تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813243875




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نتانیاهو پس از قتل عام فلسطینیان:باید خانه هایشان را ترک می کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob نتانیاهو پس از قتل عام فلسطینیان:باید خانه هایشان را ترک می کردند تهران- ایرنا- ˈبنیامین نتانیاهوˈ نخست وزیر رژیم صهیونیستی مسوولیت کشتار غیرنظامیان فلسطینی در حملات وحشیانه این رژیم را متوجه خود آنها دانست و گفت: ما به آنها هشدار داده بودیم که باید منازلشان را ترک کنند.


به گزارش شبکه خبری اسکای نیوز، نتانیاهو امروز (سه شنبه) در مصاحبه با این شبکه خبری همچنین گفت: نیروهای اسرائیلی از اهالی محله شجاعیه خواسته بودند منازل خود را ترک کنند و کسانی که ماندند، درخواست حماس را اجابت کردند و کشته شدن فلسطینیان خواست حماس است.
وی در اظهاراتی مضحک همچنین ادعا کرد: کشته شدن غیرنظامیان برای ما فاجعه است و نمی خواهیم اینطور بشود.
ˈمصطفی برغوثیˈ دبیر کل طرح ملی فلسطین در واکنش به ادعاهای نتانیاهو به اسکای نیوز گفت: سخنان نتانیاهو دروغ محض است و کسی را متقاعد نمی کند، وی سیاستمداری شکست خورده است که گمان می کند می تواند با این سخنان جهان را فریب دهد.
برغوثی ادامه داد: ارتش رژیم صهیونیستی دیروز 100 فلسطینی را به خاک و خون کشید، یک بیمارستان را بمباران کرد و کودکان را کشت، دیگر در غزه مکان امنی وجود ندارد و فلسطینی ها در معرض کشتار وحشیانه و پاکسازی نژادی قرار گرفته اند.
ˈجمال زحالقهˈ عضو عرب کنست رژیم صهیونیستی نیز سخنان نخست وزیر این رژیم و اظهار تاسف او را درباره کشتار غیرنظامیان دروغ خواند.
پس از گذشت دو هفته از عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در غزه، بیش از 583 فلسطینی به خاک و خون کشیده شده اند و صهیونیست ها هم شمار کشته های خود را 27 تن اعلام کرده اند.
رسانام** 1453/1275

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





31/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن