تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805483592




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمل پایلوت پژوهش محوری مدارس در مازندران شناخته شد/ مرمت 55 مدرسه


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران محمدنسب:
آمل پایلوت پژوهش محوری مدارس در مازندران شناخته شد/ مرمت 55 مدرسه
آمل - خبرگزاری مهر: رئیس آموزش و پرورش آمل گفت: این شهرستان به عنوان پایلوت طرح پزوهش محور در استان شناخته شد و این طرح در هفت مدرسه ابتدایی اجرا شد.



به گزارش خبرنگار مهر، حمید محمد نسب ظهر شنبه در جمع مسئولان شهرستان از اجراي آموزش توليد در برخي از مدارس اين شهرستان عنوان و بيان کرد: اين طرح به منظور آمادگي و شناخت دانش‌آموزان با توليد و مهارت آنها پس از فارغ‌التحصيلي در جامعه در نظر گرفته شده است تا هر دانش‌آموزي يک توليد در دست داشته باشد. اين مسئول با اشاره به اهداي خير بزرگوار خانواده غفاري از يک واحد مسکوني به آموزش‌وپرورش آمل بيان داشت: خانواده مرحوم مهندس غفوري اين واحد مسکوني را به منظور مرکز درماني فرهنگي بخش تخصصي قلب براي فرهنگيان اهدا کردند.
 
وي از بهره‌برداري چند پروژه عمراني اين نهاد قبل از آغاز سال تحصيلي جديد خبرداد و گفت: هم‌اکنون مقاوم‌سازي مدرسه 12کلاسه امام جعفرصادق(ع)، سالن ورزشي شهيد خانزاد و چند نمازخانه مدراس اين شهرستان آماده براي اعلام زمان بهره‌برداري است تا در سال تحصيلي جديد مورد استفاده قرار گيرد.
 
محمدنسب با ابراز اميدواري از اجراي برگزاري جشن نخبگان با تلاش مسئولان اين شهرستان ابراز داشت: اين‌گونه جشن‌ها موجب عدم فرار مغزهاي نخبگان ما به ديگر کشورها مي‌شود به طوري که امسال مازندران با اعزام 10نفر از تيم المپياد علمي پنج نفر آنها از شهرستان آمل بوده است.
 
مديرآموزش‌ و پرورش آمل با اشاره به جابه‌جايي مدرسه طالقاني يادآور شد: اين مدرسه با توجه به رايزني با شهرداري آمل هم‌اکنون زمين آن به مساحت دو هزار مترمربع واقع در گرجي‌محله، باغ منوچهري براي احداث آماده است و دانش‌آموزان مدرسه طالقاني نيز براي سال تحصيلي جديد به مدارس ديگر هدايت شدند.
 
وی از ثبت‌نام اينترنتي 51 دانش‌آموز اين شهرستان در سال‌ تحصيلي جديد خبر داد و با بيان اينکه آمل در اجراي پروژه مهر در استان مازندران پيش‌قدم بوده است، يادآور شد: همچنين در اجراي طرح هجرت سه اين شهرستان به عنوان نخستين شهرستان در مازندران با فعاليت 318دانش‌آموز دختر و 236دانش‌آموز پسر و 45استادکار به ترميم‌، بازسازي و مرمت 55 مدرسه آمل پرداختند.
 
وي با اعلام اينکه اين شهرستان تاکنون توانسته 51دانش‌آموز را در سامانه اين سازمان به طور اينترنتي ثبت‌نام کند، اذعان داشت: هم‌اکنون آمل با اجراي طرح پژوهش محور در هفت مدرسه ابتدايي موفق شد به عنوان پايلوت در ديگر شهرستان‌هاي اين استان شناخته شود.

 
سيدجعفر رسولي فرماندار شهرستان آمل نیز با اشاره به اجراي پروژه مهر در مدارس آمل يادآور شد: تاکنون رايزني‌هايي با بخشداران و دهياران براي همکاري با اجراي پروژه مهر در مدارس روستايي از سوي اين شهرستان انجام گرفته است.

 
وي با اعلام اينکه براي پيشرفت و ترقي علمي هميشه فرمانداري اين شهرستان پايه‌کار است، اذعان داشت: آمل هميشه با برگزاري تجليل از نخبگان علمي،‌فرهنگي و ورزشي استقبال مي‌کند.
 
رسولي با تاکيد براينکه در عرصه علمي علاوه بر امور آموزشي بايد به امور تربيتي نيز توجه شود، اظهار داشت: مسئولان امر بايد در اجراي برنامه‌هاي آموزشي بايد برنامه‌هاي امور تربيتي را در دستور کار قرار دهند.
 
اين مسئول بيان داشت: در اين امر بايد روي مربيان پرورشي بازنگري صورت گيرد و در جلسات شوراي آموزش‌وپرورش اعضا به ارائه برنامه‌هاي تربيتي بپردازند.
 
امام‌جمعه شهر دابو و دشت‌سر آمل نيز در ادامه داشتن اجتماع، ‌اقتصاد، فرهنگ و محيط خوب و مناسب را داشتن تقوا بيان و عنوان کرد: امروزه بسياري از کشورهاي غربي بدليل نداشتن اين تقوا با مشکلاتي دست‌وپنجه نرم مي‌کنند.
 
حجت‌الاسلام مهدي تقي‌زاده با تاکيد براينکه کشور ما با وجود تقوا تاکنون توانسته در عرصه‌هاي مختلف در دنيا به جايگاه بالاي علمي دست يابد، ابراز داشت: در اين امر آموزش‌وپرورش در دو بعد مهم در شکل‌گيري شخصيت فرزندان ما نقش اساسي دارد.
 
وي با اشاره به قرار گرفتن فرزندان ما در عصر پيشرفت وتکنولوژي روز دنيا خاطرنشان کرد: مسئولان بايد بدانند که امروزه هجمه فرهنگي و جنگ نرم اين دانش‌آموختگان را تهديد مي‌کند و بازي‌هاي کامپيوتري بار علمي آنها را پائين مي‌آورد.
 
تقي‌زاده بيان داشت: در اين عرصه بايد به آگاهي‌سازي دانش‌آموزان پرداخت و به شناسايي عوامل مخرب فرهنگي بپردازند و در اين امر آموزش‌وپرورش بسيار تاثيرگذار خواهد بود.



۱۳۹۳/۵/۴ - ۱۴:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن