تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به نفع ت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819586619




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال فدراسیون کشتی قزاقستان از صادق گودرزی در جام کونایف


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob استقبال فدراسیون کشتی قزاقستان از صادق گودرزی در جام کونایف همدان- ایرنا- تیم منتخب کشتی آزاد استان همدان در حالی بامداد دیروز راهی مسابقات بین المللی جام ˈکونایفˈ کشور قزاقستان شد که مقامات و اعضای فدراسیون کشتی این کشور شب گذشته در مراسمی از ˈصادق گودرزیˈ سرمربی تیم همدان و نایب قهرمان المپیک استقبال چشمگیری داشتند.


سرپرست تیم اعزامی کشتی آزاد همدان در این پیکارها گفت: شهر ˈتارازˈ محل برگزاری رقابت های بین المللی جام کونایف در 600 کیلومتری آلماتی پایتخت قزاقستان واقع شده و فدراسیون کشتی این کشور ضمن اختصاص یک دستگاه اتوبوس به تیم ما ، شب گذشته استقبال باشکوهی را در بدو ورود به این شهر تدارک دیدند.
ˈجواد نوروزیˈ روز چهارشنبه در تماس اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: شاگردان صادق گودرزی سرمربی تیم منتخب کشتی آزاد همدان پس از مراسم استقبال در کمپ مجهز فدراسیون کشتی قزاقستان مستقر شدند.
وی اضافه کرد: رقابت های کشتی آزاد جام کونایف قزاقستان قرار است طی روزهای جمعه و شنبه برگزار شود و طبق برنامه تمرین تیم منتخب همدان تا عصر روز پنجشنبه در سالن ˈاسپورت کمپلکس اتلتیکˈ شهر تاراز انجام خواهد شد.
نوروزی خاطرنشان کرد: برای شرکت در این رقابت ها از 28 کشور دعوت شده است و تاکنون تیم های پنج کشور وارد شهر تاراز شده اند.
وی یادآور شد: این رقابت ها جزو جایزه بزرگ فیلا محسوب می شود و به نفر اول پنج هزار دلار، نفر دوم سه هزار دلار و کشتی گیر سوم نیز دو هزار دلار تعلق خواهد گرفت.
وی با قدردانی از مسوولان فدراسیون کشتی قزاقستان بابت استقبال مطلوب از تیم منتخب همدان و ارج نهادن به جایگاه ˈصادق گودرزیˈ نایب قهرمان کشتی آزاد المپیک 2012 لندن افزود: کشتی گیران همدانی با آمادگی مطلوب روانه این رقابت ها شده اند و تمام سعی خود را برای کسب چندین مدال و جام قهرمانی بکار می گیریم.
تیم منتخب کشتی آزاد همدان برای نخستین بار در 10 سال گذشته شرایط حضور در مسابقات بین المللی را کسب کرده است و نفرات تیم با هزینه شخصی به این پیکارها عزیمت داشته اند.
مرحوم ˈکونایفˈ از قهرمانان کشتی آزاد کشور قزاقستان و دارنده مدال های رنگارنگ بین المللی در وزن 68 کیلوگرم بود.
7520/2624

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





01/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن