تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820253273




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازخوانی ماموریت ها از ضروریات توسعه مناطق آزاد است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بازخوانی ماموریت ها از ضروریات توسعه مناطق آزاد است چابهار- ایرنا - مدیر برنامه و بودجه دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور گفت: بازخوانی ماموریت ها در مسائل فنی، اقتصادی و اجتماعی از ضروریات توسعه مناطق آزاد است.


ˈخسرو مختاریˈ روز چهارشنبه در بازدید از منطقه آزاد چابهار افزود: باید با توجه به معیار های محلی و منطقه ای از انحراف غیر معقول جلوگیری شود و احتمال خطا را نیز کم کنیم تا توسعه منطقه و کشور به صورت پایدار و متوازن شکل گیرد.
به گفته وی، با سازماندهی و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود منطقه می توان چشم انداز را تعریف و توسعه منطقه را سرعت بخشید.
مدیر برنامه و بودجه دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد ارتباط ریلی به شبکه سراسری را از اولویت ها دانست و تصریح کرد: در تحقق اهداف سازمانی در سرزمین اصلی باید به روز شد تا زودتر به اهداف فرا منطقه ای دست یافت.
مختاری، حفظ و افزایش مزیت سرمایه گذاری، بهره وری، شفاف سازی، الگوسازی، انعطاف پذیری و نظارت را از جمله راهبردها و راهکارهای تدوین بودجه در سال 93 عنوان و خاطر نشان کرد: در زمینه سرمایه گذاری استقبال از سرمایه گذاران در حال شکل گیری است تابتوانیم در جذب سرمایه و ایجاد فرصت های مطلوب برای سرمایه گذاران قدم های مثبتی برداریم.
وی در ادامه این نشست که با حضور معاونان و مدیران منطقه آزاد چابهار برگزار شد تصریح کرد: اگر تمامی سازوکار های جذب سرمایه را مدیریت و ساختار برنامه و بودجه را از دولتی به خصوصی تبدیل کنیم با ورود سرمایه گذاران، تحول در منطقه ایجاد خواهد شد.
گفتنی است، مدیران سازمان منطقه آزاد چابهار نیز در ادامه این نشست در مورد بودجه های جاری، عمرانی و عملیاتی به تبادل نظر پرداختند. ک/2
س.ن1744 / 653

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن