تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799200872




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاهی به آمار فروش اکران سینمایی عید فطر


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نگاهی به آمار فروش اکران سینمایی عید فطر تهران - ایرنا - آثار منتخب اکران نخست عید فطر در حالی روی پرده سینماهای کشور رفتند که علاوه بر اقبال بسیار مطلوب مخاطبان از این فیلم ها، هنر - صنعت سینمای کشور شاهد درخشش و رونق مجدد گیشه ها و روند صعودی و مطلوب اقتصادی است.


«رد کارپت»(فرش قرمز) به کارگردانی رضا عطاران، «کلاشینکف» به کارگردانی سعید سهیلی، «امروز» به کارگردانی رضا میرکریمی، «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» به کارگردانی بهروز افخمی، «فرشته ها با هم می آیند» به کارگردانی حامد محمدی و «حراج» به کارگردانی حسین شهابی، شش فیلمی هستند که در اکران نخست عید فطر برای مخاطبان هنر هفتم بر پرده نقره ای سینماهای کشور رفته اند.

** «رد کارپت» دو میلیاردی شد
علی سرتیپی مدیرعامل موسسه فیلمیران که پخش و اکران فیلم «ردکارپت» را بر عهده دارد روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا با تاکید بر آنکه استقبال مردم از این فیلم با وجود گذشت بیش از چهار هفته از اکران بسیار بالا و مطلوب بوده است، گفت: فروش این اثر سینمایی تا روز 9 مرداد ماه به مرز دو میلیارد تومان رسیده است.
وی ادامه داد: این فیلم طی 34 روز از آغاز اکران خود در تهران یک میلیارد و 350 میلیون تومان و در شهرستان ها 580 میلیون تومان فروش داشته است.
در خلاصه فیلم «ردکارپت» آمده است: یک عاشق سینما برای ملاقات با یکی از کارگردان های معروف جهان خود را در ایام برگزاری جشنواره کن به آنجا می رساند... شما که غریبه نیستی، من 38 سال از خدا عمر گرفتم، 13 سال تئاتر کار کردم، هنوز وضعیتم اینه، هیچی به هیچی، بالاخره باید کاری می کردم دیگه... .
رضا عطاران، سوسن پرور، مارک انصاری، امیر نوری، کریستین بی فورت، حسین سلیمانی، امیر فلاحت نژاد و علی سرتیپی بازیگران این اثر سینمایی را تشکیل می دهند.

** 460 میلیون تومان برای «کلاشینکف»
سرتیپی همچنین درباره آمار فروش فیلم «کلاشینکف» با وجود گذشت تنها 9 روز از آغاز اکران آن گفت: تازه ترین فیلم سعید سهیلی، بعد از اکران موفق در جشنواره فجر سال گذشته، در تهران 315 میلیون تومان و در شهرستان ها 145 میلیون تومان فروش داشته که آغاز بسیار امیدوارکننده ای است و امیدواریم این شکل از استقبال از این اثر در آینده نیز ادامه یابد.
مدیرعامل شرکت فیلمیران، اکران های فوق العاده در شب های تابستان را در بالا رفتن فروش فیلم ها موثر دانست و تصریح کرد، به سبب اقبال مخاطبان از این دو اثر طی شب های گذشته، سینماهای آزادی، ایران، ملت، زندگی، ماندانا و شکوفه تا ساعات های بامدادی اقدام به اکران آنها کرده اند و همین مساله می تواند ادامه و استمرار رشد منحنی اقتصاد سینمای ایران طی سال جاری باشد.
در خلاصه فیلم «کلاشینکف» آمده است: یک شهر شلوغ... یک مرد تنها... هزار کوچه بن بست... اسلحه کلاش، یک خشاب خالی و هزار بغض فروخفته. اسد: آدم بدبخت، آدم ناشکرِ. عادل: کدوم ناشکری، ما از اونائیم که به دنیا اومدیم ولی دنیا به ما نیومد... .
جواد عزتی، رضا عطاران، ساعد سهیلی، جمشید هاشم پور، شهرام حقیقت دوست، شقایق فراهانی، اندیشه فولادوند، فرهاد اصلانی و سارا سهیلی بازیگران این اثر سینمایی هستند.

** 160 میلیون تومان برای «فرشته ها با هم می آیند»
غلامرضا فرجی مسوول پخش آثار سینمایی حوزه هنری که کار توزیع فیلم «فرشته ها با هم می آیند» را بر عهده دارد، درباره فروش این اثر و اقبال مخاطبان، روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: «فرشته ها با هم می آیند» فیلمی خانوادگی است و طی روزهای تعطیل عید فطر خوشبختانه اقبال مردم به این اثر سینمایی مثبت بود بطوریکه تنها طی چهار روز تعطیلی عید فطر، این اثر بیش از 83 میلیون تومان در تهران فروش داشته است.
وی ادامه داد: «فرشته ها با هم می آیند» طی 9 روز اکران در 16 سالن سینمای تهران، بیش از 120 میلیون تومان و طی چهار روز اکران در 10 استان بیش از 35 میلیون تومان فروش داشته است.
این فیلم داستان یک روحانی جوان به نام احمد است که با همسرش لیلا و سه فرزندش در تنگدستی روزگار را سپری می کنند.
جواد عزتی، نازنین بیاتی، الهام کردا و رضا ناجی بازیگران این اثر سینمایی هستند.

** پرداخت 225 میلیون تومانی تهرانی ها به «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران»
اکبر شاپوری پخش کننده درباره میزان فروش و استقبال مردم از تازه ترین تجربه کارگردانی بهروز افخمی به خبرنگار ایرنا گفت: فیلم «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» تنها با طی کردن 9 روز از اکران خود در تهران با استقبال خوب و صعودی مردم مواجه شده و در پایتخت بیش از 225 میلیون تومان فروش داشته است.
وی ادامه داد: میزان اقبال از این اثر به حدی بود که سینماهای آزادی، ملت، زندگی، فرهنگ، زندگی، عصر جدید، فلسطین، راگا و موزه سینما طی روزهای تعطیل با اختصاص سانس فوق العاده، میزبان خیل مخاطبان این اثر سینمایی بودند و از آغاز هفته جاری اکران گسترده این اثر در شهرستان ها نیز آغاز خواهد شد.
در خلاصه داستان این اثر سینمایی آمده است: همسر خانه دار یک بازیگر مشهور سینما در آخرین فیلم او با وی همبازی می شود و آنچنان مورد توجه منتقدان قرار می گیرد که منجر به حسادت او می شود. روابط صمیمانه آنها تیره شده، زن قهر می کند و به باغچه خانوادگی دماوند می رود. با بازگشت دخترشان به ایران روابط آنها دستخوش تحولاتی می شود.
مهدی فخیم زاده، گوهر خیراندیش، مرجان شیرمحمدی، رامبد جوان، مانی حقیقی و امیر علی دانایی بازیگران این اثر سینمایی هستند.

** «حراج» با 40 میلیون تومان آغاز کرد
فروش تازه ترین تجربه کارگردانی حسین شهابی در اکران یک هفته ای خود در تهران تا 9 مرداد ماه به 40 میلیون تومان رسیده و تهیه کننده و کارگردان این اثر با اشاره به میزبانی 12 سالن سینمایی از این فیلم امیدوارند تا میزان فروش این اثر طی هفته های آتی رشد بهتری داشته باشد.
همچنین طبق برنامه ریزی ها، مقرر شده تا اکران «حراج» از اواسط هفته آینده در سینما های شهرستان های اهواز، مشهد، تبریز و شیراز آغاز شود.
«حراج» به کارگردانی حسین شهابی اکران خود را بدون سرگروه از یک هفته قبل آغاز کرد و جبرئیل فیلم پخش آن را برعهده دارد.
فریبا خادمی، نسیم ادبی، مهسا آبیز، مریم سرمدی، محمد کارت و گیتی قاسمی بازیگران این اثر سینمایی هستند.

** 180 میلیون تومان سهم «امروز» از گیشه
همچنین شرکت نورتابان به عنوان توزیع کننده تازه ترین تجربه کارگردانی رضا میرکریمی اعلام کرده که فروش فیلم سینمایی «امروز» در سینماهای تهران به 180 میلیون تومان رسیده است.
همچنین در روزهای تعطیلی عید فطر، نمایش فیلم «امروز» در تهران به سانس فوق العاده کشیده شده و سینما فرهنگ، سانس 12 تا 2 نیمه شب را به دلیل استقبال گسترده مخاطبان به این فیلم اختصاص داد.
در سینما آزادی نیز سانس ساعت 2 تا 4 صبح برای فیلم در نظر گرفته شد و فیلم در سینما استقلال هم در سانس ویژه 12:30 تا 2:30 نیمه شب روی پرده رفت.
در خلاصه داستان فیلم «امروز» آمده است: یونس راننده تاکسی کهنه کار، در پایانِ یک روز کاری به زن جوانی کمک می کند تا به بیمارستان برسد. غافل از اینکه در بیمارستان اتفاقات زیادی در انتظار اوست.
پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی، شبنم مقدمی، حسام محمودی، مریم توکلی و گیتی قاسمی بازیگران اصلی «امروز» هستند.
فراهنگ(5) ** 9266 ** 1071



10/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن