تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805534458




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت ها و سازمانهای بین المللی در تامین ایمنی دریاها نقش مهمی ایفا می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob مدیرعامل موسسه رده بندی ایرانیان؛ دولت ها و سازمانهای بین المللی در تامین ایمنی دریاها نقش مهمی ایفا می کنند تهران - ایرنا - مدیرعامل موسسه رده بندی ایرانیان گفت: صنعت دریا و دریانوردی عرصه بین المللی قانونمندی است و دولت ها و سازمانها نقش مهمی در اعمال قوانین ومقررات بین المللی در این عرصه دارند.


به گزارش ایرنا، حسن رضا صفری در همایش فعالان صنایع دریایی، افزود: سفرهای دریایی استانداردها و معیارهای بین المللی خود را می طلبد و اعمال قوانین و کنوانسیون های بین المللی ایمنی آبراهه های جهان را بیش از پیش تامین می کند.
وی با بیان اینکه امروز برای ایمن نگه داشتن دریا موسسات زیادی در کشورهای جهان فعال هستند، گفت: موسسه رده بندی ایرانیان نیز از سال 85 با صدور گواهینامه های ایمنی برای شناورهای دریایی کشورمان، نقش مهمی در ایمنی شناورها و آبراهه های بین المللی داشته است.
وی اظهار داشت: علیرغم تحریم های ناعادلانه، این موسسه با صدور گواهینامه های ایمنی برای ناوگان دریایی ایران در دفاتر داخلی و کشورهای نروژ، بلژیک، کانادا، برزیل، کویت، عمان، شمال دریای خزر و آستاراخان و دیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس تاکنون گواهینامه های بین المللی زیادی را برای تردد ایمن کشتی های ایرانی و خارجی صادر کرده است.
مدیرعامل موسسه رده بندی ایرانیان از ارایه خدمات به شناورهای دریایی در بنادر کوچک کشور خبر داد و گفت: پیش از این موسسه رده بندی ایرانیان خدمات خود را در بنادر مهم کشور به شناورهای دریایی ارایه می داد، اما طبق برنامه ریزی های انجام شده این موسسه در صدد است نسبت به صدور گواهینامه های ایمنی شناورها را که مورد تایید سازمان بنادر و دریانوردی و سازمان بین المللی دریانوردی است در بنادر کوچک کشور نیز اقدام کند.
مدیرعامل شرکت هلدینگ دریا بندر کیش نیز گفت: این هلدینگ وظیفه ساماندهی صنایع دریایی را در داخل کشور برعهده دارد و تلاش می کند با همکاری تمام دست اندرکاران حوزه دریا و بندر با تقویت بخش فنی و مهندسی این بخش صنعت دریایی کشور را به پویایی برساند.
امیر بابایی با بیان اینکه این هلدینگ ساخت سازه های مورد نیاز شناورهای دریایی و فراساحلی را طبق راهکارهای علمی در دست اقدام قرار داده است، افزود: استفاده از توانمندی های داخلی برای ساخت قطعات شناورهای مختلف طبق استانداردهای جهانی ضروری است و ما تلاش خواهیم کرد تا با راه اندازی فروشگاه های دریایی در بنادر شمالی و جنوبی کشور، قطعات شناورها به سهولت در اختیار فعالان عرصه دریا و بندر قرار گیرد.
وی از ژنریک سازی قطعات شناورهای دریایی خبر داد و گفت: وجود قطعات نامرغوب در بازار قطعات شناورهای دریایی مشکلات زیادی را به وجود آورده است و هلدینگ دریا بندر ناب کیش با ژنریک سازی قطعات مرغوب شناورها را که با قطعات اصلی و استاندارد شناور های اروپایی برابری می کند، درصدد است فعالان این عرصه به جای خرید قطعات ناموغوب با استفاده از ژنریک قطعات مرغوب تری را برای شناورهای خود از فروشگاه های دریایی خریداری کنند.
وزیر دفاع دولت دهم نیز بر ضرورت استفاده از زیرساخت ها و توانمندیهای داخلی برای توسعه صنایع دریایی تاکید کرد و گفت: در آستانه تدوین برنامه ششم توسعه قرار داریم و تمام دست اندرکاران و نهادهای حوزه دریانوردی باید تلاش کنند در این برنامه جایگاه مناسبی را برای توسعه بخش دریایی و بندری کشور تعریف کنند.
سردار احمد وحیدی از حذف صندوق حمایت از دریا در برنامه پنجم توسعه اظهار تاسف کرد و اظهار داشت: بدون شک تعریف جایگاه مناسب برای صنعت دریانوردی در برنامه ششم، به توسعه این بخش با استفاده از توانمندیهای داخلی به زمینه های تحقق اقتصاد مقاومتی کمک خواهد کرد، زیرا اقتصاد دانش بنیان مبتنی بر دریا در این دوره گذار ژئوپلتیکی دریایی نقش مهمی را ایفا می کند.
همایش فعالان صنایع دریایی با حضور بسیاری از متخصصان، کارشناسان و فعالان عرصه دریا و دریانوردی کشور در تهران برگزار شد.
اقتصام(3)1108**1558

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





03/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن