تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نصيحت و خيرخواهى از حسود محال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821223333




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترافیک در جاده های مازندران روان و شرایط جوی صاف و آفتابی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ترافیک در جاده های مازندران روان و شرایط جوی صاف و آفتابی است ساری - ایرنا - رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران وضعیت تردد در جاده های کندوان (کرج - چالوس)، هراز، فیروزکوه و کیاسر - ساری را عادی و روان توصیف کرد و گفت: تمامی محورهای حوزه استحفاظی پلیس راه استان باز و تردد وسایط نقلیه در جریان است.


سرهنگ ˈ جعفر محمدنژاد ˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا مرکز ساری در باره شرایط جوی در جاده ها، افزود: با آغاز تعطیلات عید سعید فطر، تراکم ترافیکی در محورهای مواصلاتی این خطه در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه از جنوب به سمت شمال سنگین و نیمه سنگین بود، اما از اوایل بامداد روز پنجشنبه به حالت عادی بازگشت.
وی ادامه داد: پیش بینی می شود از نیمروز فردا (جمعه) با پایان یافتن تعطیلات آخر هفته و بازگشت مسافران و گردشگران به سمت تهران، شاهد ترافیک سنگین خودروها در راه های حوزه استحفاظی پلیس راه استان باشیم.
وی از رانندگان وسایط نقلیه خواست ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از شتابزدگی در رانندگی خودداری کرده و به فرمان ماموران پلیس راه احترام بگذارند.
سرهنگ محمدنژاد با اشاره به حضور نیروهای امدادی از جمله پلیس در راه های استان، بیان داشت : نیروهای امدادی با استقرار در راه های استان در صدد هستند، سفری امن را برای مسافران فراهم کنند.
وی اضافه کرد: تلفن مرکز کنترل راه های مازندران با شماره 2182934 - 011 آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه های استان به طور شبانه روزی است.
حدود 10 هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی در مازندران وجود دارد. ک/3
609/608/508/



09/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن