تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):چه چيز مانع مى شود كه هر گاه بر يكى از شما غم و اندوه دنيايى رسيد، وضو بگيرد و به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819268665




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رتبه گمرک تهران در بین گمرکات کشور به جایگاه سوم ارتقاء یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رتبه گمرک تهران در بین گمرکات کشور به جایگاه سوم ارتقاء یافت تهران بزرگ - ایرنا - مدیرکل گمرک تهران گفت: گمرک تهران درمیان گمرکات کشور در جایگاه چهارم قرار داشت که به دلیل افزایش میزان صادرات و واردات در سه ماهه سال 93 این شاخص به رتبه سوم ارتقاء یافت.


احمد کارگری روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بیش از دو میلیارد دلار کالا از گمرک تهران طی سال 92 با وزنی در حدود یک میلیون تن صادر شده است.
وی عمده کالاهای صادراتی از گمرک تهران را محصولات شیمیایی، مواد پلاستیکی، فرش و کفپوش، محصولات لبنی، ماشین آلات و دستگاه های برقی وقطعات مربوطه، فرآورده های غلات و نشاسته، محصولات سرامیک، شیشه و محصولات شیشه ای و سایر محصولات اعلام کرد.
مدیرکل گمرک تهران عمده کشورهای شریک تجاری و هدف صادراتی را نیز شامل عراق، افغانستان، ترکیه، آلمان، پاکستان، ایتالیا، روسیه، امارات، انگلیس، گرجستان عنوان کرد.
کارگری میزان واردات سال 92 ازاین گمرک را حدود دو میلیارد و 500 میلیون دلار اعلام کرد و گفت: این کالاها وزنی حدود 700 هزار تن داشته اند.
وی عمده کشورهایی که کالا از آنها وارد شده را ترکیه، آلمان، امارات، چین، فرانسه، ایتالیا، هلند، سوئد، روسیه و آمریکا نام برد و عمده کالاهای وارداتی هم شامل ماشین آلات و محصولات مکانیکی، دارو، مواد خوراکی، خودرو، کاغذ مقوا، ماشین آلات راهسازی، عصاره دباغی یا رنگرزی، دانه ها و میوه های روغن دار، لکوموتیو راه آهن بود.
مدیرکل گمرک تهران افزود: مقدار کالاهای اساسی که در سه ماهه اول سال 93 از این گمرک ترخیص شده بیش از10 هزار تن می باشد که طی این مدت 1384 تن دارو به ارزش 45 میلیون دلار از این گمرک ترخیص شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 62 درصد افزایش داشته است.
تهرام/9977**1565

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن