تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):من وصىّ آخرين‏ ام، به وسيله من بلا از خانواده و شيعيانم دفع مى ‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820857001




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لاریجانی: جنگ فلسطین باعث همبستگی دنیای اسلام شده است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: "روز قدس" همایش جهانی "مرگ بر صهیونیست"
لاریجانی: جنگ فلسطین باعث همبستگی دنیای اسلام شده است
رئیس قوه مقننه در جمع راهپیمانان استان البرز گفت: خشونت اسرائیل باعث شد که به عنوان یک رژیم سرکوب گر شناخته شود و از طرفی هم جنگ فلسطین تاحدی باعث همبستگی در دنیای اسلام شد.


به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع با شکوه مردم شهر کرج به مناسبت راهپیمایی روز قدس گفت: داستان مردم فلسطین طی 60 سال اخیر استان غم انگیزی است عده‌ای از مردم مسلمان صدها سال در آن منطقه زندگی کرده و متأسفانه طی سال‌های اخیر عده‌ای قصد دارند با ترور و اخراج مردم این کشور اشخاصی را از نقاط مختلف جهان جایگزین مردم فلسطین کنند.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: فلسطین کشوری زیر نظر امپراتوری عثمانی بود اما بعد از جنگ جهانی تحت سلطه انگلیس قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: در سال 1897 سران یهود جلساتی را جهت تشکیل آژانس واحد برگزار کردند و این تصمیم مهم در راستای ادعاهایی از قبیل کوره‌های آتش‌سوزی علیه یهودیان "هولوکاست" و سرقت اموال یهودیان در بانک سوئیس بود به عنوان ابزاری تبلیغاتی برای تشکیل وطن یهودیان فراهم شد.
 
وی با اشاره به نامه نگاری وزیر امور خارجه به نخست وزیر فلسطین گفت: در این نامه پیشنهاد شده بود که وطن یهودیان در فلسطین تشکیل شود در صورتی که این کشور هیچ ارتباطی با اتفاقات رخ داده برای یهودیان نداشت.
 
رئیس قوه مقننه تصریح کرد: نکته دیگر اینکه کدامیک از ادیان دیگر چنین ادعایی دارند و مسئله قوم یهود یک بهانه تراشی برای حمله به مسلمانان است.

لاریجانی: خشونت اسرائیل باعث شد که به عنوان یک رژیم سرکوب گر شناخته شود و از طرفی هم جنگ فلسطین تاحدی باعث همبستگی در دنیای اسلام شد.

این خبر در حال تکمیل است...







تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن