تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813181148




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پازاج : تغییر قوانین روح تازه ای در کشتی دمیده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob جام پیت لازینسکی – لهستان؛ پازاج : تغییر قوانین روح تازه ای در کشتی دمیده است گدانسک - ایرنا - سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان گفت: تغییر قونین کشتی روح تازه ای را به کشتی دمیده و سبب شده کشورهای مختلف با جدیت روی به این رشته بیاورند.


احد پازاج روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ایرنا افزود : مسابقات بین المللی کشتی فرنگی پیت لازینسکی یکی از معتبرترین رقابت های جهانی است که همه ساله درکشور لهستان برگزار می شود و به دلیل حضور قهرمانان و عنوان داران زیادی که از کشورهای مختلف حضور پیدا می کنند، سطح رقابت ها هم بالا است.
وی اظهارکرد: حتی برخی از کشورهای اروپایی، رقابت های انتخابی تیم ملی خود را برای حضوردرمسابقه های جهانی با حضور در جام پیت لازینسکی برگزار می کنند.
پازاج با اشاره به حضور کشتی گیران 16 کشور در لهستان گفت: ازآسیا فقط ایران با 3 کشتی گیر حاضر بود که خوشبختانه موفق به کسب یک طلا ، یک نقره و یک عنوان پنجمی شدیم.
وی بیان داشت: در مجموع سه نماینده ایران درلهستان مبارزه های خوبی را به نمایش گذاشتند و حمید سوریان بسیار ایده آل و کریم فر هم خوب ظاهر شدند ومجتبی بهشتی طلا هم که تجربه کمتری نسبت به دو نماینده دیگر داشت کشتی های قابل قبولی را بگیرد و این تورنمنت محک بسیار خوبی برای او بود تا بتواند در مسابقات آینده از این اندوخته خود به خوبی استفاده کند و سطح فنی خود را افزایش دهد.
پازاج ادامه داد:بسیاری از حریفان کشورمان که قرار است در رقابتهای جهانی با آنها کشتی بگیریم در لهستان حضور داشتند و همه مسابقات آنها را دیدیم و فیلم برداری کردیم و این فیلم ها برای رقابت های جهانی آنالیز خواهد شد تا با آمادگی کاملی در مسابقه های قهرمانی جهان حاضر شویم.
وی بااشاره به حضور تیم منتخب کشتی فرنگی ایران در رقابت های بین المللی جایزه بزرگ باکو (جام حیدر علی اف) گفت: بعد از این رقابت ها حدود 50 درصد از ترکیب نهایی تیم ملی مشخص می شود اما در برخی اوزان مانند 66، 71، 80و 75 کیلوگرم انتخابی درون اردویی برگزار خواهیم کرد.
وی ادامه داد:باتوجه به تغییرقوانین،کشورهای جهان به خصوص آلمان،فرانسه، لهستان،بلغارستان واسلواکی سرمایه گذاری زیادی برای کشتی انجام داده اند و با حضور در تورنمنت هایی همچون پیت لازینسکی قصد دارند با قدرت در رقابت های قهرمانی جهان شرکت کنند.
تیم منتخب کشتی فرنگی ایران در رقابت های بین المللی پیت لازینسکی با کسب یک مدال طلا (حمید سوریان در 66 کیلوگرم)، یک مدال نقره (مجتبی کریم فر در 85 کیلوگرم) و یک عنوان پنجمی شیرزاد بهشتی طلا با 25 امتیاز عنوان شش تمی را در بین 17 کشور جهان کسب کرد.
در این رقابتها تیم بلاروس، بلغارستان و روسیه به ترتیب با کسب 82، 56 و 55.5 امتیاز اول تا سوم شدند.
ورزشی**1067**1590

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





29/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن