تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819353806




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار آذرشهر بر شتاب بخشی طرح های عمرانی تاکید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob فرماندار آذرشهر بر شتاب بخشی طرح های عمرانی تاکید کرد تبریز- ایرنا - فرماندار شهرستان آذرشهر گفت: شتاب بخشی بر اجرای طرح های عمرانی از افزایش اعتبارات مورد نیاز جلوگیری می کند.


به گزارش ایرنا، حیدر صادقی روز یکشنبه در بازدید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از طرح های عمرانی ورزشی این شهر افزود: طولانی شدن زمان اجرای طرح ها به اعتبارات بیشتر از حد پیش بینی شده نیاز دارد.
وی لزوم توجه و تمرکز اعتبارات عمرانی به طرح های نیمه را خواستار شد و خاطر نشان کرد: اتمام و تکمیل طرح های نیمه تمام از افزایش هزینه های جانبی و استهلاک آن جلوگیری می کند.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز در بازدید از طرح های ورزشی این شهر و بخش گوگان و روستای قاضی جهان گفت: تلاش می کنیم اعتبارات تخصیصی به موقع جذب و به اجرای آنها سرعت داده شود.
سید محمد شروین اسبقیان اظهار کرد: اجرای به موقع طرح ها و افزایش امکانات و فضاهای ورزشی علاوه بر جلوگیری از هزینه های اضافی و اتلاف زمان در پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در انجام ورزش های مختلف بسیار اهمیت دارد.
به گفته مدیر کل ورزش و جوانان استان امسال برای تکمیل و اجرای طرح های ورزشی شهرستان آذرشهر حدود یازده میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار پیش بینی شده است.
7226/7223/587

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





29/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن