تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819898779




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دريافت روزانه 10 هزار بشکه خوراک توسط پتروشيمي اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ تير ۱۳۹۳ (۱۶:۴۶ب.ظ)
دريافت روزانه 10 هزار بشکه خوراک توسط پتروشيمي اصفهان مديرعامل پتروشيمي اصفهان از دريافت روزانه بيش از ٩ هزار و ٧٠٠ بشکه خوراک از پالايشگاه اصفهان خبر داد و گفت: بيش از ١٠ روز است که با حداکثر ظرفيت توليد در حال فعاليت هستيم.
به گزارش خبرگزاري موج، مديرعامل شرکت پتروشيمي اصفهان با اشاره به مذاکرات مثبت ميان مسئولان پتروشيمي و پالايشگاه نفت اصفهان، اظهار کرد: بر اساس قرارداد جديد ميان دو طرف از اين پس پالايشگاه خوارک پتروشيمي اصفهان را با نوسان ٢٥ درصدي تامين خواهد کرد.
حميد ستوده فر تصريح کرد: بر اساس توافقهاي انجام شده ميان دو طرف در صورت بروز مشکلات فني و نيز افزايش توليد بنزين در پالايشگاه اصفهان، بخشي از خوراک مجتمع پتروشيمي اصفهان کاهش و در اين پالايشگاه مصرف خواهد شد.
وي با بيان اين که هم اکنون کيفيت خوراک دريافتي از پالايشگاه نفت اصفهان از نظر درصد آروماتيک هاي موجود در آن مطابق نظر پتروشيمي اصفهان نيست، گفت: خوراک اين مجتمع از پنجم تير امسال وصل شده است.
مديرعامل شرکت پتروشيمي اصفهان افزود: هم اکنون ٣٧ درصد از خوراک دريافتي در اين مجتمع تبديل به محصولات آروماتيکي مانند بنزن، تولوئن، ارتوزايلين، پارازايلين و مخلوط زايلين مي شود و بقيه آن نيز براي استفاده در واحدهاي بنزين سازي به پالايشگاه اصفهان باز مي گردد.
وي با يادآوري اختلاف پتروشيمي و پالايشگاه اصفهان در زمينه ميزان و قيمت خوراک گفت: هم اکنون حکميت جامع و واحدي براي حل و فصل اختلافها ميان واحدهاي توليدي خصوصي در صنعت نفت وجود ندارد.
بر اساس اين گزارش، پتروشيمي اصفهان ١٦ هزار سهامدار دارد و گروه صنعتي ماهان با ٥٤ درصد، بزرگترين سهامدار اين مجتمع پتروشيمي است، اين مجتمع مانند بسياري از شرکتهاي پتروشيمي واگذار شده با چالش هايي مواجه است و اگر روند خصوصي سازي با دقت بيشتري انجام مي شد، اين شرکت مي توانست افزون بر تامين نياز داخل در زمينه صادرات و ورود ارز به کشور نقش آفرين باشد.
شرکت سهامي پتروشيمي اصفهان، نخستين توليد کننده محصولات آروماتيک در ايران، يکي از طرح هاي ملي و مهم دهه نخست انقلاب است که در سال ۱۳۷۱ با هدف توليد بيش از ٣٠٠ هزار تن مواد آروماتيک در سال شامل، بنزن، تولوئن، ارتوزايلين، پارازايلين و مخلوط زايلين به جمع واحدهاي توليدي کشور پيوست.
اين مجتمع از واحدهاي زيربنايي کشور است و محصولات آن به عنوان خوراک صنايع پايين دستي نظير شوينده ها، پلاستيک ها،‌ الياف پلي استر، نرم کننده هاي پـلاستيکي، رنگسـازي و صنايع نظامي بکار برده مي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن