تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814767416




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عملکرد کشتي‌گيران قمي در مسابقات قهرماني نوجوانان جهان مناسب بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ تير ۱۳۹۳ (۱۳:۵۹ب.ظ)
رئيس هيئت کشتي استان قم: عملکرد کشتي‌گيران قمي در مسابقات قهرماني نوجوانان جهان مناسب بود رئيس هيئت کشتي استان قم در مراسم استقبال از کشتي‌گيران اين استان گفت: عملکرد کشتي‌گيران قمي در مسابقات قهرماني نوجوانان جهان مناسب بود.
به گزارش خبرگزاري موج، عليرضا نجاتي و علي‌اصغر شهبازي دو نماينده کشتي استان قم در مسابقات قهرماني نوجوانان جهان بودند که در نهايت نجاتي با کسب مقام سوم و نشان برنز به کار خود پايان داد اما شهبازي نتوانست مدالي از اين رقابت‌ها کسب کند.
رئيس هيئت کشتي استان قم تصريح کرد: شنبه هفته گذشته بود که اين ورزشکاران به منظور شرکت در مسابقات نوجوانان جهان نمايندگان کشتي قم عازم اسلواکي شدند و با کسب نتايج خوب و قابل توجه، به کشورمان بازگشتند.
محسن حلوايي افزود: تيم ملي کشتي فرنگي نوجوانان کشورمان براي شرکت در رقابت‌هاي جهاني در حالي راهي اروپا شد که دو کشتي‌گير و يک مربي از قم نيز در اين مسابقات حضور داشتند و يکي از آنها موفق به کسب مدال برنز اين پيکارها شد.
وي اضافه کرد: رقابت‌هاي کشتي قهرماني نوجوانان جهان در شهر هومنه اسلواکي برگزار شد و عليرضا نجاتي و علي‌اصغر شهبازي کشتي‌گيران قم و فرنگي‌کار اوزان 42 و 100 کيلوگرم تيم کشورمان در حالي همراه با تيم ملي عازم اين رقابت‌ها شدند که نجاتي با قهرماني در وزن 42 کيلوگرم رقابت‌هاي بين‌المللي گرجستان و شهبازي با کسب مدال نقره مسابقات قهرماني آسيا توانسته بودند جايگاه خود را در تيم ملي تثبيت کنند.
رئيس هيئت کشتي استان قم ابراز داشت: نکته ديگر در مورد ليست نهايي تيم ملي کشتي فرنگي کشورمان حضور روح‌الله ميکائيلي مربي ارزنده قمي کشتي کشورمان به عنوان مربي تيم ملي در اين رقابت‌ها بود که در کنار علي اشکاني به عنوان سرمربي هدايت اين تيم را بر عهده داشت.
وي بيان کرد: اين در شرايطي است که کشتي قم در اوزان ديگر نيز علاوه بر نجاتي و شهبازي نامزدهايي براي پوشيدن دوبنده تيم ملي در مسابقات نوجوانان جهان داشت که در ‌‌نهايت عليرضا نجاتي و علي‌اصغر شهبازي موفق به کسب اين افتخار شدند و نجاتي توانست مدال برنز جهان را به ارمغان بياورد.
حلوايي در ادامه سخنان خود با اشاره به نحوه کسب مدال برنز توسط عليرضا نجاتي در مسابقات کشتي فرنگي قهرماني نوجوانان جهان، اذعان کرد: اين کشتي‌گير آماده و مستعد در دور نخست کشتي‌هاي خود موفق به عبور از سد کشتي‌گير ايتاليايي شد.
وي اذعان کرد: نجاتي در دوم دوم نتوانست کشتي‌گير کشور ترکيه را شکست بدهد و به جدول شانس مجدد رفت که با فيناليست شدن حريف ترک‌تبار، در دور سوم از سد کشتي‌گيري از کشور آذربايجان عبور کرد، ضمن اينکه در ديدار رده‌بندي برابر کشتي‌گير ارمنستان نتيجه را از آن خود کرد و موفق به کسب مقام سوم جهان شد.
رئيس هيئت کشتي استان قم خاطرنشان کرد: اين در حالي است که علي‌اصغر شهبازي نخستين نماينده قم در رقابت‌هاي کشتي فرنگي نوجوانان قهرماني جهان در اسلواکي برابر حريفي از کشور روماني شکست خورد و با حذف اين کشتي‌گير، شهبازي از رسيدن به مدال بازماند.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن