تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بخشنده ترین شما پس از من کسی است که دانشی بیاموزد آنگاه دانش خود را بپراکند. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804820742




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همبستگی جهانیان با فلسطینیان در برابر صهیونیست ها


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: همبستگی جهانیان با فلسطینیان در برابر صهیونیست ها


ده ها تن از مردم آمریکا، بامداد امروز، با برپایی تظاهرات مقابل این سفارتخانه در واشنگتن ، حمایت آمریکا را از حملات هوایی و زمینی رژیم اسرائیل به مردم غزه محکوم کردند. مخالفت با رژیم صهیونیستی، معادل یهودی ستیزی نیست؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مردم آمریکا، با برپایی تظاهرات مقابل ساختمان سفارت رژیم صهیونیستی، حملات گسترده صهیونیست ها به غزه و حمایت آمریکا را از این رژیم محکوم کردند.
 ده ها تن از مردم آمریکا، روز جمعه به وقت محلی  بامداد امروز، 12 جولای 2014، 21 تیر 1393، با برپایی تظاهرات مقابل این سفارتخانه در واشنگتن، حمایت آمریکا را از حملات هوایی و زمینی رژیم اسرائیل به مردم غزه محکوم کردند.
این تظاهرات در پی حمایت باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا، از سیاست های جنگ طلبانه نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، صورت گرفته است.
به گفته یکی از مقامات پزشکی در غزه، از زمان آغاز حمله صهیونیست ها به غزه، 75 غیر نظامی که 23 تن از آنان، کودک بودند، شهید شدند.
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، از ادامه حملات هوایی به غزه خبر می دهد و تاکید دارد، هیچ گروه یا سازمان بین المللی نمی تواند تصمیم این رژیم را مبنی بر متارکه جنگ تغییر دهد.
شرکت کنندگان در این تظاهرات، همچنین حمایت های مالی آمریکا را از صهیونیست ها و فرستادن جنگ افزار برای ارتش صهیونیستی، محکوم کردند.

یکی از تظاهرات کنندگان در این باره گفت: ما برای این اینجا جمع شدیم تا اقدام صهیونیست ها را به کشتن جوانان و کودکان محکوم کنیم. ما دوست نداریم خون های کودکان، همین طور در خیابان ها ریخته شود.

یکی از تظاهرات کنندگان گفت: کمک های آنان، مقامات آمریکایی که به حماس و رام الله نیست؛ بلکه پنتاگون و کاخ سفید، از صهیونیست ها حمایت می کنند. شما زمین های گسترده ای را اشغال کرده اید؛ شما قصد دارید تمام سرزمین فلسطین را اشغال کنید ، با این بهانه که آنها دارند از سرزمین هایشان دفاع می کنند.   یکی دیگر از تظاهرات کنندگان افزود: جنایتی که در غزه جریان دارد، یک قتل عام گروهی است که رژیم صهیونیستی ملت و شهروندان بی دفاع و بی سلاح را با استفاده از تسلیحات پیشرفته و سلاح های کشتار جمعی ، هدف قرار داده است.   تظاهرات کننده ای دیگر گفت: ما در اینجا جمع شدیم تا با فریاد بلند، همبستگی خود را با مردم غزه اعلام کنیم. تا بگوییم ما در رویارویی با این دشمن اشغالگر صهیونیستی ، با مردم غزه در یک صف هستیم  و بر سر امت عربی و اسلامی فریاد بزنیم که  سکوت بس است .

شرکت کنندگان در این راهپیمایی، ضمن قدردانی از تلاش مقاومت به خاطر ضربات مهلکی که بر پیکره رژیم صهیونیستی وارد کرد ، از همه گروه هایی که به هر نحو ممکن ، از دور یا نزدیک از مقاومت حمایت کردند ، سپاس گزاری کردند.

یک تظاهرات کننده دیگر نیز گفت: بر ضرورت وحدت ملتمان، با شعار «ملت، حق مقاومت دارد»، تاکید می کنیم. باید به هر شکل ممکن ، مسالمت آمیز یا خشونت آمیز ، با تمامی اقدامات رژیم اشغالگر برخورد شود.

تظاهرات در منطقه  بابَ الزّاویه  در مرکز شهر الخلیل، به علت درگیری با نظامیان دشمن صهیونیستی متمرکز در این ناحیه ، به پایان رسید. نظامیان رژیم اشغالگر با شلیک گلوله و پرتاب بمب های صوتی به سمت تظاهرات کنندگان ، ده ها تن از فلسطینیان را زخمی کردند.

در اردوگاه اَلعَروب ، بین شماری از جوانان فلسطینی و ارتش صهیونیستی ، درگیری های شدیدی روی داد. در این درگیری ها ، یکی از نظامیان رژیم صهیونیستی ، به شدت زخمی شد.

موفقیت و پیروزی مقاومت در غزه ، بر مردم فلسطین ، اثر فراوانی گذاشته است و آنان را به پیروزی نهایی امیدواتر و نزدیک تر کرده است.   تظاهرات در کرانه باختری همزمان با تظاهرات ضد صهیونیستی در کشورهای مختلف جهان، صدها فلسطینی در کرانه باختری رود اردن، علیه جنایت های صهیونیست ها در غزه تظاهرات کردند.   تظاهرات کنندگان فلسطینی در تظاهرات جمعه شب، با نظامیان اشغالگر در بیت لحم در کرانه باختری درگیر شدند.
جوانان فلسطینی با پرتاب سنگ و بمب های دست ساز به سمت نظامیان اشغالگر، خشم خود را از جنایت های صهیونیست ها در غزه نشان دادند.
تظاهرات کنندگان همچنین با آتش زدن لاستیک، از هجوم نظامیان صهیونیست جلوگیری کردند.
اشغالگران، با پرتاب نارنجک، شلیک گاز اشک آور و استفاده از خودروهای آب پاش، درصدد پراکنده کردن تظاهرات کنندگان برآمدند.
به گفته منابع فلسطینی، یک فلسطینی بر اثر تیراندازی نظامیان اشغالگر، زخمی و به بیمارستان منتقل شد.   تظاهرات ضد اسرائیلی در ایتالیا و فرانسه صدها تظاهرات کننده در ایتالیا و فرانسه، علیه تهاجم نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه، تظاهرات کردند.
 بیش از یکصد هوادار فلسطین در مقابل وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی در پاریس ، پایتخت فرانسه ، تجمع کرده و حملات اخیر این رژیم را به غزه محکوم کردند.
یکی از تظاهرات کنندگان، که یهودی بود، گفت: نباید تظاهرات علیه  رژیم اسرائیل را یهودی ستیزی تلقی کرد، چرا این اعتراض در دفاع از انسانیت و برای متوقف کردن قتل عام مردم است.
در این تظاهرات، اعضای سازمان های غیر انتفاعی و اتحادیه هایی همچون جنبش برای صلح و حزب کمونیست فرانسه نیز حضور داشتند.

تظاهرات کننده یهودی در پاریس گفت: «مخالفت با رژیم صهیونیستی، معادل یهودی ستیزی نیست؛ من خودم یهودیم ، اما این اعتراض برای دفاع از انسانیت و جلوگیری از کشتار مردم است.  کشته شدن سه شهرک نشین، بهانه است و در نتیجه، رژیم اسرائیل مردم فلسطین را به طور جمعی مجازات می کند.»

تظاهرات مشابهی در دیگر شهرهای اروپا، از جمله شهر رم، پایتخت ایتالیا، نیز برگزار شد که در آن، چند صد فلسطینی و ایتالیاییِ هوادار فلسطین تجمع کردند.
در این تظاهرات، معترضان، شعارهای ضد صهیونیستی سردادند و ماکت دیوار حائل را به نمایش گذاشتند.   تظاهرات در یونان و آلمان
خبرگزاری آناتولی نیز گزارش داد: هزاران تن در سراسر جهان با حضور در خیابان ها به عملیات نظامی (رژیم) اسرائیل در نوار غزه، اعتراض کرده اند.


معترضان در برلین، پایتخت آلمان، و آتن پایتخت یونان، به نشانه اعتراض خود به این حملات، مقابل سفارتخانه های اسرائیل تجمع کردند.

تظاهرات در ترکیه و بخش ترک نشین قبرس
شهروندان ترکیه نیز در شماری از شهرهای این کشور به این عملیات نظامی اعتراض و برای قربانیانی که جان باختند، سوگواری کردند.   در همین حال، ترک های قبرس نیز تظاهرات جداگانه ای را در بخش ترک نشین قبرس برگزار کردند.   تظاهرات در الجزایر و تونس و انگلیس
راهپیمایی های اعتراض آمیزی نیز در الجزایر و تونس در واکنش به تهاجم رژیم صهیونیستی به نوار غزه برگزار شد.
هزاران تن، از جمله یهودیان ضد صهیونیست و اتباع ترک در لندن با سر دادن شعارهایی خواستار آزادی فلسطین و توقف حملات اسرائیل علیه غزه شدند.
گزارش دیده بان اروپا - مدیترانه حاکی است، شدت حملات رژیم صهیونیستی به نوار محاصره شده غزه تا حدی است که هر سه دقیقه یک بار هدف حمله هوایی به این منطقه از سرزمین فلسطین صورت می گیرد.
 
دانلود
دانلود


دانلود
دانلود

 

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید


شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن