه داشته باشد نه این که سبب کاهش، تنزل و حتی در مواقعی اذیت و آزار شود.
 
در ادامه مهدی دیلم صالحی طراح صحنه این مجموعه گفت: اساس فضا، گرافیک، رنگ و حتی فضایی که قرار است در آن اتفاقی بیفتد با توجه به شخصیت‌ها، فیلمنامه و انتظاری که قرار است برآورده شود تا حدودی با همکاری گروه تولید به عهده صحنه است. تا کنون حدود هجدمین کاری است که با معمود معظمی‌ انجام می‌دهم و با نگاه وی به تصویر و صحنه آشنایی دارم. همکاری خوب عزیزان باعث شد مثلث صحنه، کارگردان و تصویر شکل بگیرد و عملکرد موفقی داشته باشیم.
 
آرش بادپا که آهنگسازی مجموعه «فاخته» را بر عهده داشت است، گفت: من جز آخرین نفرات بودم که به این مجموعه پیوستم، فاخته یک ملودرام اجتماعی است در این کار می‌توان فیتیله احساسی را زیاد کرد و یا نه موازی با کار جلو رفت. در آهنگسازی این مجموعه سعی کردم شعور موسیقی به عنوان مولفه مستقل از خود کار زیر سوال نرود و طوری نباشد که بیننده را نسبت به موسیقی بی اعتماد کند. در بسیاری از کارها آن قدر دوز احساسی در برخی از صحنه‌ها را زیاد می‌کنند که جلوتر که می‌رود موسیقی اثر خود را از دست داده است و نمی‌تواند تاثیرپذیری خاص خود را داشته باشد.
 
در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایا از عوامل سریال فاخته تقدیر شد.
 
اجرای امیرحسین صدیق در «اینجا شب نیست» برنامه «اینجا شب نیست»  شنبه 11 مرداد ازساعت24 تا 2 بامداد یکشنبه12 مرداد ماه  با اجرای امیرحسین صدیق روی آنتن رادیو جوان می‌رود. اجرای قسمت‌هایی از این برنامه به تهیه کنندگی شایان بهلولی را زیبا بروفه ، منوچهروالی زاده ، فاطمه گودرزی وسعید مظفری به عهده دارند. «شوک» به فست فود مستند «شوک» در قسمت جدیدی با رویکردی طنز به موضوع فست فود و غذاهای غیرسالم می‌پردازد و همچنین روش‌های تغذیه سالم و عادات غذایی مناسب را به بینندگان توصیه می‌کند. فرشاد شکیبی تهیه کننده مجموعه مستند «شوک» درباره محتوای قسمت جدید آن گفت: در این قسمت با نگاهی طنز به سراغ موضوع فست فود و غذاهای ناسالم رفته ایم. فضایی برای بررسی روش‌های سالم غذایی در مستند ایجاد شده است و عادات غذایی نادرست به عنوان یکی از عادت‌های غلط جامعه امروزی آسیب شناسی می‌شود. وی با اشاره به دو سویه بودن شوک در بررسی موضوعات افزود: در این برنامه همانطور که به سراغ مکان‌های غیر بهداشتی رفته‌ایم و گزارش‌هایی از آن مکان‌ها تهیه کرده‌ایم، رستوران‌های بهداشتی و مناسب را هم نشان داده ایم. همچنین مصاحبه‌هایی با هنرمندان هم درباره تغذیه انجام داده‌ایم. تهیه کننده «نگاه پیشگیری» ادامه داد: در این قسمت از برنامه با دو سه فردی که دچار چاقی مفرط هستند هم صحبت کرده و دلایل چاق شدنشان را بررسی کرده‌ایم. ضمن اینکه راهکارهای درمانی و ورزشی برای مقابله با بیماری چاقی هم در برنامه ارائه می‌شود. این قسمت حدود یک ماه گذشته ضبط شد و اکنون همه مراحل تولید آن به پایان رسیده است.  مستند تلویزیونی «شوک» محصول گروه اجتماعی شبکه سه سیما چهارشنبه شب 15 مرداد ساعت 23:15 روی آنتن می‌رود.


۱۳۹۳/۵/۱۱ - ۱۶:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن