تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توبه زيباست، ولى از جوان زيباتر .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813104768




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفي پر تلاش ترين استان ها در دومين همايش حديث رضوي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ مرداد ۱۳۹۳ (۱۲:۸ب.ظ)
دبير اجرايي همايش حديث رضوي در قم: معرفي پر تلاش ترين استان ها در دومين همايش حديث رضوي دبير اجرايي دومين همايش حديث رضوي در قم از بررسي تعداد آثار رسيده خبر داد و پرتلاش ترين استان ها را معرفي کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام عبدالرضا حمادي با اشاره به تمديد مهلت ارسال آثار دومين همايش حديث رضوي در قم تا 15 مرداد، اظهار داشت: تا کنون بيشترين آثار رسيده به دبيرخانه همايش حديث رضوي 2 از استان قم بوده است.
وي با بيان اينکه استان هاي فارس، آذربايجان شرقي و خوزستان نيز در رتبه هاي بعدي قرار دارند، اضافه کرد: متاسفانه از استان خراسان رضوي تا کنون اثري به دبيرخانه همايش ارسال نشده است که اميدواريم در مدت زمان تمديد شده با توجه به وجود مضجع مطهر امام رضا(ع) در اين استان و تاثير حضور آن امام بر حوزه خراسان پژوهشگران آن خطه نيز آثار درخوري را به اين همايش ارسال کنند.
حجت‌الاسلام حمادي، بازشناسي و بازخواني تاريخ امام رضا(ع) و فضاي زندگي اين امام بزرگوار را از جمله اهداف اين همايش برشمرد و افزود: بازشناسي تاثير جريان‌هاي فکري، سياسي، انحرافي، اخلاقي و اعتقادي در ميراث حديثي امام رضا (ع)، حضور امام رضا (ع) در مرو و تاثير آن در احاديث راويان خراسان (شيعه و سني)، نقش راويان عصر امام رضا (ع) در انتقال ميراث حديثي رضوي(ع)، چگونگي ارتباط امام رضا (ع) با اصحاب و ياران (کوفه، بغداد، قم، خراسان)، ويژگي‌هاي اختصاصي اصحاب امام رضا (ع) در نقل روايت و تفاوت آموزه‌‌هاي حديثي امام رضا (ع) در مدينه و مرو از محورهاي اين همايش است.
دبير اجرايي دومين همايش حديث رضوي در قم با بيان اين مطلب که همايش حديث رضوي از مجموعه برنامه هاي جشنواره بين المللي امام رضا(ع) با هماهنگي و همکاري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم و موسسه دارالحديث در سال دوم با موضوع تاثير زمان بر صدور احاديث رضوي در قم برگزار مي‌شود، ادامه داد: علاقه‌مندان تا 15 مرداد سال جاري فرصت دارند تا مقالات خود را به دبيرخانه همايش به نشاني قم، بلوار 15 خرداد، چهارراه نوبهار، پس از شهرک جهاد، موسسه علمي فرهنگي دارالحديث و يا پست الکترونيکي [email protected] ارسال کنند.
گفتني است، علاقمندان براي کسب اطلاعات بيشتر و دريافت فراخوان مي توانند به پايگاه اطلاع رساني اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم به نشاني www.ershadqom.ir مرجعه کنند و يا با تلفن موسسه علمي فرهنگي دارالحديث به شماره 37176208 -025 تماس بگيرند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن