تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820121421




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آرمان در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob آرمان در یک نگاه تهران - ایرنا - آرمان روز چهارشنبه عنوان های «روایتگری ظریف در بهارستان» و «بودجه ویژه برای نمایندگان، ممنوع!» را بازتاب داد.


این روزنامه تیتر یک را به عنوان روایتگری ظریف در بهارستان، اختصاص داد و نوشت: رییس دستگاه دیپلماسی دیروز راس ساعت 11:30 به بهارستان رفت تا اهالی بهارستان را از رهاورد وین آگاه سازد.
در دقایق پایانی صحن علنی به دستور علی لاریجانی جلسه غیر علنی تشکیل شد تا نمایندگان در جزییات دور آخر مذاکرات قرار گیرند.
روزنامه آرمان در تیتر دیگری به عنوان بودجه ویژه برای نمایندگان، ممنوع! پرداخت و نوشت: «بودجه به استانداری، هزینه با نظر مستقیم نمایندگان» موضوعی بود که از اواسط تیر ماه مطرح شد و برخی سایت های خبری به انتشار گزارش هایی در این خصوص پرداختند.
گزارشی که حاکی از اختصاص بودجه ای از سوی دولت برای استانداری ها بود که باید برای برنامه هایی که نمایندگان هر بخش برای اجرا در نظر دارند، به آنها تحویل داده می شد. در این راستا مشخص می شود بودجه ای اختصاصی برای نمایندگان لحاظ نشده است.
این روزنامه با انعکاس عنوان ایران سراسر دغدغه غزه دارد، آورده است: رییس جمهور در آستانه روز جهانی قدس با بیان اینکه قدس هم از لحاظ دینی و مذهبی و هم از لحاظ مسایل منطقه ای و جهانی برای مردم ایران اهمیت بسیاری دارد، اظهار کرد «حضور مردم در روز قدس در واقع هم برای اجرای دستور نظر حضرت امام است و هم به این معناست که به جهانیان اعلام کنیم مسجد الاقصی قبله اول مسلمانان و فلسطین سرزمین مقدس مسلمان هاست. ملت ایران همواره پشت سر ملت های مظلوم به ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه بوده و خواهد بود».
وام 80 میلیونی مسکن از راه رسید، تیتر دیگر روزنامه دنیای اقتصاد است.
بالاخره بعد از کش و قوس های فراوان وام 80 میلیون تومانی خرید مسکن از راه رسید. هشت ماه رایزنی وزارت راه و شهرسازی بانک مرکزی باعث شد که راه اندازی صندوق پس انداز خرید مسکن نهایی شود.
**9128**9131

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





01/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن