تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداشناس ترين مردم پر درخواست ترين آنها از خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819481532




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردبیر ایسکانیوز:انجمن صنفی باید مشکلات خانواده رسانه را رفع کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سردبیر ایسکانیوز:انجمن صنفی باید مشکلات خانواده رسانه را رفع کند تهران- ایرنا- سردبیر خبرگزاری ایسکانیوز، گفت: انجمن صنفی باید مشکلات خانواده رسانه را برطرف کند و اگر کار صنفی مطرح باشد همه خبرنگاران می توانند امید به رفع مشکلات خود داشته باشند.


بهروز بهزادی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار حوزه رسانه ایرنا افزود: خبرنگاران ما امروز با مشکلاتی چون بیمه، عدم امنیت شغلی و حتی تحصیلات تکمیلی روبه رو هستند و رفع این مسایل وظیفه انجمن صنفی است.
وی در خصوص اظهارات حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رییس جمهوری در رابطه با انجمن صنفی روزنامه نگاران، گفت: تغییر نام انجمن بحث مهمی نیست و مساله ای که برای روزنامه نگاران اهمیت دارد نوع کارکرد و برگزاری انتخابات آزادانه برای این انجمن است.
وی اظهار کرد بحث تغییر نام انجمن صنفی روزنامه نگاران برای ما اهمیت زیادی ندارد زیر مهم ترین مساله نوع کارکرد این انجمن است.
بهزادی ادامه داد: امیدوارم اگر قرار باشد انجمن صنفی مجددا فعال شود با سازو کار درست و حرفه ای کار خود را آغاز کند و این مسایل برای روزنامه نگاران از هرچیزی با اهمیت تر است.
این روزنامه نگار کشورمان، گفت: در دوره قبل یکی از منتقدین انجمن صنفی بودم زیرا دوستان باید بدانند آنجا انجمن صنفی است و نباید در آن به کار سیاسی پرداخت.
بهزادی اظهار داشت: از نظر من ایرادی ندارد روزنامه نگاران تشکل سیاسی داشته باشند اما باید این تشکیلات جدا از انجمن صنفی به فعالیت بپردازد.
بهزادی خاطرنشان کرد: بیشترین توقعی که از دوستانم در دوره قبل داشتم این بود که موضع گیری سیاسی نداشته باشند و برای مسایل صنفی تلاش کنند. امور صنفی مسایلی است که روزنامه نگار اصلاح طلب و اصول گرا نمی شناسد زیرا به زندگی آنها مرتبط است.
وی با اشاره به اینکه تمام کسانی که دست به قلم هستند روزنامه نگار نیستند، گفت: یکی از بحث ها این است که روزنامه نگار کیست؟ روزنامه نگار کسی است که زندگی خود را از این راه می گذارد و این افراد باید نام روزنامه نگار را یدک بکشند.
سردبیر خبرگزاری ایسکانیوز در خصوص اینکه چرا روزنامه نگاران مانند گذشته اقتدار ندارند، اظهار داشت: روزنامه نگاران اقتدار خود را از دست داده اند و باید برای بدست آوردن آن تلاش کنند. این اقتدار تنها با تخصص و سواد بدست می آید.
وی ادامه داد: امروز روزنامه نگار متخصص کمتر مشاهده می کنیم و دلیل آن برخوردی است که با آنها در رسانه ها می شود. امروز مشاهده می کنیم که مسئولان رسانه ها هرروز محل فعالیت خبرنگاران خود را تغییر می دهند و مانع از بدست آوردن تخصص کافی می شوند.
بهزادی افزود: مشکلات خانواده مطبوعات با داشتن تشکل صنفی رفع خواهد شد و به اعتقاد من حتی هر حوزه خبری می تواند تشکل جداگانه خود را داشته باشد.
وی در خصوص زمان بازگشایی مجدد ایسکانیوز، گفت: خبرگزاری ایسکانیوز در آینده با قدرت کار خود را آغاز خواهد کرد و نمی خواهم پس از بازگشایی دچار مشکل خاصی شود.
فراهنگ **9118**1569



05/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن