تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هرگاه صبح مى‏شد پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله دست نوازش بر سر فرزندان و نوه هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819807941




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بخشدار جلفا : توجه به زیرساخت ها، ضامن توسعه نقاط روستایی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بخشدار جلفا : توجه به زیرساخت ها، ضامن توسعه نقاط روستایی است تبریز - ایرنا - بخشدار مرکزی جلفا توسعه نقاط روستایی را در گرو توجه به زیر ساخت ها و ظرفیت های بالقوه موجود در روستاها بیان کرد.


صادق احمدی روز دوشنبه در نشست مشترک مسوولان دستگاههای اجرایی با اهالی روستای لیوارجان از توابع بخش مرکزی این شهرستان اظهار کرد: در صورت بهره برداری مطلوب از پتانسیل های موجود در روستاها، این مناطق قابلیت رقابت با نقاط شهری را دارند.
وی با اشاره به سیاست دولت تدبیر و امید در رونق نقاط روستایی گفت: دولت یازدهم با سوق دادن امکانات به مناطق روستایی و بهره مندی یکسان روستاییان از خدمات دولت در صدد آبادانی و شکوفایی روستاهاست.
بخشدار مرکزی جلفا خاطرنشان کرد: بسیاری از نقاط روستایی از نظر گردشگری، زیارتی، تولیدی و کشاورزی در سایه توجه دولت می توانند به قطب تولیدی، اقتصادی، درآمدزایی و اشتغالزایی تبدیل شوند.
احمدی مشارکت اهالی در توسعه روستاها را بسیار حیاتی دانست و گفت: روستاییان با همراهی و مشارکت با دستگاه های اجرایی در روند رشد و توسعه روستاها تاثیر گذار بوده و قوت قلب مسوولان در ارایه خدمات هستند.
وی در این خصوص بر نقش شوراهای اسلامی و دهیاران تاکید کرد و افزود: اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران به عنوان بازوان محرک مسوولان در سایه تعامل سازنده می توانند در آبادانی روستاها نقش آفرینی کنند.
احمدی خاطرنشان کرد: روند توسعه وآبادانی نقاط روستایی در نهایت منجر به تثبیت جمعیت و مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها شده که این امر بسیار حائز اهمیت است.
نشست های دوره ای مسوولان دستگاه های خدمات رسان با اهالی روستاهای بخش مرکزی و سیه رود شهرستان جلفا در طول ماه رمضان به منظور بررسی مسایل و مشکلات روستاها در 20 روستای شهرستان با حضور امام جمعه، فرماندار و برخی روسای ادارات برگزار شد.
7222/587



06/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن