تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801554210




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار گرگان: با مدیریت مردم، پروژه ها بهتر رسیدگی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شهردار گرگان: با مدیریت مردم، پروژه ها بهتر رسیدگی می شود گرگان - ایرنا - شهردار گرگان گفت: اگر مردم بر پروژه هایی که آسیب دیده و یا در آن تعلل صورت گرفته، نظارت و مدیریت داشته باشند، شهرداری می تواند به بهترین شکل ممکن آن ها را به اجرا و بهره برداری برساند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، ˈحسین صادقلوˈ روز یکشنبه در جمع اعضای شورای اسلامی شهر گرگان افزود: گرگان به عنوان مرکز گلستان آماده سرویس‎ دهی به عموم مردم استان است.
وی تاکید کرد: نگاه به شهرستان گرگان نباید صرفا از جنبه جمعیتی باشد بلکه باید به صورت متعالی‎ تر به موضوع پرداخته شود.
وی تصریح کرد: شهرداری گرگان در مسائل شهری و امور شهرداری ‎ها پیشقدم بوده و کمک‎ های آموزشی و مالی که حجم بزرگی از دامنه مالی را بر عهده می ‎گیرد در ارتقاء و بهره ‎وری مناسب شهرداری ‎ها بسیار مؤثر است.
شهردار گرگان، داشتن توان مضاعف را در برداشتن گام های ارزنده و اساسی، مؤثر تلقی کرد و گفت: هر چه توان و تلاش بیشتر شود، بدون شک دستیابی به موفقیت آسان تر خواهد شد.
صادقلو اظهار کرد: امروز در بسیاری از پروژه های شهرداری گرگان، برای رشد و توسعه این شهر خواستار کمک‎ های مالی عمرانی از سرانه ملی و استانی هستیم.
به گفته شهردار گرگان، روند پروژه ‎های عمرانی در این شهر با جدیت پیگیری می ‎شود و تمام پروژه‎ ها در سایت شهرداری ثبت شده تا مردم بتوانند با مراجعه به سایت از جزئیات و نحوه عملیات اجرایی مطلع شوند.
وی خاطرنشان کرد: گروه مشاوران نظارتی خارج از شهرداری برای نظارت پروژه‎ ها استخدام شده اند تا بررسی روند پروژه ‎ها با دقت بیشتری انجام شود.
شهردار گرگان در خاتمه با بیان این که عملیات سازه‎ ای پل روگذر میدان شهید قندهاری به اتمام رسیده است، گفت: نورپردازی زیبایی برای پروژه تعریف شده تا مردم از این پروژه استفاده کنند.
رییس شورای اسلامی شهر گرگان نیز گفت: برای توسعه یافتگی شهر نیاز به همبستگی و همدلی است که اگر پشتیبانی و همبستگی نباشد خدمتگذاری به مردم سرانجام خوبی نخواهد داشت.
ˈناصر گرزینˈ افزود: همبستگی، همدلی و وفاق راه رسیدن توسعه شهر گرگان است که در این زمینه همه باید به یکدیگر کمک کنند تا شاهد پیشرفت در سطح شهر باشیم.
وی تصریح کرد: با انتخاب شهردار باتجربه از سوی شورای دوره چهارم، در دو سال آینده شاهد گرگانی متفاوت خواهیم بود.
وی ادامه داد: شورای دوره چهارم با داشتن نیروهای خوب، دارای ظرفیت بسیار خوبی است که نباید براحتی از آن گذشت.
گرزین با اشاره به این که عملیات اجرایی یک صد پروژه در شهر گرگان آغاز شده است، خاطرنشان کرد: در صورت توسعه یافتن گرگان سایر شهرهای استان نیز سود خواهند برد.
رییس شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به در پیش بودن افتتاح اولین تقاطع غیر همسطح گرگان گفت: آماده شدن این پروژه نشان می دهد که اگر در هر کار سختی، فعل خواستن را صرف کنیم اجرای آن عملیاتی خواهد شد.
وی ادامه داد: این تقاطع غیرهمسطح با استاندارد بالایی توسط شهرداری در حال انجام است و از لحاظ اجرا نسبت به پل تهران ضریب خطای کمتری دارد و این امر نشان‎ دهنده نظارت همه‎ جانبه شهرداری است.
رییس شورای اسلامی شهر گرگان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همبستگی وصف‎ ناشدنی ملت ایران خصوصا مردم گلستان در راهپیمایی روز قدس ستودنی بود، مردم گرگان در این روز به شکلی باشکوه ظاهر شدند و انزجار خود را از جنایت ‎های رژیم غاصب صهیونیستی نشان دادند.
گرزین با اشاره به این که این حضور در واقع اعلام انزجار از دولت صهیونیست و دفاع از مردم بی دفاع غزه بود، افزود: مردم بی‎ گناه غزه در مقابل چشم جهانیان به شهادت می ‎رسند و مدعیان حقوق بشر سکوت اختیار کرده اند که این نشان از دوگانگی رفتار و گفتار آنها دارد.
وی در پایان ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالروز عملیات مرصاد، تصریح کرد: همه کسانی که خالصانه وارد میدان شده و جان خویش را تقدیم اسلام کردند سبب برقراری امنیت در کشور شدند.
7467/602



05/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن