تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820059094




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فساد ادرای در دولت گذشته اعتماد مردمی را از بین برد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان شرقی شهرتی‌فر:
فساد ادرای در دولت گذشته اعتماد مردمی را از بین برد
تبریز – خبرگزاری مهر: فرماندار کلانشهر تبریز گفت: متاسفانه فساد ادرای در دولت گذشته اعتماد مردمی را سلب کرد و از بین برد.



به گزارش خبرنگار مهر، رحیم شهرتی‌‌فر بعداز ظهر یکشنبه با حضور در جمع بازاریان و اصناف بازار بزرگ تبریز با تاکید بر فضیلت‌های ماه مبارک رمضان گفت: مردم کشور ما واقعا نوع دوست و مهربان هستند چراکه در همین ماه مبارک رمضان میلیاردها ریال در قالب سفره های افطاری به ایتام و یا برگزاری جشن گلریزان به همنوعان خود کمک کرده اند که این در هیچ جای دنیا سابقه ندارد؛ البته در این کمک ها بازاریان و اصناف کشور نقش مهمی داشتند. وی با اشاره به اینکه طرح تحول نظام سلامت یکی از یادگارهای باارزش دولت یازدهم بعد از اتمام خواهد بود، ادامه داد: این یک طرح بزرگی بود که باعث سرو سامان گرفتن مشکلات متعدد حوزه بهداشت و درمان کشور شد. شهرتی فر در خصوص آمار بالای بیکاری جوانان و فارغ التحصیلان نیز گفت: بزرگترین تهدید داخلی بعد از تورم و رکود اقتصادی، معضل بیکاری در کشور است. وی با اشاره به اینکه دولت می خواهد تا با حمایت از واحدهای تولیدی و بنگاه های اقتصادی به ایجاد اشتغال کمک کند، ادامه داد: سیاست دولت یازدهم افزایش امید و  آرامش در جامعه و در حوزه های سیاسی و اقتصادی است. شهرتی فر همچنین با انتقاد از سیاست‌های اشتباه دولت گذشته در مسائل اقتصادی گفت: دولت نهم و دهم به نفت متکی بود و به تولید داخلی ضربه زد و متاسفانه اکنون آثار آن مشهود است.


۱۳۹۳/۴/۲۹ - ۱۸:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن