تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798253334




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشگاهیان فارس در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری پرشور خواهند داشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob دانشگاهیان فارس در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری پرشور خواهند داشت شیراز- ایرنا- دانشگاه شیراز و دانشگاه پیام نور استان فارس در بیانیه های جداگانه ای با محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه تاکید کردند که دانشگاهیان این استان در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری پرشور خواهند داشت.


دربیانیه دانشگاه شیراز که رونوشت آن چهارشنبه دراختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: دانشگاهیان دانشگاه شیراز از جمله استادان، کارکنان و دانشجویان آزاده امسال نیز همچون سال های گذشته پرشورتر و با انگیزه حمایت از مردم زخمی دلشکسته اما امیدوار غزه به همراه دیگرمردم آزادیخواه ایران اسلامی فریاد حمایت از مردم و برائت از ظالم سر خواهند داد.
این بیانیه افزوده است:امروز باران موشک و بمب و خمپاره بر سرم مردم مظلومی ریخته می شود که تنها خواسته آنها حفظ سرزمینشان است وغزه سرزمین حماسه و مقاومت شاهد کشته شدن کودکان و زنانی است که درقوانین بین المللی و در شرافت انسانی تعرض به جان آنان ممنوع و محکوم است.
دانشگاه شیراز دراین بیانیه بیان کرده است: ستم سرکردگان صهیونیست تحت حمایت مستکبران غربی و سکوت سرسپردگان آنان تاریخ وحشیگری های مغول، تاتار، ناپلئون و هیتلر را زنده کرده است و در قرن بیست و یکم که فریاد حقوق بشر در رسانه های جهانی همه جا را پر کرده است جای مسامحه در قبال وحشیگری رژیم صهونیستی نیست.
دراین بیانیه همچنین آمده است: وجدان های بیدار و انسان های آزاده با خاطری آزرده از این همه خشونت، فریاد، حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین را سر داده اند تا شاید با حمایت جهانی بتوان درد و رنج این مردم را پایان داد.
دانشگاه پیام نوراستان فارس هم دربیانیه ای اظهار کرده است: شرکت در راهپیمایی روز قدس امسال با توجه به جنایت ها و ددمنشی های رژیم صهیونیستی اهمیت دوچندان یافته است و کمترین کمک مردم جهان به غزه ، فریادهای همراهی با مظلومان فلسطینی ومقابله با ددمنشی ها و وحشیگری رژیم آدمکش اسراییل غاصب است.
دراین بیانیه آمده است: در روز قدس سال 93 باردیگر، تلاش برای محو غده سرطانی اسراییل را همچنان اولویت اول جهان اسلام می دانیم و جنایات اخیر علیه زنان، کودکان و غیرنظامیان فلسطینی و اقداماتی که در راستای انحراف توجه امت اسلامی از موضوع فلسطین صورت می پذیرد را محکوم می کنیم.
دانشگاه پیام نور فارس در این بیانیه افزوده است: سکوت مرگبار مجامع بین المللی در برابر جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی، دروغ بودن ادعاهای انسان دوستانه آنان را برای چندمین بار ثابت کرد و موضع بسیار مضحک آمریکا که ضمن حمایت از رژیم صهیونیستی، این جنایت عظیم را حق صهیونیست ها و مقابله با اقدامات تروریستی اعلام کرد، بار دیگر به روشنی مشارکت شیطان بزرگ در جنایات صهیونیست ها را نشان داد.
استادان و تشکل های دانشجویی دانشگاه صنعتی شیرازنیز پیشتر با صدور بیانیه ای جنایات رژیم صهونیستی را درغزه محکوم کرده و از اقشار مختلف مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرده اند. ک/1
2026 /679

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





01/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن