تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799164244




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مساله قدس و فلسطین مهمترین دغدغه جهان اسلام و سمبل همبستگی در برابر صهیونیست است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob مساله قدس و فلسطین مهمترین دغدغه جهان اسلام و سمبل همبستگی در برابر صهیونیست است قصرشیرین - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین گفت: مساله قدس شریف و فلسطین مهمترین دغدغه جهان اسلام، سمبل همبستگی اتحاد و نشانه وحدت امت اسلامی برای رویارویی با اشغالگران صهیونیستی است.


سرهنگ پاسدار ˈعلی احمدپورˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا روز جهانی قدس را یادگار ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی دانست و افزود: امام خمینی (ره) با نامگذاری و اعلام روز جهانی قدس، یک تکلیف اسلامی و انسانی برای همه مسلمانان و مردم آزاده جهان یادآور شد.
به گفته وی، در این روز مردم مسلمان با شرکت در راهپیمایی، ضرورت حمایت از حقوق قانونی مردم فلسطین را در اقصی نقاط جهان بعنوان نمادی از مقابله با ظلم، اشغالگری، تروریسم دولتی و تبعیض نژادی صهیونیستی با تاکید بر تحقق آزادی و عدالت خواهی تثبیت کرده و در تاریخ ماندگار می سازند.
وی تصریح کرد: این روزها در حالیکه برکات ماه رمضان سراسر دنیا را فرا گرفته و دل های مومنان واقعی را به یکدیگر نزدیک کرده و آنها را به رحمت و مغفرت واسعه الهی امیدوار ساخته، غم بزرگی بر امت اسلامی سایه افکنده که بخشی از آن ناشی از جنایات صهیونیست ها در حق مردم مظلوم و بی پناه غزه و بخشی دیگر بواسطه اقدامات خشونت طلبانه و متعصبانه جماعتی مسلمان نمای تکفیری در عراق و سوریه است.
سرهنگ احمدپور گفت: امروز رژیم صهیونیستی حمله به غزه را بعنوان پوشش نظامی برای تثبیت جایگاه گروه تروریستی داعش در عراق انجام می دهد تا ثابت کند بزرگترین حامی تروریست در جهان است.
وی افزود: این غزه است که پس از پشت سر گذاشتن روزهای سخت محاصره شدید نظامی و اقتصادی در سکوت سرد و مبهم جهان همچنان در آتش ظلم و جنایت رژیم غاصب اسراییل می سوزد ولی پا برجا و استوار ایستاده و مردمانش آماده جانفشانی و حمایت از دستاوردهای بزرگ مقاومت اسلامی خود هستند.
وی خاطرنشان کرد: جنگ خونین غزه معلول خیانت های رژیم های مرتجع عرب علیه حامیان مقاومت است که اتحاد امت اسلامی را نشانه رفته است ولی مساله فلسطین و رمضان خونین مردم مظلوم غزه بار دیگر تفرقه افکنی قدرت های حامی استکبار اما به ظاهر اسلامی منطقه را نشان داد.
احمدپور اضافه کرد: برخلاف سکوت خائنانه و ننگین بسیاری از کشورهای عربی، در روز قدس دنیا، انسجام و اتحاد امت اسلامی در دفاع از مردم مظلوم غزه را به عینه مشاهده می کند تا اشغالگران صهیونیست بدانند رمضان خونین غزه احیا کننده اتحاد مسلمانان است.
وی از همه مردم خداجو و حق طلب ایران اسلامی بخصوص مردم مرزنشین قصرشیرین، دلاورمردان و شیرزنان بسیجی دعوت کرد با حضور پرشور و دشمن شکن خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، همگام با دیگر هموطنان و آزادیخواهان جهان، علیه ظلم به مردم مظلوم غزه بخروشند.
وی یادآور شد: می طلبد راهپیمایان در مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس پرشور تر از سال های گذشته شرکت و یکبار دیگر مراتب انزجار خود را از اشغالگران فلسطین و قدس شریف و سیاست های رژیم صهیونیستی در هویت سازی جعلی برای قدس و مسجدالاقصی اعلام کنند.
راهپیمایی روز جهانی قدس جمعه در قصرشیرین ساعت 12 و 30 دقیقه از میدان معلم تا مسجد جامع با حضور مردم مومن و روزه دار برگزار می شود.ک/3
707/712

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





02/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن