تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804134956




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون دبیرکل جهاد اسلامی: فلسطین قطب نمای وحدت جهان اسلام است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob معاون دبیرکل جهاد اسلامی: فلسطین قطب نمای وحدت جهان اسلام است تهران – ایران – معاون دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین گفت: در شرایطی که سلطه گران و دشمنان اسلام می خواهند با توطئه های گوناگون، مسلمانان را به دسته های کوچک تقسیم کنند، موضوعاتی مانند فلسطین می تواند قطب نمای مسلمانان جهان شود و راه وحدت را به آنها نشان دهد.


به گزارش ایرنا، «زیاد نخاله» پنجشنبه شب در برنامه گفت وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیمای جمهوری اسلامی ایران افزود: اکنون دشمن اصلی اسلام در کنار فلسطین قرار دارد. به همین دلیل، مساله قدس و فلسطین باید محور وحدت میان تمامی مسلمانان باشد و همه باید از آن به خوبی برای مبارزه با دشمنان اسلام و صهیونیست ها استفاده کنیم.
وی با اشاره به تهاجم رژیم صهیونیستی به نوار غزه و مقاومت فلسطینی ها در برابر آن تصریح کرد: ملت فلسطین با دست خالی، توانسته است مقابل قوی ترین ارتش منطقه ایستادگی کند و با موشک های خود شهرهای صهیونیست نشین را مورد حمله قرار دهد که این یک پیروزی بزرگ برای ملت ما است.
معاون دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به عدم موضع گیری اتحادیه عرب در قبال جنایات اسراییل در غزه گفت: جنبش مقاومت فلسطین بزرگتر از آن است که نیازمند آن باشد برخی از حاکمان خائن کشورهای اسلامی به آن کمک کنند، هرچند ما از هر طرحی برای کمک به مردم فلسطین استقبال می کنیم.
وی تصریح کرد: امروز ما در حال مبارزه با دشمنانی هستیم که در حال غصب سرزمینهای اسلامی هستند و همه مسلمانان تکلیف دارند از مردم فلسطین دفاع کنند.
معاون دبیرکل جهاد اسلامی اظهار داشت: مقاومت فلسطین اکنون هیبت و جبروت خیالی بزرگترین ارتش منطقه را از بین برده و ضربات سهمگینی به روحیه و اعتبار ارتش صهیونیست وارد کرده است.
وی افزود: بطور طبیعی، اگر در این شرایط، حتی کمک ناچیزی از سوی کشورهای اسلامی و عربی به ما بشود، بدون شک معجزه های دیگری نیز در راه خواهد بود و اسرائیل را سر جای خودش خواهیم نشاند.
نخاله در خصوص وضعیت مردم کرانه باختری رود اردن هم گفت: امیدواریم آنها هم روزی به سلاح دسترسی داشته باشند و بتوانند در مقابل رژیم صهیونیستی مقاومت کنند. امروز ارتش صهیونیستی در کرانه باختری حضور دارد و هر وقت که بخواهد وارد خانه مسلمانان می شود.
وی ابراز امیدواری کرد: مردم فلسطین با کمک رهبری معظم انقلاب اسلامی ایران، تا رسیدن به حقوق حقه خود درمقابل رژیم غاصب صهیونیستی ایستادگی کنند.
معاون دبیرکل جهاد اسلامی گفت: بیش از 66 سال است که مردم فلسطین تحت ظلم و ستم رژیم غاصب نژادپرست اسرائیل قرار دارند و بیش از 22 سال است که مذاکرات صلح شروع شده اما همچنان این مسلمانان و مردم فلسطین هستند که در طول مذاکرات امتیاز داده اند.
وی افزود: در مقابل، حدود یک دهه است که مقاومت در برابر این رژیم غاصب شروع شده است و همه دنیا ثمرات و معجزات آن را دیده اند. بنابراین تنها راه ایستادگی در مقابل این رژیم نژادپرست، مقاومت و ایستادگی است.
معاون دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین اظهار داشت: در حالی که مردم غزه در محدوده جغرافیایی کوچکی محاصره شده اند و از هر چهار جهت زمینی و از طریق هوایی زیر آتش صهیونیست ها قرار دارند، اما هر روز قوی تر می شوند چون معتقدند مذاکرات هیچ حقی را به ما برنگردانده است.
وی خاطرنشان کرد: یکی از دلایل مقاومت مردم فلسطین به مساله کرامت انسانی باز می گردد، چرا که کرامت انسانی به شما اجازه نمی دهد نظاره گر ظلم به سالخوردگان، زنان و کودکان باشید.
نخاله گفت: ما با مقاومت خود به جهانیان نشان خواهیم داد که از سرزمین مادری خود تا آخرین قطره خون دفاع می کنیم، بیت المقدس خانه ما است و ما تا رسیدن به پیروزی با تمام قوا و تا پای جان، خواهیم جنگید.
وی در باره طرح آتش بس یکجانبه اظهار داشت: آتش بس یکجانبه امکان ندارد. آنها می خواهند به ما فشار بیاورند تا ما از حقوق خود عقب نشینی کنیم، چرا اروپاییان یا سایر کشورهای اسلامی، فقط به حقوق صهیونیست ها اهمیت می دهند و آن را در نظر می گیرند؟!.
معاون دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین افزود: ما می خواهیم به خواسته هایمان پاسخ درستی داده شود و تا زمانی که محاصره غزه پایان نیابد به جنگ ادامه خواهیم داد.
وی گفت: تا این لحظه هیچ برگ برنده ای روی میز مذاکرات با صهیونیست ها مشاهده نکرده ایم، آنها فقط می خواهند مقاومت یک طرفه آتش بس کند، در حالی که پیشنهاد آنها ناچیز و کم ارزش است.
نخاله افزود: بیش از یک و نیم میلیون نفر در شرایطی در غزه زندگی می کنند که به کمترین امکانات زندگی دسترسی ندارند اما هر روز مصمم تر می شوند و مقاومت جان بیشتری می گیرد.
وی تصریح کرد: در همین راستا، مقاومت فلسطین آتش بس یکطرفه را کاملا رد کرده و اعلام داشته است که صهیونیست ها باید محاصره غزه را کنار بگذارند تا جنگ تمام شود.
وی در ادامه گفت: مقاومت فلسطین بارها توانسته است توان خود را به رخ تجهیزات نظامی و سلاح های سنگین صهیونیست ها بکشاند و آنها را غافلیگر کند. بنابراین ما ترسی از طولانی تر شدن این جنگ نداریم.
معاون دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین افزود: تا این لحظه، ارتش صهیونیستی نتوانسته است به اندازه یک متر هم وارد غزه شود و هر وقت اراده کرده این کار را انجام دهد، دهها کشته و صدها زخمی داده است..
وی گفت: بیمارستان ها و مدارس سازمان ملل و حتی مساجد غزه هم از دست حملات رژیم صهیونیستی در امان نیست. آنها آب و برق را هم به روی مردم قطع می کنند بطوری که امروز غزه مثل کربلا شده است.
نخاله تصریح کرد: ما زیاده خواه نیستیم و به دنبال غنائم هم نمی گردیم بلکه تنها می خواهیم به حقوق حقه خود دست پیدا کنیم. در همین مسیر، توانسته ایم در تهیه و ساخت سلاح خودکفا شویم و دانش و فناوری های لازم را از برادران خود در کشورهای مختلف از جمله ایران بگیریم.
وی گفت: اگر چه ما سلاح های کمتری نسبت به صهیونیست ها داریم اما 600 هزار صهونیست مهاجر امروز از ترس موشکهای ما در زیر زمین ها زندگی می کنند و اقتصاد اسراییل تحت تاثیر این شرایط در حال نابودی است.
شبس (3) 1346 **1551

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





03/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن