تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814676735




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزير نيرو بايد بر روي «ساتبا» نظارت مستقيم داشته باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ مرداد ۱۳۹۳ (۹:۴۸ق.ظ)
نماينده مردم لامرد در مجلس؛ وزير نيرو بايد بر روي «ساتبا» نظارت مستقيم داشته باشد عضو کميسيون انرژي مجلس با اشاره به نظر مثبت نمايندگان نسبت به کليت موضوع تشکيل ساتبا، گفت: شرط نمايندگان براي تصويب اساسنامه سازمان جديد اين است که اين مجموعه جديد در وزارت نيرو به عنوان يک زير مجموعه دست چندم به حساب نيامده و به طور مستقيم زير نظر وزير يا يکي از معاونانش اداره شود.
سيد موسي موسوي نماينده مردم لامرد در مجلس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري موج با بيان اين مطلب گفت: در حال حاضر يک سازمان با نام بهره وري انرژي و يک سازمان با نام انرژي هاي نو تحت نظارت وزارت نيرو و به صورت جداگانه فعاليت مي کنند.
وي ادامه داد: توجه ويژه کميسيون انرژي به بحث بهره وري و انرژي هاي تجديد پذير باعث شده است تا دولت و مجلس به فکر تشکيل يک سازمان واحد براي اين دو بخش بيفتد.
عضو کميسيون انرژي مجلس تصريح کرد: بحث انرژي هاي نو و بالا بردن راندمان استفاده از انرژي دولت را بر اين داشت تا براي پرهيز از موازي کاري و کاهش هزينه و نيرو، يک سازمان جديد(ساتبا) را پايه گذاري کند.
موسوي اظهار داشت: مجلس، سازمان جديد تشکيل شده در حوزه بهره وري و انرژي هاي تجديد پذير را داراي جايگاهي قوي و مهم دانسته و همين ديدگاه را نيز از دولت انتظار دارد.
نماينده مردم لامرد با اشاره به اين مطلب که اگر اين نهاد جديد مانند سازمان هاي پيش از خود اداره شود، کارايي نخواهد داشت، افزود: کميسيون انرژي با شروطي که اعلام شد به اساسنامه اين سازمان راي مثبت داد و اين اميد را دارد که اين سازمان جديد تحولي بنيادي را در دو بخش انرژي هاي نو و بهره وري انرژي به وجود آورد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن