تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813183872




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل گمرک تهران: عرصه بر ورود کالای قاچاق از گمرک تهران تنگ شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرکل گمرک تهران: عرصه بر ورود کالای قاچاق از گمرک تهران تنگ شد تهران بزرگ - ایرنا - مدیرکل گمرک تهران گفت: با بهره گیری از سیستم پیشرفته ایکس ری (X.RAY) ، موقعیت یاب (GPS) و دروازه های الکترونیکی در گمرک تهران به عنوان ابزارهای کنترل و پیشگیری، از ورود کالاهای قاچاق در این گمرک جلوگیری می شود.


ˈاحمد کارگریˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کارکنان گمرک تمام تلاش خود را به کار گرفته و نظارت کامل دارند تا کالا به صورت قانونی وارد کشور شود.
وی تصریح کرد: برای این موضوع بسیاری از مبادی ورودی و خروجی به سیستم پیشرفته ایکس ری مجهز و دوربین مدار بسته و دروازه الکترونیکی نیز نصب و راه اندازی شده است.
مدیر کل گمرک تهران با اشاره به نصب سیستم موقعیت یاب روی کامیون های ترانزیت عنوان کرد: از آنجا که ایران در مسیر کالاهای ترانزیتی زمینی است، مقرر شده کامیون های حمل کالا با نصب این سیستم در یک مسیر تعیین شده حرکت کنند تا مشخص شود کالا در چه مرحله و در چه موقعیتی قرار می گیرد.
مدیر کل گمرک تهران گفت: قاچاق کالا یک پدیده بسیار مخرب در اقتصاد سالم و تولید داخلی است که بسیاری از کشورها از جمله ایران به واسطه موقعیت جغرافیایی و شرایط سرزمینی همسایگان به آن مبتلا هستند.
کارگری بیان کرد: به رغم تلاش زیادی که متولیان امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز داشته اند، کالاهای قاچاق حجم زیادی از کالاهای مورد مصرف داخلی را تشکیل داده است.
وی با بیان این که موضوع مبارزه با قاچاق کالا یک بحث فراسازمانی است و دستگاه های متعددی باید به این امر ورود کنند، عنوان کرد: پیرو دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال گذشته مبنی بر مبارزه با قاچاق کالا، گمرک جمهوری اسلامی شیوه نامه یا بسته سیاستی پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا را به گمرکات سراسر کشور ابلاغ کرد تا بتواند اقدامات لازم را در این بخش انجام دهد.
تهرام/9977**1565/2025



04/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن