تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819189459




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تماشاگران مراکشی برغم مخالفت فیفا پرچم رژیم صهیونیستی را آتش زدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تماشاگران مراکشی برغم مخالفت فیفا پرچم رژیم صهیونیستی را آتش زدند اصفهان - ایرنا - تماشاگران تیم فوتبال الرجاء مراکش در دیدار دوستانه این تیم با اسپانیول اسپانیا، پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند و در حمایت از مردم غزه شعار دادند.


به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی الیوم السابع مصر، تماشاگران تیم الرجاء مراکش در این دیدار که امروز ( یکشنبه ) در ورزشگاه « محمد الخامس » شهر دارالبیضاء برگزارشد، خشم خود را از جنایات رژیم غاصب به نمایش گذاشتند.
براساس این گزارش، تماشاگران مراکشی درحالیکه پرچم فلسطین را در دست داشتند با سردادن شعار«جسم و روح ما فدای تو ای غزه » حمایت خود از مردم مظلوم غزه رااعلام ونسبت به جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه که به شهادت بیش از یک هزار فلسطینی و زخمی شدن پنج هزار نفر از ساکنان غزه منجر شده است، اعلام انزجار کردند.
شبکه روسیه الیوم نیز گزارش داد: گروهی از تماشاگران تیم الرجاء مراکش در دیدار یاد شده در اعتراض به حملات رژیم اسراییل به نوار غزه، پرچم این رژیم را به آتش کشیدند.
این دیدار دوستانه با نتیجه یک بر یک پایان یافت.
« اسماعیل بن معلم » در دقیقه 35 برای تیم الرجاء مراکش و « سرخیو گارسیا» در دقیقه 43 برای تیم اسپانیول اسپانیا گلزنی کردند.
پیش از این فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) از تماشاگران تیم الرجاء مراکش خواسته بود ازسردادن شعار علیه رژیم صهیونیستی در این دیدار خودداری کنند.
فیفا همچنین ازبازیکنان و کادرفنی این تیم خواسته بود از پوشیدن پیراهن هایی که بر روی آنها در حمایت از مردم غزه مطلب نوشته شده، خودداری کنند.
7132



05/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن