تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803001460




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شعار مرگ بر اسرائیل در استان قزوین طنین انداز شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین راهپیمایی باشکوه در قزوین:
شعار مرگ بر اسرائیل در استان قزوین طنین انداز شد
قزوین- خبرگزاری مهر: در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان شعار کوبنده مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا در راهپیمایی روز قدس در سراسر استان قزوین طنین انداز شد و مردم هوشیار و انقلابی همزمان با سرسر کشور ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین و غزه جنایات اسرائیل، کشتار کودکان و زنان ومردان بیگناه را بشدت محکوم کردند.



به گزارش خبرنگارمهر، در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان امروز استان قزوین شاهد حضور باشکوه و بی نظیر مردم روزه داری بود که در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها در غزه با راهپیمایی خود در خیابانهای شهر قزوین بار دیگر حمایت خود از مسلمانان منطقه را اعلام کردند.

در این راهپیمایی که پیشاپیش آن آیت‌الله باریک بین نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، ائمه جمعه و مسئولان نیز دیده می شدند مردم روزه‌دار قزوین با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، اینهمه قتل و غارت حمایت امریکاست، داعشی و تکفیری عامل اسرائیل است، جنایت اسرائیل جنایت آمریکاست با دردست داشتن پلاکاردهایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه مسیر خیابانهای نادری، طالقانی، میدان آزادی را طی کردند.

حضور گروههای مختلف مردم اعم از پیر و چوان، روحانی، بازاری، دانشجو، کارمند، مسئول، کارگر، استاد و دانشجو، بسیجی، افراد نظامی و انتظامی، مادران با فرزندان خردسال در کالسکه های رنگی، پدرانی با فرزندانی در بغل و سالحوردگانی با عصا و ویلچر و دانشجوبان فلسطنی مشغول به تحصل در دانشگاه بین المللی امام خمینی حال و هوای خاصی به راهپیمایی امسال داده بود.

مردم قزوین علیرغم گرمی هوا و با دهانی روزه اما با محبتی مذهبی نسبت به هم دینان خود و کینه ای از جنایات اسرائیل به صحنه آمدند تا به جهانیان نشان دهند همواره در حمایت از مسلمانان و جلوگیری از جنگ مذهبی آماده اند و با هوشیاری اجازه نخواهند داد قدرتهای استکباری جنایات خود را با پوشش رسانه ای و حوادث حاشیه ای پنهان کنند و برای رسوایی جنایتکاران در صحنه حضور دارند.

راهپیمایان پس از طی خیابان‌های مرکز شهر با تجمع در مسجدالنبی با صدور قطعنامه ای در 10 بند خواستار موضوع گیری مجامع بین المللی به جنایات اسرائیل شدند و هشدار دادند از رفتارهای اعتماد سوز، ضد انسانی و حمایت از فتنه گران داخلی و جانیان خارجی خوداری کنند تا با خشم ملت ایران تحت زعامت مقام معظم رهبری مواجه نشوند.

امام جمعه موقت قزوین: حضور باشکوه مردم بیانگر فهم بالای سیاسی ملت است

حجت الاسلام محمد حسن باریک بین امام جمعه موقت قزوین که در پیشاپیش راهپیمایان روز قدس حضور داشت در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: روز قدس همیشه مهم و تاثیرگذار بوده اما با توجه به شرایط منطقه در هر مقطعی شاهد عکس العمل های مختلفی در این روز بوده ایم.

وی افزود: امسال همزمان شدن روز قدس با جنایات جدید اسرائیل موجب شده است عده بیشتری احساس تکلیف کنند و برای نشان دادن انزجار خود نسبت به اسرائیل در راهپیمایی شرکت کنند لذا با وجود گرمی هوا این حضور بی نظیر است و جای تقدیر و تشکر دارد.

باریک بین تصریح کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال بار دیگر لبیک گفتن به ندای رهبری است و اعلام دفاع از فلسطین و غزه و محکوم کردن جنایات اسرائیل که امیدواریم با بیداری ملل مسلمان و کشورهای عربی بزودی با انسجام جهانی شاهد نابودی اسرائیل باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین: نیت های پاک مردم در نابودی اسرائیل تاثیرگذار است

ایوب رحیمی در راهپیمایی روز قدس در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: این راهپیمایی با حضور گسترده مردم به لطف الهی موجب رسوایی اسرائیل و نابودی این رژیم خواهد شد و حضور باشکوه مردم ستودنی است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین تصریح کرد: مردم امروز با نیتی پاک و صادقانه آمده اند و با دهان روزه از خدا نابودی اسرائیل را خواستار شده اند که این دعاها تاثیرگذار خواهد بود و امیدواریم بزودی شر این رژیم از مردم کنده شود.

مشاور وزیر نفت: روز قدس متعلق به همه مردم است

محمد علیخانی از چهره‌های اصلاح‌طلب و مشاور وزیر نفت که در میان خیل جمعیت با دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل نفرت خود از جنایات صهیونیست‌ها را نشان می‌داد به خبرنگار مهر گفت: راهپیمایی روز قدس از یادگاران امام راحل است و مردم فیهم ما نشان دادند در هر کجای دنیا به مظلومی ستم شود بویژه در غزه و فلسطین با همه وجود آماده حمایت هستند و امروز هم برای ابراز همدردی و اعلام انزجار از جنایات اسرائیل به صحنه آمده اند تا هوشیاری خود را نشان دهند.

علیخانی بیان کرد: روز قدس و 22 بهمن و مناسبت های مهم کشور متعلق به گروه خاصی نیست و به همه مردم تعلق دارد به همین دلیل شما در این ایام شاهد حضور گسترده همه سلایق و جریانهای سیاسی هستید و امروز همه آمده اند تا همبستگی خود با ملل مظلوم را نشان دهند و بگویند حامی ستمدیدگان و فریادگر و افشاگر جنایات صهیونیست‌ها هستند.

مشاور وزیر نفت بیان کرد: امسال هم مردم آگاه استان و کشور با عزمی راسخ و در صفوفی فشرده بسیار گسترده و باشکوه به صحنه آمده اند که جای تقدیر دارد. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: راهپیمایی روز قدس بیانگر وجدان بیدار ملتهاست حجت الاسلام علی قابل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هم به خبرنگار مهر اظهارداشت: راهپیمایی امروز بیانگر وجدان بیدار ملت ایران است و مردم بصیر و آگاه استان و کشور نشان دادند از درک سیاسی و هوشیاری بالایی برخوردارند و نیاز به توصیه ندارند و هرگاه احساس وظیفه کنند که مظلومی به حمایت آنها نیازدارد وارد صحنه شده و از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

وی افزود: ملت ما خودش مسائل جهانی را تعقیب می کند و با هدایت رهبری در موقع لزوم وارد صحنه شده و تاثیرگذار است و امسال هم راهپیمایی بسیار خوب و عالی بود و چون گذشته جهان را بیدار خواهد کرد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی: سیل خروشان مردم رسواگر صهیونیست هاست

داود محمدی هم به خبرنگار مهر گفت: این روز با درایت امام راحل برای ایجاد همبستگی مسلمانان جهان پایه گذاری شد و امروز که این جنایات فجیع توسط اسرائیل در غزه رخ داده و مردمی بی سلاح به خاک وخون کشیده شده اند جا دارد تا ملتهای آگاه خروش برآورند و این حرکت را محکوم کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه شاهدیم مناطقی که از نگاه بین الملل امن محسوب می شود مانند بیمارستانها، مدارس و اماکن مذهبی هم از جنایات اسرائیل در امان نمانده که نشان میدهد این جنایات یک نسل کشی ضد بشری به معنای واقعی است که عاملان آن باید در مجامع بین المللی محکوم شوند.

وی افزود: حضور مردم در راهپیمایی امسال بسیار باشکوه و معنادار بود و مردم در همه روستاها و شهرها با معرفت و آگاهی آمدند و فریاد مرگ بر اسرائیل سردادند و این سیل خروشان جهان را به نعچب واخواهد داشت و ملل دنیا را بیدار خواهد کرد تا بدانند به ملسمانان بیگناه چه جنایاتی تحمیل شده است.

دادستان قزوین: نابودی اسرائیل نزدیک است
 
حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی دادستان عمومی و انقلاب قزوین هم که در جمع راهپیمایان حضور داشت گفت: امروز همه افراد اعم از زن و مرد و پیر و جوان آمده اند تا نشان دهند در دفاع از مظلوم و محکوم کردن ظالم وحدت نظر دارند و یکپارچه هستند.

صادقی بیان کرد: علیرغم گرمای شدید هوا و روزه بودن مردم مشاهده این خیل جمعیت ما را به وجد می آورد تا به مردم خود افتخار کنیم که با شعور سیاسی بالا و تبیعت از رهبری اینگونه به صحنه می آیند و هوشیاری خود را نشان می دهند و در برابر ظلم ستم بی تفاوت نیستند.

وی افزود: به لطف الهی و با هوشیاری مردم ایران و جهان نابودی اسرائیل حتمی است و پیروزی متعلق به مسلمانان مظلوم فلسطین و غزه است که امیدواریم بزودی شاهد این موفقیت باشیم.

 مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در تمامی شهرستانها، شهرها و بسیاری از بخشها و روستاهای استان قزوین هم باشکوه خاصی برگزار شد.

مردم محمود آباد، کوهین، آقابابا، بکندی، رازمیان، رجایی دشت، معلم کلایه،سیردان، شهرک کلج، نیارک، جم جرد، شهرستان البرز، شهرهای الوند، محمدیه، بیدستان، شریفیه، حصار خروان، اقبالیه، شهرستان تاکستان، ضیاء آباد، خرمدشت، نرجه، اسفرورین، فارسجین، یحیی آباد، روستای خورهشت، کندر، قمیک، کنشکین، نیکویه، شنستق علیا، جعفرآباد، قاسم آّاد، پناه آباد، لوشکان، خرم آباد، دیال آباد، ولازجرد، بوئین زهرا، دانسفهان، شال، اسفرورین، ارداق، سگزآباد، شهرستانک، شهرستان آوج، آبگرم، حصار ولیعصر، روستای کلنجین، شهید آّباد، شهرستان آبیک، خاکعلی، قشلاق، زیاران، با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس ضمن لبیک به ندای رهبری جنایات اسرائیل در غزه را بشدت محکوم کردند.


۱۳۹۳/۵/۳ - ۱۳:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن