تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى بهره از ادب بيشتر طمع مى كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819185579




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قهرمان کشتی جام جهانی: لیگ برتر برای تماشاگران جذاب تر بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قهرمان کشتی جام جهانی: لیگ برتر برای تماشاگران جذاب تر بود همدان - ایرنا- قهرمان مسابقات جام جهانی کشتی آزاد سال 2012 جهان در باکو معتقد است؛ لیگ برتر ایران برای تماشاگران جذاب تر از مسابقات جایزه بزرگ باشگاهی بود.


ˈمحمدحسین سلطانیˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد کشور با تصمیم فدراسیون به مسابقات جایزه بزرگ باشگاه ها تغییر کرد که فرآیند این تیم رویداد متفاوت با یکدیگر است و مرحله نخست جایزه بزرگ که اوایل ماه جاری در قزوین برگزار شد نشان داد که تماشاگران لیگ برتر را بیشتر می پسندند.
وی اضافه کرد: استقبال و شور و شوق مسابقات مرحله نخست جایزه بزرگ باشگاه های کشور در پنجم و ششم ماه جاری به اندازه رقابت های لیگ برتر نبود و هیجانی از سوی سکوها در این پیکارها دیده نشد.
سلطانی اظهار کرد: لیگ برتر به دلیل حساسیت بالای رقابت تیم ها و جذابیت های منحصر به فردی که داشت نزد تماشاگران مورد استقبال بهتری قرار گرفت اما جایزه بزرگ باشگاه های کشور زیاد مورد استقبال آنان قرار نگرفت که البته امیدوارم در مراحل بعدی این چنین نباشد.
وی با اشاره به مزیت برگزاری رقابت های جایزه بزرگ باشگاه های کشور گفت: در این رقابت ها کشتی گیران برتر هر مرحله علاوه بر قرارداد باشگاهی خود از سوی فدراسیون جایزه نقدی دریافت می کنند که به انگیزه آنها خواهد افزود.
وی بیان کرد: همچنین به دلیل مرحله ای شدن مسابقات، تمامی کشتی گیران باید تا پایان سال آمادگی بدنی خود را حفظ کنند که در نحوه امتیازگیری آنها در هر مسابقه بسیار موثر خواهد بود.
قهرمان مسابقات جام جهانی 2012 باکو در ادامه با اشاره به اینکه تیم سحر همدان مدعی کسب عنوان قهرمانی مسابقات جایزه بزرگ باشگاه های کشور است، گفت: هر چند تیم ما در دقایق پایانی مهلت تعیین شده از سوی فدارسیون بسته شد اما نفرات خوبی جذب شده اند که به قهرمانی تیم کمک می کند.
وی افزود: انتظار داریم حمایت های مالی از تیم به موقع انجام شود تا کشتی گیران بدون دغدغه مالی در رقابت ها به دنبال کسب بهترین نتیجه باشند.
تیم سحر همدان در مرحله نخست مسابقات جایزه بزرگ باشگاه های کشور بادرخشش ˈمحمدحسین سلطانیˈ کشتی گیر همدانی توانست به مقام سوم دست یابد.
مرحله دوم مسابقات بعد از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد و همدان برای میزبانی اعلام آمادگی کرده است.
7520/2624

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن