تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812696134




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکایت مربی مشهور از همسر سابقش؛ دخترم را می‌خواهم!


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی:
شکایت مربی مشهور از همسر سابقش؛ دخترم را می‌خواهم! مربی مشهوری که ده سال پیش از همسرش جدا شده بود می خواهد فرزندش را از همسرش پس بگیرد اما تاکنون موفق نشده است.

این مربی مشهور فوتبال چند سال پیش به صورت پنهانی و بدون اطلاع خانواده اش ازدواج کرد که ماحصل این ازدواج دختری است که هم اکنون 10 سال دارد. تولد این دختر در آن زمان جنجال زیادی را در برخی رسانه ها به وجود آورد. یکی از روزنامه های زرد و حاشیه ساز در آن زمان مانور زیادی بر روی این موضوع داد و قصد داشت از این ماجرا برای شکل دادن جریانی علیه این فوتبالیست استفاده کند.این مربی مشهور و سرشناس آن زمان در حالی از همسر خود جدا شد که فرزندش تازه به دنیا آمده بود. مدتی بعد او مقدمات اقامت دائم همسر و فرزندش را در یکی از کشورهای اروپایی فراهم کرد و پول بسیار زیادی در اختیار همسر سابق خود قرار دارد و علاوه بر آن یک خانه شیک برای او در یک کشور اروپایی خرید. وی برای دیدن دخترش سالی یک بار به این کشور اروپایی می رفت و این دختر نیز به همراه مادرش سالی یک بار به ایران می آمد.
در حالی که سال ها از آن ماجرا گذشته و مربی مشهور در این مدت ازدواج کرده و باز هم صاحب فرزند شده اتفاق عجیبی افتاده است. این مربی درخواست گرفتن حضانت دخترش از همسر سابقش را کرده و پیام داده که این ماجرا حتی اگر به مطبوعات و رسانه ها هم کشیده شود و آبروی او را به مخاطره بیندازد باز هم دست نمی کشد پس بهتر است همه چیز مسالمت آمیز حل شود.البته بر طبق اخبار منابع موثق همسر سابق این مربی هم پیغام داده برود از طریق شکایت خواسته خود را مطرح کند چرا که به هیچ عنوان اجازه نمی دهد دخترش نزد این مربی و همسرش زندگی کند.
جالب است بدانید این مربی در سال های اخیر هرگز نامی از دختر خود در رسانه ها نبرد و بسیاری گمان می کنند فرزند خردسال او که حاصل ازدواج دوم اوست تنها فرزندش به شمار می آید.
در هر حال باید دید که در روزهای آینده چه اتفاقی می افتد، این ماجرا به مطبوعات کشیده می شود یا به طور مسالمت آمیز حل می شود؟!جام جممطالب مرتبط:مرد مغرور به خاطر فرزندش بعد از طلاق رجوع کرددرخواست حضانت فرزندان براي ازدواج مجدد شوهر سابقحق حضانت برای مادرحضانت نوزاد 5 ماهه به پدر معتاد واگذار شدترفند جالب فرزند 8ساله براي آشتي پدر و مادرش

چهارشنبه 8 مرداد 1393 





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن