تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804651536




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با برپایی نماز عید فطر طرح ضیافت الهی در مازندران به کار خود پایان داد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با برپایی نماز عید فطر
طرح ضیافت الهی در مازندران به کار خود پایان داد
طرح ضیافت الهی در مازندران با برپایی نماز عید فطر و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، مذهبی و برپایی محافل قرآنی به کار خود پایان داد.

خبرگزاری فارس: طرح ضیافت الهی در مازندران به کار خود پایان داد



به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، با آغاز ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی با اجرای برنامه‌های مختلف مذهبی، دینی، قرآنی و ... در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران آغاز به کار کرد. این طرح در حالی در تمام شهرهای استان اجرا شد که اقشار مختلف جامعه از جمله روحانیون، مبلغان، ائمه جمعه و مسئولان در آن شرکت کردند. یکی از ویژه برنامه‌های طرح ضیافت الهی در مازندران برپایی محافل قرآنی با حضور قاریان بین‌المللی در سراسر استان بود که در ایام ماه مبارک رمضان در امامزادگان و بقاع شاخص مجری طرح ضیافت الهی برگزار شد. یکی از نقاط قابل توجه در اجرای طرح ضیافت الهی حضور قاری بین‌المللی از کشور مصر «عبدالناصر حرک» بود که با حضور در مازندران به برپایی 18 محفل قرآنی در شهرهای مختلف استان پرداخت.

قاری بین‌المللی از کشور مصر به دعوت سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در ایران حضور یافت و با نظارت و برنامه‌ریزی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران به برپایی محافل قرآنی پرداخت. یکی دیگر از ویژه‌برنامه‌های طرح ضیافت الهی در استان برپایی محفل ترتیل خوانی قرآن کریم به صورت همه روزه در آستانه امامزاده عباس(ع) ساری بود که این محفل قرآنی همه روزه به صورت زنده از شبکه تبرستان بر روی آنتن رفت. محفل ترتیل خوانی قرآن کریم در حالی با حضور قاریان استانی و بین‌المللی در آستانه امامزاده عباس(ع) ساری برگزار شد که حضور پرشور جوانان، نوجوانان و مردم ولایتمدار و علوی مرکز استان مازندران در آن مثال‌زدنی بود.

همچنین ویژه‌برنامه‌های مذهبی و محافل تفسیر قرآن کریم با حضور روحانیون مبلغ بومی و اعزامی از قم در حاشیه مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم یکی دیگر از برنامه‌های طرح ضیافت الهی در مازندران به شمار می‌رود. اجرای صحیح و امینانه نیت واقفان از برنامه‌های شاخص طرح ضیافت الهی در استان بود که مراسم ضیافت افطار از محل نیات واقفان مرتبط با ماه رمضان برپا شد. تهیه و توزیع سبد کالای غذایی از محل نیت واقفان بین فقرا، نیازمندان، ایتام و خانواده‌های بی‌سرپرست از دیگر برنامه‌های شاخص طرح ضیافت الهی در استان به شمار می‌رود که از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران اجرا شد. یک شهروند ساروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری گفت: ماه مبارک رمضان یکی از بهترین ماه‌ها برای نزدیکی و بندگی خداوند است که هر فرد برای رسیدن به درجه بندگی نزد خداوند باید در تمامی ظرفیت‌های معنوی بهره‌گیری کند.

امیرعلی حبیبی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه از فعالیت طرح ضیافت الهی در ایام ماه مبارک رمضان آگاهی دارید، بیان داشت: طرح ضیافت الهی در ایام ماه مبارک رمضان در سطح امامزادگان شهرستان ساری اجرا شد که در آن‌ها محافل قرآنی با مراسمات‌های مذهبی به اجرا در آمده است. وی به اجرای محافل قرآنی در امامزادگان مازندران اشاره کرد و گفت: برپایی محافل قرآنی باید برای ماه‌های آینده تداوم داشته باشد. حبیبی با بیان اینکه برپایی محفل ترتیل خوانی قرآن کریم در امامزاده عباس(ع) ساری یکی از نقاط قوت در اجرای این طرح بوده است، بیان داشت: در روزهایی که نتوانستم در این محفل قرآنی شرکت کنم در داخل منزل و از شبکه تبرستان مراسم ترتیل‌خوانی را مشاهده کردم. این شهروند ساروی تصریح کرد: حضور قاری بین‌المللی از کشور مصر در امامزاده عباس(ع) و برپایی محفل قرآنی فضای شهرستان ساری را قرآنی کرد. مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی بسیار مناسب برای دوری از گناه و کسب تقوی الهی است، گفت: برگزاری کلاس‌های تفسیر قرآن کریم، محافل انس با قرآن با حضور قاریان، اهدای سبد کالا به مستمندان، اعزام مبلغان دینی به مناطق محروم، برگزاری مراسم لیالی قدر، مراسم افطاردهی در سطح مساجد و بقاع متبرکه از نیات واقفان از جمله مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل اوقاف استان در ایام ماه مبارک رمضان بود. حجت‌الاسلام ستار علیزاده بیان داشت: طرح ضیافت الهی در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، استفاده از فضای معنوی ماه مبارک رمضان و تقویت باورهای اعتقادی در جامعه در جوار امامزادگان استان مازندران اجرا شد.

علیزاده به اجرای طرح ضیافت الهی در 248 امامزاده و بقعه متبرکه استان اشاره کرد گفت: ترویج و تبلیغ مفاهیم قرآنی، ایجاد فضای انس با قرآن در جامعه از اهداف این طرح است. وی با بیان اینکه طرح ضیافت الهی با غبارروبی و عطرافشانی امامزادگان فعالیت خود را آغاز کرده بود، افزود: 248 امامزاده و بقعه مجری طرح ضیافت الهی در راستای اجرای طرح ضیافت الهی توسط خادمان بقاع متبرکه و مردم غبارروبی و عطر افشانی شد. مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران برپایی خیمه‌های معرفت، برپایی نماز جماعت، آموزش قرآن کریم، محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین‌المللی و مصری را از دیگر برنامه‌های طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان دانست. علیزاده به برپایی ویژه برنامه لیالی قدر در امامزادگان و بقاع شاخص مازندران اشاره کرد و اظهار داشت: در لیالی قدر و در راستای برپایی مراسمات عزادارای از سخنرانان برجسته استانی و کشوری در امامزادگان شاخص استان بهره‌گیری شد.

وی به حضور بیش از 440 روحانی مبلغ اعزامی از قم و بومی در امامزادگان استان مازندران اشاره کرد و گفت: این مبلّغان با سبد فرهنگی، جوایز و ره‌توشه‌های معنوی به بقاع متبرکه اعزام شدند. علیزاده با یادآوری اینکه همه اقشار مردم در این مجالس و محافل حضور پیدا کردند، افزود: آنچه که در حوزه فعالیت‌های قرآنی و معنوی در ماه مبارک رمضان مورد توجه قرار دارد، تلاش و جدیت برای ارتقای فضای معنوی و عبادی جامعه است. مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران اظهار داشت: این برنامه‌ها می‌کوشد تا آسیب‌ها و نارسایی‌ها و برخی دغدغه‌های اجتماعی و فرهنگی که امروز به جد جامعه اسلامی و نسل جوان و نوجوان ما را تهدید می‌کند کاهش دهد و یک فرصت و بستری مهیا شود تا فعالیت‌های قرآنی و معنوی بتواند جامعه ما را در مسیر اصلاح حقیقی قرار دهد.

علیزاده با بیان اینکه نماز عید فطر در 225 بقعه و امامزاده استان مازندران برپا شده است، گفت: حضور مردم در برپایی نماز عید فطر همانند سال‌های گذشته پرشور بوده است. وی با اشاره به برپایی 300 محفل ترتیل خوانی قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان گفت: در مجموع بیش از 25 هزار نفر در محافل ترتیل‌خوانی قرآن کریم مازندران حضور داشتند. این مسئول به برپایی آیین تجلیل از فعالان قرآنی طرح ضیافت الهی مازندران اشاره کرد و گفت: این آیین در راستای تجلیل از فعالان و نخبگان قرآنی طرح ضیافت الهی و برگزار کنندگان محفل ترتیل خوان قرآن کریم آستانه امامزاده عباس (ع) ساری برگزار شد. مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: این آیین در آستانه امامزاده عباس(ع) ساری و با حضور آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران و ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران برگزار شد. به گزارش فارس، طرح ضیافت الهی با برگزاری نماز عید فطر در 225 امامزادگان و بقاع متبرکه استان مازندران به کار خود پایان داد. انتهای پیام/86031/

93/05/07 - 09:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن