تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان زيرك، دوستش حق است و دشمنش باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803272965




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جمعیت تحت پوشش سازمان های حمایتی استان مرکزی دوبرابر متوسط کشوری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob استاندار : جمعیت تحت پوشش سازمان های حمایتی استان مرکزی دوبرابر متوسط کشوری است اراک- ایرنا- استاندار استان مرکزی گفت: جمعیت تحت پوشش سازمان های حمایتی این استان دو برابر متوسط کشوری است.


ˈ محمد حسین مقیمی ˈ روز یکشنبه در ششمین نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان مرکزی گفت: یک و هشت دهم درصد جمعیت کشور در استان مرکزی زندگی می کنند که بر اساس آمارهای کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی سه و شش دهم درصد آن تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار دارند.
وی با بیان اینکه این آمار نشان می دهد که سالهای گذشته برای خروج افراد تحت پوشش این سازمان ها به درستی عمل نشده است، ادامه داد: بر اساس تصمیم دولت افراد تحت پوشش سازمان ها حمایتی باید با پرداخت تسهیلات و اشتغالزایی کاهش یابند.
استاندار استان مرکزی خاطر نشان کرد: 2.5( دو و نیم) میلیون نفر در سطح کشور زیر پوشش سازمان بهزیستی هستند که 89 هزار و 302 نفر آنان در استان مرکزی سکونت دارند که سه و پنج دهم درصد کل افراد تحت پوشش این سازمان را شامل می شود.
مقیمی ادامه داد: همچنین سه میلیون نفر در سطح کشور تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند که 126 هزار نفر آنان در استان مرکزی زندگی می کنند که این رقم سه و دو دهم درصد کل افراد تحت پوشش این نهاد است.
مدیرکل کار و امور اجتماعی استان مرکزی نیز در این نشست گفت: 145 میلیارد و 220 میلیون تومان برای اجرای طرح های اقتصادی به استان مرکزی اختصاص یافته و برای 132 میلیارد و 490 میلیون ریال آن طرح های اقتصادی، صنعتی و کشاورزی معرفی شده است.
ˈ ناصر شیخی ˈ افزود: از این میزان سهم هر یک از شهرستان های استان مشخص و به آنها اختصاص یافته است که شش شهر به اندازه سهمیه طرح معرفی کرده اند و شش شهر باقی مانده است.
وی ادامه داد: شهرستان هایی که از اعتبارات آنان باقی مانده است باید تا پایان مرداد ماه طرح های خود را معرفی کنند و بعد از آن سهمیه شهرها برداشته می شود و دستگاه ها می توانند بر اساس معرفی طرح از این اعتبارات استفاده کنند.
شیخی ادامه داد: همچنین 91 میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل خانگی استان مرکزی اختصاص یافته است که با عاملیت 10 بانک به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است.
وی ادامه داد: از این میزان 41 میلیارد و 345 میلیون ریال به اراک، دو میلیارد و 152 میلیون ریال آشتیان، دو میلیارد و 750 میلیون سهم تفرش، هشت میلیارد و 85 میلیون ریال خمین، دو میلیارد و 313 میلیون ریال خنداب و دو میلیارد و 334 میلیون ریال به دلیجان اختصاص یافته است.
مدیرکل کار و اموراجتماعی استان مرکزی افزود: همچنین سه میلیارد و 766 میلیون ریال زرندیه، 11 میلیارد و 600 میلیون ریال ساوه، شش میلیارد و 885 میلیون ریال شازند، دو میلیارد و 899 میلیون ریال فراهان، سه میلیارد و 218 میلیون ریال کمیجان و سه میلیارد و 660 میلیون ریال به محلات اختصاص یافت.
شیخی خاطر نشان کرد: همچنین بر اساس تبصره 17 قانون بودجه سال 93 که برای مددجویان سازمان زندان ها، کمیته امداد و سازمان بهزیستی تسهیلاتی در نظر گرفته شده است که بر اساس آن در سال جاری 43 میلیارد تومان به کمیته امداد امام خمینی(ره) و 19 میلیارد و 100 میلیون تومان به بهزیستی اختصاص یافته است.
شیخی ادامه داد: با توجه به جمعیت تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان مرکزی مقرر شد مکاتبه هایی با سازمان های مربوطه انجام و سهم بیشتری دریافت شود.
وی خاطر نشان کرد: این تسهیلات به صورت قرض الحسنه برای ایجاد اشتغال به مدد جویان پرداخت می شود.
مدیرکل کار و امور اجتماعی استان مرکزی افزود: همچنین از این محل به زندانیان که از زندان خارج شده اند تسهیلات با تنفش دو ساله و باز پرداخت 10 ساله پرداخت می شود.
در این نشست 10 مصوبه برای اشتغال و سرمایه گذاری و دو طرح بخشودگی جرایم نیز مصوب شد.ک/2
716/559/ 605

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





29/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 354]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن