تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818965116




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خانه 150 گربه در اصفهان تخلیه شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob خانه 150 گربه در اصفهان تخلیه شد اصفهان- ایرنا- یک منزل مسکونی واقع در خیابان عسگریه اصفهان که محل پرورش و نگهداری حدود 150 گربه بود کشف و تخلیه شد.


کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شماره یک اصفهان روز سه شنبه به ایرنا گفت: یک زن اقدام به نگهداری حدود 150 گربه در منزل پدری خود کرده بود به نحوی که این خانه در شرایط بسیار غیربهداشتی و متعفنی قرار داشت.
محمد شهرام احتشامی افزود: پیرو گزارش مردمی و شکایت های واصله در باره نگهداری گربه در یک منزل مسکونی، کارشناسان واحد بهداشت محیط با هماهنگی با واحدهای خدمات شهری و اجرائیات شهرداری و نیروی انتظامی و همچنین دریافت حکم ورود از دادستان شهرستان اصفهان به محل مورد نظر مراجعه کردند.
وی ادامه داد: پس از فک قفل منزل و ورود به آن مشخص شد این خانه، محل نگهداری تعداد زیادی گربه است.
وی تصریح کرد: نگهداری مقدار زیادی زباله و مواد غذایی فاسد جهت تغذیه گربه ها باعث ایجاد محیطی بسیار کثیف و متعفن و محل رشد انواع حشرات موذی از جمله انواع سوسک و کرم در این خانه شده بود.
این کارشناس بهداشت محیط با بیان اینکه بوی تعفن و وجود حشرات موجب به خطر افتادن سلامت ساکنان این محل شده بود، گفت: پنج کامیون زباله از این خانه تخلیه شد.
احتشامی با اشاره به اینکه این گربه ها از حدود یک و نیم سال قبل در این خانه نگهداری می شدند، افزود: مقدار زیادی مدفوع گربه، آشغال گوشت و انواع قوطی کنسرو در این خانه رها شده و حتی زیر همه فرش ها کرم افتاده بود.
وی با اظهار شگفتی از این موضوع بیان کرد: گربه ها حتی در یخچال نیز زندگی می کردند.
این کارشناس تصریح کرد: زنی که اقدام به نگهداری این گربه ها کرده بود روزی سه ساعت به این خانه می آمد و به گربه ها غذا می داد.
وی اضافه کرد: این پرونده با موضوع به خطر انداختن سلامت اهالی محل به مراجع قضایی ارجاع شده و آنها باید درباره این موضوع حکم دهند.
ت/7148/ 607

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





31/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن