تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس درصدد عيب جويى برادر مؤمنش برآيد، تا با آن روزى او را سرزنش كند، مشمول اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819604160




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با حضور پرشور در راهپيمائي روز قدس توطئه هاي در پيش دشمنان را خنثي کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ مرداد ۱۳۹۳ (۱۴:۱۰ب.ظ)
جانشين فرمانده سپاه استان قم: با حضور پرشور در راهپيمائي روز قدس توطئه هاي در پيش دشمنان را خنثي کنيم جانشين فرمانده سپاه امام علي بن ابي طالب(ع) حمايت از مسلمانان غزه را يک واجب شرعي دانست و اظهار داشت: با پررنگ تر نشان دادن حضور خود در راهپيمائي يوم الله قدس توطئه هاي در پيش دشمنان را خنثي کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج، رضا حافظي حمايت از مسلمانان غزه را يک واجب شرعي دانست و اظهار داشت: با پررنگ تر نشان دادن حضور خود مي توانيم توطئه هاي دشمنان را خنثي کنيم.
وي با اشاره به اينکه رژيم صهيونيستي جنايات خودشان را در مناطق اشغالي افزايش داده است، ابراز کرد: در کنار آن در بعضي از کشور هاي ديگر مثل سوريه وعراق درگيري هائي را به وجود آورده که در واقع ايجاد بي نظمي عمومي را در جهان و منطقه دنبال مي کند.
جانشين فرمانده سپاه استان قم با اشاره به اينکه دشمنان با راه اندازي جنگ نرم قصد فريب ملت ايران را دارند، افزود: اگر ما حضوري کمرنگ داشته باشيم آنها به اين نتيجه مي رسند که آن اقداماتي را که انجام دادند موثر بوده فلذا به اقدامات خودشان افزايش مي دهند و اقدامات خودشان را تعطيل نمي کنند.
حافظي ادامه داد: اگر در راهپيمائي يوم الله قدس و حضور مردم هميشه در صحنه پررنگ باشد، دشمنان مطمئن مي شوند که شکستي را بايد بپذيرند که براي خودشان قابل قبول نيست.
وي با اشاره به اينکه حضور مردم قدرت بازدارندگي را براي دشمنان ايجاد مي کند، تصريح کرد: اگر ما در همه عرصه ها حضور پررنگ داشته باشيم، دشمنان هم در توطئه هاي فعلي و هم در توطئه هاي آينده خود تجديد نظر مي کنند.
جانشين فرمانده سپاه امام علي بن ابي طالب(ع) حضور مردم در راهپيمائي روز قدس امسال را داري ارزش بالايي نسبت به سالهاي گذشته دانست و بيان کرد: هر چه قدر حضور مردم بيشتر باشد باعث کاهش قدرت دشمنان شده و تاثير خود را در زمينه هاي گوناگون ديگر خواهد گذاشت.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اينکه در شرايط فعلي که اسرائيلي ها باري ديگر به نوار غزه حمله کردند و با جنايات کثيف خودآن سرزمين را نا امن کرده اند، اعلام کرد: ملت ايران باري ديگر با حضور دشمن شکن خود در راهپيمائي دشمن شکن روز قدس ثابت خواهد کرد که همواره پشتيبان مسمانان خواهد بود.
حافظي با بيان اينکه بايستي با زبان، قلم و رفتارمان هم به صورت مالي و هر شکل ممکن مردم مظلوم غزه و فسلطين را حمايت کنيم، افزود: وظيفه حمايت و پشتيباني از مسلمانان وظيفه هميشگي ما بوده و خواهد بود.
وي شناسائي توطئه هاي دشمنان را از ديگر وظايف مردم مسلمان دانست و خاطرنشان کرد:دشمنان در صدد اين هستند که فلسطين را حامي و پشتيبان گروه هاي تفکيري داعش معرفي کنند وچهره مظلوم و زيباي فلسطيني ها در بين مسلمانان خدشه دار کنند ولي اين را بدانند که ما دست ازپشيباني مردم غزه برنخواهيم داشت.
جانشين فرمانده سپاه استان قم در ادامه ابراز کرد: مردم در روز قدس بايستي پشتيباني دولت و مسئولين رابراي کمک رساني بيشتر به مردم مظلوم غزه و فلسطين طلب کنند.
وي در پايان دشمن اصلي مردم فلسطين را آمريکا خواند و تصريح کرد: هر چه قدر در مواردي که گفته شده اصرار داشته باشيم و مواضع و منويات مقام معظم رهبري را تقويت بکنيم به مراتب در جهت تقويت مردم فلسطين گام هاي موثر تري را برداشته ايم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن