تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820144519




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حل مشکل سپرده گذاران گيتي پسند تا نيمه دوم شهريور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ مرداد ۱۳۹۳ (۱۰:۳ق.ظ)
با تدبير معاون دادستان و مسئولين استان حل مشکل سپرده گذاران گيتي پسند تا نيمه دوم شهريور مدير روابط عمومي و اموربين الملل گروه صنايع گيتي پسند گفت: مشکل سپرده گذاران گيتي پسند تا نيمه دوم شهريورماه حل مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج از اصفهان، محمد گيوي گفت: نزديک به سه سال است که هيات مديره گروه پيگيري هاي زيادي را انجام داده تا گيتي پسند بتواند به تعهدات خود نسبت به سپرده گذاران عمل کرده و سرمايه آن دسته از کساني که خواهان بازگشت سرمايه هايشان هستند را تامين و پرداخت کند.
گيوي به جلسه مورخه 19 خردادماه سال جاري که به رياست معاون دادستان عمومي و انقلاب اصفهان تشکيل شد اشاره کرد و گفت: در اين جلسه که تعدادي از مسئولين ذيربط استان همچنين مدير عامل و اعضاي هيات مديره گيتي پسند هم حضور داشتند، مقرر شده با توجه به موضوع تبديل مجموعه گيتي پسند و کليه شرکت هاي وابسته به سهامي، هيات مديره گيتي پسند متعهد گردد تا بر مبناي نظر کارشناسان رسمي دادگستري، افرادي که به جاي مطالبات خود خواستار دريافت سهام هستند را سهيم کند همچنين سرمايه ساير افرادي که حاضر نيستند سهام دريافت کنند را با فروش سهام به اشخاص ثالث از طريق تبليغات، حداکثر ظرف مدت سه ماه پرداخت کنند که نيمه دوم شهريورماه سال جاري در واقع تاريخي است که مشکل سپرده گذاران گيتي‌پسند، بر اين اساس حل خواهد شد.
وي در خصوص سخنان دادستان اصفهان در اوايل تيرماه که گفته بود مهلت قانوني گيتي پسند براي بازپرداخت سرمايه هاي مردمي به پايان رسيده تصريح کرد: اين صورت جلسه که به امضاي معاون دادستان و اعضاي هيات مديره گيتي پسند رسيده نشان مي دهد اين گروه صنعتي تا اواخر شهريورماه فرصت دارد و همان‌طور که گفته شد بر همين مبنا موضوع در حال پيمودن مسير است.
مدير روابط عمومي گيتي پسند گفت: هيات مديره در اين مدت که بيش از يک ماه آن گذشته، پيگيري ها و رايزني هاي زيادي را به مانند سه سال گذشته انجام داده و اين نويد را مي دهم که نيمه دوم شهريورماه، آن قول و تعهد عملياتي مي شود.
وي ادامه داد: جا دارد از همه مردم استان، به ويژه سپرده گذاراني عزيزي که در مدت سه سال گذشته با گيتي‌پسند همدل و همراه بودند و عليرغم تاخيرهاي بسيار در بازپرداخت ها، باز هم صبر پيشه کرده و همراهي کردند تشکر کنم؛ اين حمايت موجب شد تا بزرگترين بخش خصوصي در صنعت ساختمان و پليمر استان و کشور همچنان استوار بماند و مردان و جوانان متخصص و سختکوش بسياري، با اميد و اشتياق براي خودکفايي اين مرز و بوم تلاش کنند.
وي در خصوص برنامه زمان بندي بازپرداخت هم گفت: جزييات و نحوه مراجعات براي دريافت سرمايه ها از طريق روابط عمومي گروه، متعاقبا اعلام خواهد شد.
گيوي در پايان ضمن تشکر از همه رسانه هايي که براي تنوير افکار عمومي و اطلاع رساني شفاف و اخلاق مدار تلاش مي کنند، از عموم مردم به ويژه سپرده گذاران خواست، اخبار مربوط به گروه صنايع گيتي پسند را صرفا از سايت رسمي اين گروه صنعتي به نشاني www.sgpco.com پيگيري و رصد کرده و اجازه ندهند شايعات و تحرکات غيرقانوني مشکوک و برخلاف مسير حل مسئله، ذهن ايشان و جو جامعه را مسموم و مختل کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن