تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى‏شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805387392




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اندیشمند هندی: چشم جهان به روز جهانی قدس است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob اندیشمند هندی: چشم جهان به روز جهانی قدس است دهلی نو - ایرنا - یک اندیشمند هندی گفت: چشم جهان به حضور ملت ها در صحنه در روز جهانی قدس است و این رویداد آلامی بر رنج مردم غزه خواهد بود.


پرفسور ˈبصیر احمد خانˈ که اکنون رییس اتحادیه مسلمانان هند است روز پنجشنبه و در آستانه روز جهانی قدس به خبرنگار ایرنا گفت: نشان دادن راه برای آزادی بیت المقدس میراث بزرگ امام خمینی (ره) برای وحدت و حرکت به سوی آرمان های اسلامی می باشد.
وی با تاکید براینکه مردم هند از اقشار مختلف آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را گرامی می دارند، افزود: وحدت و مبارزه با توطئه تفرقه افکنی که این روزها شدت گرفته تنها راه حل آزادسازی بیت المقدس از چنگ رژیم اسراییل است.
پروفسور بصیراحمدخان تصریح کرد: با وجود گذشت سی و پنج سال از زمانی که امام خمینی (ره) ایده روز قدس را مطرح کردند اما جهان و به خصوص مسلمانان همچنان از این راهی که ایشان رهنمون شده اند پیروی می کنند.
وی تاکید کرد: امروز چشم همه دنیا به روز جهانی قدس است و هیچ قدرتی نمی تواند مانع از برگزاری اجتماعات و راهپیمایی های آن شود.
این اندیشمند هندی با اشاره به اینکه گرامیداشت روز قدس یک فریضه اجتماعی - دینی است ،ادامه داد: امام خمینی (ره) تاکید داشت که این روز تنها مربوط به قدس نمی شود، بلکه متعلق به همه ضعفا و فرصتی برای مقابله با قدرت های سلطه گر است.
رییس اتحادیه مسلمانان هند گفت: در این روز مردمی که از فشار صهیونیسم و امپریالیسم در رنج هستند نیز قدرت می یابند تا مخالفت خود را با آنان بیشتر نشان دهند. به عبارت دیگر روز قدس ستمدیدگان را علیه ستمگران قوت و وحدت می بخشد. وی ضمن اشاره به جنایاتی که رژیم صهیونیستی طی دو هفته اخیر و در روزهای ماه مبارک رمضان علیه مردم غزه انجام داده گفت: مسلمانان دنیا باید با حضور میلیونی خود در روز جهانی قدس امسال آن را در تاریخ بشریت ثبت و جاودانه کنند.
وی افزود: نه تنها مسلمانان، بلکه همه مردم ستمدیده دنیا باید از این فرصت استفاده کنند و با همکاری یکدیگر در این زمان حساس به جرایم تاریخی و خشونت آشکار اسراییل پایان دهند.
گزارش های دریافتی خبرنگاران ایرنا در هند حاکیست که مردم این کشور از شهرهای مختلف از شمال گرفته مانند سرینگر تا جنوب در ایالت کرالا و غرب در بمبئی و شرق در حیدرآباد و چنای و مرکز یعنی کلان شهر دهلی نو خود را برای برگزاری باشکوه و گسترده روز جهانی قدس آماده کرده اند.
مسلمانان هند نیز پس از برگزاری نماز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به سوی مکان های راهپیمایی و تجمع های اعتراض آمیز علیه رژیم صهیونیستی حرکت می کنند.
در دهلی نو علمای شیعه و سنی در بیانیه مشترک از همه صلح دوستان خواسته اند در خیابان ˈجنتر منترˈ در مرکز پایتخت اجتماع کرده و رژیم تروریست صهیونیستی را محکوم کنند.
آساق ** 2160 ** 2165 ** 275 **

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





02/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن