تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از مكّه بر گردد و تصميم داشته باشد كه سال بعد هم به حجّ برود، بر عمرش افزو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819006475




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مناطق آزاد بستر مناسب اجرای سیاست های بزرگ است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob ترکان: مناطق آزاد بستر مناسب اجرای سیاست های بزرگ است تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: مناطق آزاد کشور می توانند بستر مناسبی برای اجرای سیاست های بزرگ باشند و گردشگری سلامت در این میان از جایگاه ویژه ای برخوردار است.


به گزارش روز سه شنبه ایرنا از دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد، اکبر ترکان دراولین نشست شورای راهبردی گردشگری سلامت گفت: مناطق آزاد کشور قطعات و اقلیم هایی کوچک از ایران بزرگ هستند که می توان طرح های متفاوتی را در تمام حوزه ها در این مناطق اجرا کرد و آن را به کل کشور تعمیم داد.
مشاور رییس جمهوری با اشاره به اهمیت جایگاه ˈگردشگری سلامتˈ در دولت تدبیر و امید، گفت: رییس جمهوری در نشست با مدیران عامل مناطق آزاد در کیش، بر ضرورت اهمیت پرداختن این مناطق به مقوله گردشگری حلال و گردشگری سلامت تاکید کرد.
ترکان افزود: کشورهایی در عرصه گردشگری سلامت در دنیا موفق هستند که به صنعت گردشگری توجه ویژه ای نشان داده اند.
دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور ادامه داد: حجم فعالیت دفاتری که به کار بازاریابی برای جذب بیماران خارجی به ایران مشغول هستند باید افزایش یابد زیرا در حال حاضر یکی از مسیرهای اصلی جذب بیماران خارجی برای درمان در ایران، این دفاتر هستند.
مشاور رییس جمهوری افزود: با رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفتگوهایی در خصوص توسعه فعالیت این دفاتر و بها دادن بیشتر به حوزه گردشگری سلامت در کشور انجام شده است.
وی با تاکید بر ضرورت فعالیت بیشتر بخش خصوصی در حوزه گردشگری سلامت و گردشگری معکوس و نیز اعزام تیم های پزشکی به کشورهای همجوار، گفت: با توجه به مذاکراتی که با کشور قطر داشته ایم امکان تاسیس و راه اندازی بیمارستان در این کشور وجود دارد چرا که پزشکان ایرانی می توانند به نوعی صادرات خدمات و علم انجام دهند.
اقتصام (1)1070**1558

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





31/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن