تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كمال ادب و مروت در هفت چيز است: عقل، بردبارى، صبر، ملايمت، سكوت، خوش‏اخلاقى و مدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815516704




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طنین فریاد مرگ بر اسرائیل مازنی ها در روز جهانی قدس


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob طنین فریاد مرگ بر اسرائیل مازنی ها در روز جهانی قدس ساری - ایرنا - فریاد مرگ بر اسرائیل دهها هزار نفر از مردم متدین و روزه دار دیار علویان در روز قدس درشهرهای مختلف استان مازندران از جمله ساری طنین انداز شد.


جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کشتار فاجعه آمیز مردم این منطقه که تاکنون بیش از 800 کشته و نزدیک به 6 هزار مجروح بر جای گذاشته ، دل ها را بیش از پیش به دردآورده و خروش ملت ایران را کوبنده تر و بغض و کینه صهیونیست های آدمکش را در سینه هایشان بیشتر کرده است.
آری ای پاره تن اسلام بودنت خونبها دارد، بودنت چراغ راه دارد، تو در این کوری راه، هدایت نوری، تو در این عشق منظوری، می دانم تاریخ مقاومت و استقامتت را ستوده است.
ای دلاور تاریخ - می دانم که انتقام دشمنت را خواهی گرفت ، آری ! زنده بودنت حق است ، آزاد شدندت حق است، رهایی از اسارت حق است، اسارت تو را در شلیگ گلوله های دشمن زبون می بینم.
و ای غزه مظلوم، این بار نیز آسمان هم اشک ترا می بارد.
ای سرزمین مقدس، گرچه زمینت 60 سال در شلیک گلوله های خصم دیرین غاصب، غمگین است آیا میدانی که استقامت تو در تاریخ همه را مبهوت کرده است.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، راهپیمایان که مسیر میدان شهید قاسمی ، ساعت و تا میدان شهدای شهر ساری را طی کردند با حمل پارچه نوشته هایی با مضمون ˈمرگ بر آمریکاˈ وˈ مرگ بر اسراییلˈ خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم غاصب صهیونیست و حامیان آن اعلام کردند.
مردم ولایتمدار این منطقه در صفوف به هم پیوسته و گسترده در راهپیمایی این روز، با سر دادن شعارهای ˈ دشمن کرده ویران غزه مظلوم ما به خاک و خون کشیده کودک مظلوم ما ،
ای امت پیامبر بهر حمایت از قدس آماده شو آماده ای رهبر آزاده بهر رهایی قدس مازندران آماده ، فریاد مازندران مرگ بر اسرائیل ، جنایت اسرائیل جنایت آمریکاست ، مردم مازندران برای آزادی قدس آماده ˈ ضمن تجدید میثاق با امام راحل و رهبری و آرمان های انقلاب و با خلق حماسه ای دیگر در کارنامه انقلاب اسلامی ، جنایات رژیم اشغالگر قدس در کشتار بی رحمانه مردم غزه را محکوم کردند.
اقشار مختلف مردم مومن و خداجوی دیار علویان با حضور یکپارچه و گسترده در راهپیمایی روز قدس ، حماسه ای کم نظیر خلق کرده اند و پاسخی کوبنده و محکم به یاوه گویی های دشمنان نظام دادند.
مهمانان ضیافت الهی پس از عبور از مسیرهای تعیین شده در محل مصلای نماز جمعه ساری تجمع کردند.
اقشار مختلف مردم از جمله جانبازان، آزادگان ، بسیجیان ،کارمندان دستگاه های اجرایی ، نظامیان ، دانشجویان، دانش آموزان و به خصوص خانواده های معظم شهدا حضوری گسترده و باشکوه در این راهپیمایی دارند و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زده شده است .
ˈ علی عظیمی ˈ یکی از بازاریان ساری شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس به خبرنگار ایرنا گفت: امام خمینی با نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان با عنوان ˈروز قدسˈ حرکت جهانی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین را ایجادکردند .
وی ادامه داد: مسلمانان در هر گوشه از جهان با برپایی راهپیمایی روز قدس به جهانیان نشان می دهند که ملت فلسطین در رنج و عذاب تنها نیستند.
یک فرهنگی شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس شهر ساری نیز از روز قدس بعنوان یادگار ارزشمند امام خمینی نام برد و گفت: بینانگذار انقلاب اسلامی با نامگذاری این روز به این عنوان ، نگذاشت ملت فلسطین تنها بماند .
ˈ رمضان احمدیˈ افزود: روز قدس حرکت جهانی برای اعلام انزجار از اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیست است.
وی ادامه داد: امیدواریم سکوت سران کشورهای جهان در مقابل جنایتهای اسراییلی ها با فریادهای روز قدس مسلمانان شکسته شود و به حمایت از این ملت مظلوم برخیزند.
ˈ زینب رحمانیˈ دیگر شهروند مازندران نیز با ابراز انزجار از کشتار مردم بویژه کودکان در غزه این اقدام رژیم صهیونیستی را محکوم کردو گفت: روز قدس فریاد عدالت خواهی مردم مظلوم فلسطین است که مسلمانان جهان سر می دهند .
به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران مراسم باشکوه راهپیمایی روز قدس امسال در نزدیک به 60 شهر و روستای استان برگزاری شد.ک/4
2501/7329/608/330

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





03/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن