تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818814193




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار نایین: روستاهای کوچک برای توسعه نیاز به طرح هادی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار نایین: روستاهای کوچک برای توسعه نیاز به طرح هادی دارد نایین،اصفهان- ایرنا- فرماندار شهرستان نایین گفت: در روستاهای زیر 20 خانوار به دلیل نبود طرح هادی، امکان توسعه و حفظ جمعیت موجود با مشکل جدی روبرو شده است.


به گزارش ایرنا، سهراب مظفر نجفی روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی تسهیل واگذاری زمین در روستاهای زیر 20 خانوار افزود: در شهرستان نایین بیش از 150 روستای زیر 20 خانوار وجود دارد و برای حفظ جمعیت و همچنین امنیت کویر باید بر اساس واقعیت ها و محدودیت های موجود در منطقه، تدابیری در راستای تثبیت و افزایش جمعیت این روستاها اتخاذ شود.
وی اظهار امیدواری کرد که با هماهنگی مستمر بین بنیاد مسکن و منابع طبیعی بتوان برای ارزیابی و رفع مشکلات روستاهای شهرستان نایین اقدام کرد.
نجفی ادامه داد: بنیاد مسکن بر اساس برنامه پنجم توسعه تهیه طرح و توسعه کالبدی طرح های هادی برای روستاهای تا 20 خانوار را در دستور کار قرار داده لذا ضرورت دارد با هماهنگی منابع طبیعی و دستگاه های ذیربط برای توسعه و رفع مشکلات روستاها اقدام شود.
نجفی گفت: بر اساس تبصره سه ذیل ماده سه قانون تعاریف محدوده و حریم شهر، روستا و نحوه تعیین آنها، اداره کل منابع طبیعی استان می تواند به واگذاری زمین های مورد نیاز برای توسعه روستاهای زیر 20 خانوار اقدام کند.
فرماندار نایین با بیان اینکه واگذاری زمین در روستاها باید بر اساس شرایط هر منطقه و در راستای حفظ جمعیت و توسعه انجام پذیرد، گفت: ضرورت دارد با هماهنگی فرمانداری، منابع طبیعی و بنیاد مسکن، زمین مورد نیاز به صورت محدود و متناسب با جمعیت روستا پیشنهاد شود.
نایین در منطقه کویری در شرق استان اصفهان قرار دارد.
پ7136/ 607

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن