تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 30 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811792931




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم دماوند شکوه وعظمت آوردگاه بزرگ روزجهانی قدس رابه نمایش گذاشتند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob مردم دماوند شکوه وعظمت آوردگاه بزرگ روزجهانی قدس رابه نمایش گذاشتند تهران بزرگ – ایرنا- مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار شهر دماوند، راهپیمایی روز جهانی قدس را همپای تمامی مسلمانان جهان، باشکوه و عظمت هر چه تمام تر به نمایش گذاشتند.


به گزارش ایرنا از آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مردم مسلمان و همیشه در صحنه شهر دماوند به حمایت از مردم ستم دیده فلسطین برخاسته و علیه ظلم و استکبار، فریاد عدالت خواهی سر دادند و بار دیگر مادران فداکار ایرانی به همراه فرزندان خردسال خود حماسه ای دیگر آفریدند.
مردم مومن و انقلابی دماوند، پس از کسب برکات ضیافت الله و درک لیالی نورانی قدر با اتکال به قدرت لایزال الهی، امید به عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و با الهام از آموز ه های قرآن کریم و لبیک به ندای مقام معظم رهبری با حضور گسترده، پرشور، انقلابی و آگاهانه خویش در آوردگاه بزرگ روز جهانی قدس شرکت کردند.
در این راهپیمایی که از ساعت 11 صبح، از میدان امام خمینی (ره) به سمت مصلای نماز جمعه شهر آغاز شد، سیل جمعیت زن و مرد، پیر و جوان، بزرگ و کوچک، اعلام انزجار خود را از قدرت های مستکبر غرب و شرق، با سر دادن شعار ˈمرگ بر آمریکاˈ، ˈمرگ بر اسرائیلˈ، ˈامروز روز قدس و روز دین است، تجلی وحدت مسلمین استˈ، ˈحمایت از فلسطین، حمایت از امام است؛ آزادی فلسطین، آزادی اسلام استˈ، ˈسراسر غزه به خون نشسته، مهدی زهرا شده دلشکستهˈ و ... فریاد زدند.
امام جمعه دماوند در حاشیه این مراسم با اشاره به متفاوت بودن روز قدس امسال نسبت به سالهای گذشته، گفت: تحریم های اخیر دشمن علیه اسلام و مسلمانان جهان، جنگ های متعدد در عراق و سوریه و همچنین حملات اخیر دشمن در غزه روز قدس امسال را پرشورتر کرده است.
حجت الاسلام والمسلمین محمد علاءالدینی ادامه داد: بر اهمیت قدس همین بس که می توان قدرت جهانی را در حاکمیت این سرزمین به عینه دید و با توجه به اینکه این سرزمین برای مردم مسلمان جهان بسیار مورد توجه است، امید داریم روزی شاهد آزادی مردم مظلوم فلسطین باشیم.
وی این حضور را تبلور اعتقادات ناب مردم نسبت به اسلام دانست که قدس را همه چیز خود و اسلام می دانند و گفت: سرزمین قدس از آن یهودیان نیست بلکه غاصبان آن سرزمین هستند و آنچه امروز برای آنان اهمیت دارد مقوله مشروعیت است ولی همچنان نتوانسته اند به اهداف خویش برسند.
امام جمعه دماوند بیان کرد: امام خمینی (ره) در موضوع فلسطین با بهره برداری از گفتمانی که اعتماد آفرین بوده وارد صحنه شدند و هویتی را ایجاد کردند که معنایی جز عدالت طلبی و آزادی خواهی نداشت و مسیر آزادی قدس را در پرتو وحدت راهبردی امت اسلام و صحنه ظلم ستیزان معرفی کردند که در این میان تنها راه مبارزه با صهیونیست، حفظ وحدت است.
ناصر محمودی فرد فرماندار شهرستان دماوند نیز در حاشیه این راهپیمایی گفت: امام خمینی (ره) در دوران حیات خود در تمامی مسائل جامعه و جهان تدابیری را اتخاذ کردند که امروز به اهمیت آن پی می بریم، زیرا نقش تاثیرگذاری در جهان اسلام داشته و دارند.
وی یکی از این تدابیر را ابتکار روز جهانی قدس عنوان کرد و گفت: رژیم صهیونیستی برای تحقق اهداف خویش در جهان شکل گرفته تا بتواند اهداف شوم و پلیدش را با ایجاد اختلاف بین مسلمانان و کشورهای اسلامی و تخریب و تضعیف آرمان های آنان محقق کند.
نماینده دولت در شهرستان دماوند ادامه داد: آنچه امروز در حملات اخیر اسرائیل بر مظلومان غزه می بینیم چیزی جز نابودی این رژیم غاصب نیست و امروز ملت ایران با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس محکومیت خود را به این کشتارهای بی رحمانه اعلام می کنند.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند نیز گفت: از حدود بیش از نیم قرن که درگیری ها در کشور فلسطین آغاز شد، مردم این کشور بارها و بارها به قیام و مقابله با رژیم پرداختند.
ˈمحمود پوردیوان بیگی مقدمˈ ادامه داد: امروز نه فقط فلسطین بلکه تمامی ملت های آزادی خواه جهان با الگو پذیری از انقلاب اسلامی ایران رمز پایداری را آموخته اند و تا پای جان می جنگند.
وی ادامه داد: امروز ما به صحنه آمده ایم تا اعلام انزجار خویش را از حملات اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه اعلام کنیم زیرا آنچه می ماند پایداری و مقاومت در برابر ظلم و جور است و همین امر موجب پیروزی آنان می شود.
مردم پرشور و انقلابی شهر دماوند، پس از پایان راهپیمایی روز جهانی قدس، با آتش زدن پرچم های رژیم صهیونیستی و آمریکا و خواندن قطعنامه مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه را به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمد علاءالدینی برگزار کردند.
تهرام/7246/1565

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





03/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن