تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820378174




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسیجیان بستان آباد آماده حضورگسترده در راهپیمائی روز قدس هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob بسیجیان بستان آباد آماده حضورگسترده در راهپیمائی روز قدس هستند تبریز - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه بستان آباد گفت: بسیجیان شهرستان بستان آباد آماده حضور گسترده در راهپیمائی روز قدس هستند.


سرهنگ ابراهیم اشتریه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه روز قدس یادگاری ماندگار از سوی امام خمینی (ره) است افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمائی روز قدس نشان خواهد داد که مردم ایران پرچمدار حمایت از مظلوم و ستمدیده در جهان می باشد.
وی گفت: حملات و تجاوز وحشیانه رژیم اشغالگرقدس به نوار غزه در حالی تداوم می یابد که جامعه به اصطلاح جهانی و سازمان های حمایت از حقوق بشر در سکوتی مرگبار چشم خود را بر روی جنایات رژیم صهیونیستی بسته اند.
اشتریه با بیان اینکه در حملات پی درپی رژیم منفور صهیونیستی هزاران زن و کودک بی دفاع فلسطینی زیر گلوله های مرگبار این رژیم به خاک و خون کشیده شدند افزود: سکوت مسلمانان در این برهه از زمان از نظر انسانی جایز نمی باشد.
وی افزود: رژیم صهیونیستی بداند که قدرت توخالی اش تعیین کننده و اداره کننده این نبرد نابرابر نخواهد بود بلکه تنها مقاومت و پافشاری بر اعتقادات رمز ماندگاری و اقتدار است.
7239/245

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





02/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن